سوریه رای گیری در انتخابات پارلمانی به عنوان تورم بازدید از جنگ آسیب دیده اقتصاد

صادر شده در: 19/07/2020 - 08:32 سوری ها رای دادند و یکشنبه برای انتخاب پارلمان جدید به عنوان دولت دمشق هایش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

صادر شده در:

سوری ها رای دادند و یکشنبه برای انتخاب پارلمان جدید به عنوان دولت دمشق هایش با تحریم های بین المللی و فاسد اقتصاد پس از تصرف بخش های بزرگی از این کشور جنگ زده.

تبلیغات

بیش از 7400 مراکز رای دهی باز در سراسر دولت-برگزار می شود بخش هایی از سوریه از جمله برای اولین بار در سابق سنگر مخالفت این کمیسیون گفت.

رئیس جمهور بشار اسد حزب وطن ترکیه و متحدان آن در حال انتظار برای بسیاری از پارلمان 250 کرسی در سوم چنین نظر سنجی برگزار می شود پس از آغاز این جنگ نه سال پیش.

در آستانه انتخابات یک نفر کشته شد و دیگری زخمی در دو انفجار در دمشق, دولت خبرگزاری سانا گفت.

لیست چند تا اجازه داده شد به اجرا در سراسر کشور اما هر مخالف واقعی وجود ندارد و حاکم بعث در انتظار می رود برای حفظ هژمونی خود.

پرتره از این مدعی شده اند نمایش داده می شود در سراسر پایتخت برای هفته ها با 1,658 نامزدها از جمله تجار و بازرگانان برجسته.

انتخابات دو بار به تعویق افتاد و از مارس با توجه به این رمان coronavirus همه گیر آمده در زمانی که اکثر مردم سوریه نگران افزایش هزینه های زندگی.

بسیاری از نامزدها در حال اجرا در برنامه های متعهد به مقابله با تورم و بهبود زیرساخت های ویران شده توسط جنگ است.

"قانونگذاران در حال رفتن به را استثنایی تلاش برای بهبود خدمات" گفت: Umaya یک زن 31 ساله که با این نسخهها کار در یک دندانپزشک تمرین.

میلیون ها نفر از مردم زندگی در خارج از کشور پس از فرار از یک جنگ که به کشته شدن بیش از 380,000 مردم واجد شرایط برای رای دادن.

اما برای اولین بار رای گیری برگزار خواهد شد در قلمرو retaken توسط دولت از جمله در منطقه غوطه شرقی دمشق خارج و در جنوب استان ادلب در این کشور غربی است.

پس از یک رشته از پیروزی نظامی حمایت کلیدی متحد روسیه دولت را در کنترل حدود 70 درصد از کشور, ناظر حقوق بشر سوریه می گوید.

در آخرین انتخابات در سال 2016 میزان مشارکت در انتخابات بود در 57 درصد است.

'بی سابقه بحران گرسنگی'

این سال را به رای می آید به عنوان دمشق در تلاش برای جبران یک اقتصاد توفان نه سال جنگ و تحریم های غرب و عواقب بحران مالی در کشور همسایه لبنان است.

قیمت مواد غذایی در سوریه را به ضرب گلوله توسط بیش از 200 درصد در سال گذشته و در حال حاضر در 20 بار خود را قبل از جنگ در سطح برنامه جهانی غذا می گوید.

در یک کشور که در آن بیش از 80 درصد از مردم در حال حاضر در فقر زندگی می کنند, سازمان ملل متحد, مواد غذایی آژانس هشدار داده است که سوریه در حال حاضر رو به "بی سابقه بحران گرسنگی".

انتخابات نیز به عنوان اسد مشخص شده یک دوم دهه در قدرت این هفته و هفته بعد از ایالات متحده آمریکا در اعمال تحریم های جدید در سوریه از جمله همسر رئیس جمهور.

بعد از انتخابات ریاست جمهوری انتظار می رود در سال 2021 و نامزدها باید به تایید کتبی حداقل 35 نفر از اعضای پارلمان.

وزیر امور خارجه Walid al-Muallem ماه گذشته گفت: بشار اسد باقی خواهد ماند در قدرت "تا زمانی که مردم سوریه می خواهند او را به ماندن".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن