طالبان اعلام سه روز آتش بس در افغانستان برای عید قربان

صادر شده در: 29/07/2020 - 02:54 افغانستان اسلامگرای طالبان اعلام کرد که روز سه شنبه آنها را به رعایت سه روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

افغانستان اسلامگرای طالبان اعلام کرد که روز سه شنبه آنها را به رعایت سه روز آتش بس برای مسلمان تعطیلات مذهبی از عید قربان شروع جمعه ارائه برخی از مهلت از هفته افزایش خشونت است.

تبلیغات

اختلافات بیش از یک زندانی ارز و خشونت را با تاخیر مذاکرات صلح بین دولت افغانستان موظف کمیته و طالبان به عنوان پیش بینی شده در توافق نامه امضا شده بین ایالات متحده و گروه های شبه نظامی در دوحه در ماه فوریه است.

"برای اینکه مردم ما به صرف سه روز از عید در اعتماد به نفس و شادی همه مبارزان دستور به انجام هر گونه عملیات" سخنگوی طالبان Zabihullah مجاهد توییتی.

او افزود که اگر طالبان مورد حمله قرار می آیند از نیروهای دولتی آنها را تلافی خواهد کرد.

به افغانستان صدیق صدیقی گفت: دولت با استقبال از آتش بس اعلام اما افزود که افغان ها می خواستم پایدار صلح و آغاز مستقیم مذاکرات صلح.

از آنجا که ایالات متحده آمریکا-طالبان توافق 3,560 نیروهای امنیتی افغان پرسنل کشته در حمله شبه نظامیان رئیس جمهور گفت: در یک سخنرانی در روز سه شنبه.

U. N. کمک ماموریت در افغانستان (یوناما) گفت: در گزارش روز دوشنبه که بیش از 1,280 افغانستان کشته شده اند در شش ماه اول سال به طور عمده به عنوان یک نتیجه از جنگ بین دولت افغانستان و نیروهای طالبان.

وزارت امور خارجه ایالات متحده هفته گذشته گفت که آمریکا نماینده خاص امریکا برای افغانستان زلمای خلیل زاد را به منطقه سفر به فشار برای توافق در مورد زندانی مبادلات و کاهش خشونت است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن