تانزانیا اصلی رهبر مخالفان حمله ماه پیش از انتخابات

صادر شده در: 09/06/2020 - 14:09اصلاح: 09/06/2020 - 14:09 تانزانیا اصلی رهبر مخالفان فریمن Mbowe شد حمله افرا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

تانزانیا اصلی رهبر مخالفان فریمن Mbowe شد حمله افراد ناشناس به عنوان او وارد خانه اش در اوایل روز سه شنبه خود گفت: آخرین بدبختی به رخ مخالفان پیش از انتخابات پارلمانی در ماه اکتبر.

تبلیغات

رئیس جمهور جان Magufuli با نام مستعار "بولدوزر" جاروب به قدرت در سال 2015 امیدوار کننده برای پایان دادن به فساد است. اما او متهم شده است که مهار حقوق بشر از جمله محدود کردن آزادی بیان و سرکوب منجر اپوزیسیون.

Mbowe رهبر اپوزیسیون در پارلمان و رئیس CHADEMA شد مجموعه که توسط مهاجمان به عنوان او به خانه بازگشت و درست پس از نیمه شب روز دوشنبه, پارتی, مقامات گفت.

"افراد ناشناس او را احاطه و حمله او قبل از او شروع به گرفتن پله ها. هر چند این افراد انجام شده بود سلاح گرم از آنها استفاده نمی کند به آنها گفت:" CHADEMA دبیر کل جان Mnyika.

علائم وجود دارد این حمله با انگیزه های سیاسی گفت: به دلیل عاملان تا به حال تمسخر پرسید Mbowe که آیا او قادر خواهد بود برای انجام مبارزات انتخاباتی خود پس از حمله به.

فرمانده پلیس در پایتخت اداری دودوما Giles مورتو یک کنفرانس خبری گفت آنها در حال بررسی این حادثه است اما هشدار داد در برابر politicising آن است.

"ما در حال بررسی این حادثه و ما نمی خواهد ترک هر چیزی برای اطمینان از ما دریافت حقیقت," او اضافه شده است.

"این حادثه است مثل دیگران...نباید سوء استفاده شود و نباید آن را مورد استفاده برای منافع سیاسی و یا هر چیز دیگری برای به دست آوردن محبوبیت است."

Mbowe که همراه با دیگر مخالفت قانونگذاران داشت به جرم شرارت در ماه مارس بود با عجله به بیمارستان در دودوما جایی که او دریافت درمان Mnyika گفت: بدون ارائه جزئیات بیشتر.

تانزانیا حاکم CCM و سلف خود TANU اند اداره می شود پس از استقلال از بریتانیا در سال 1961.

Mbowe که ناموفق زد برای ریاست جمهوری در سال 2005 انتخابات اعلام کرده است که آیا او خواهد بود یک نامزد در اکتبر سنجی.

معاون او در CHADEMA, Tundu Lissu تا به ارائه خود را به عنوان یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری. Lissu شده است و زندگی در تبعید در اروپا پس از دقت فرار ترور توسط افراد مسلح ناشناس در دودوما در سپتامبر 2017.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن