پناهندگان سوری در لبنان: 'پس از کرونا وجود ندارد و مواد غذایی دیگر'

صادر شده در: 20/06/2020 - 11:30تغییر یافته: 20/06/2020 - 11:30 لبنان در حال حاضر به برخی از 900,000 پناهندگا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

لبنان در حال حاضر به برخی از 900,000 پناهندگان که جنگ سوریه را جنگ داخلی خونین. اما پس از لبنان اقتصاد سقوط کرد و در اواخر سال گذشته و کشور آمار بود coronavirus بحران پناهندگان در حال مبارزه و حتی بیشتر برای قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است. فرانسه 24 لیلا مولانا آلن گزارش پیش از روز جهانی پناهندگان.

تبلیغات

هشت سال پیش عایشه یک آواره سوری وارد لبنان با شوهر و فرزندان خود برای فرار از وحشت از میهن خود. آنها ساخته شده است یک خانه کوچک در بقاع و خانواده در نهایت احساس امن است.

"وجود دارد کار را برای من و بچه های من. ما قادر به دریافت سبزیجات برای یک قیمت پایین تمام شده مقرون به صرفه" او می گوید.

اما پس از لبنان اقتصاد سقوط کرد و باعث لیره به جست و خیز همراه با کروناویروس بحران چند ماه بعد زندگی تبدیل شده است بسیار دشوار است برای خانواده است. لبنان قیمت مواد غذایی را دو برابر و در برخی موارد حتی سه برابر شده است.

"پس از کرونا وجود ندارد و مواد غذایی دیگر. شما برو به تولید اما شما می آیند به دلیل این که شما می توانید آن را ندارند."

پسر عموی او Basawi که زندگی در این اردوگاه می گوید: وضعیت خیلی بد است که "برخی از کودکان دیده می شود هرگز کنار گوشت از قصاب پنجره".

همسر خود را با این نسخهها کار 13-ساعت-روز در نزدیکی زمینه ساخت فقط 20 سنت در ساعت است. او نیاز به کار به مدت چهار ساعت فقط قادر به پرداخت هزینه یک لیتر شیر است.

برای تماشای گزارش کامل لطفا با کلیک بر روی پلیر بالا.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن