تلفن مبارزه, نماینده, رای گیری: غیر معمول دور دوم برای فرانسه در انتخابات شهرداری

دور دوم از انتخابات شهرداری ها برگزار خواهد شد در ژوئن 28, سه و نیم ماه پس از دور اول. Covid-19 سلامت تحریم ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

دور دوم از انتخابات شهرداری ها برگزار خواهد شد در ژوئن 28, سه و نیم ماه پس از دور اول. Covid-19 سلامت تحریم ها به این معنی نیست که نامزدها هنوز در کشاکش را به مبارزات انتخاباتی بدون ملاقات با رای دهندگان که خود را تشویق به رای دادن پروکسی و یا به پوشیدن ماسک در غرفه رای گیری.

تبلیغات

در دور اول انتخابات شهرداری برگزار شد در مارس 15 فقط دو روز قبل از شروع فرانسه Covid-19 مستند شرکت نرخ 54.5 درصد بالاترین نرخ برای این نوع از انتخابات از زمان تاسیس در فرانسه پنجم جمهوری در سال 1958.

برای جلوگیری از اختلاف دولت مورد بحث تصمیم به برگزاری دور دوم در پایان ماه ژوئن در ظهر در نهایت قبل از توافق. عجیب ترین کمپین در تاریخ فرانسه در انتخابات شهرداری ها در حال حاضر در مورد برای شروع است.

سازماندهی یک کمپین از راه دور

این انتخابات نباید تبدیل به "یک عامل در ادامه گردش خون از coronavirus" و پس از آن لازم است به کمپین متفاوت, هشدار وزیر کشور کریستف Castaner در توییتر. او با اشاره به اهمیت احترام اجتماعی فاصله و نیاز به "اولویت را به دیجیتال مبارزات".

داوطلبان باید برای سوار شدن یک کمپین بدون برگزاری جلسات با تیم خود را بدون توزیع تبلیغات جزوات در بازار و بدون canvassing درب به درب. در عوض آنها باید بازگشت به تکنیک های مانند تماس های تلفنی به هدف رای دهندگان در حالی که در همان زمان با تکیه بر یک دیجیتال مبارزات انتخاباتی.

در پاریس داوطلبان می توانند از مشورت استان به ثبت نام از رای دهندگان برای پیدا کردن هویت abstainers. "ما می توانیم پس از عبور-مرجع این اطلاعات با ما عضویت فایل ها برای پیدا کردن دقیقا همان است که به" اگنس اورن نامزد برای Les Républicains در 15th, arrondissement (منطقه) گفت: فرانسه 24.

"ما در حال رفتن به تماس با رای دهندگان یکی یکی آنها را متقاعد به رفتن و رای دادن و یا به یک نماینده رای اگر آنها می ترسند برای رفتن می گوید:" اورن. "من نگران هستم دور دوم خواهد بود حتی بدتر از اول در نظر ممتنع. این خواهد بود که کلید انتخابات."

علاوه بر تماس های تلفنی نامزدها را مجبور به تکیه بر حضور آنلاین قوی. مبارزات را به سرعت ساخت دیجیتالی تیم را به تلاش برای تولید چشم نواز تصاویری.

>> بخوانید: فرانسه مجموعه ای برای به تعویق انداختن دور دوم انتخابات محلی بیش از coronavirus نگرانی

آیا این دور مبارزات انتخاباتی قادر خواهید بود به جای بازی از فتنه انگیزی به طور معمول توسط نامزد ؟ "این یک چیز خوب است آن را یک دور دوم مبارزات انتخاباتی و نه در دور اول مبارزات انتخاباتی" اذعان می کند اورن. "معمولا شما می توانید متقاعد کردن رای دهندگان با صحبت کردن به آنها به طور مستقیم و چهره به چهره. این ماده از احساس. در حال حاضر ما باید برای متقاعد کردن آنها را بدون نگاه کردن در چشمان خود را."

برای مقابله با افزایش هزینه های این فوق العاده کمپین سقف برای بازپرداخت هزینه های خود را به طور رسمی افزایش 20 درصد Castaner اعلام کرد در مارس 24.

"رسمی مبارزات انتخاباتی شروع خواهد شد در ژوئن 15, اما همه چیز که در حال حاضر صرف شده است از جمله پس از دور اول و تا به امروز خواهد بود از جمله در مبارزات انتخاباتی, حساب," او گفت:.

واجب ماسک در مراکز رای دهی

16.5 میلیون رای دهنده واجد شرایط برای رای دادن در 28 ژوئن در برخی از 5000 فرانسوی شهرداری به انتخاب شهرداری میباشد.

"همه اقدامات لازم گرفته خواهد شد برای اطمینان از سلامت و امنیت از همه گفت:" Castaner با اشاره به شیوه های چنین به عنوان مانع حرکات فیزیکی و فاصله آن نیز در جای خود برای دور اول.

برای ایمنی اضافی هر یک از رای دهندگان خواهد شد که "به پوشیدن ماسک محافظ استفاده خود قلم برای انتخابات و رسیدگی به خود اوراق هویت خود" گفت: Castaner اضافه کرد که ماسک را رایگان ارائه خواهد شد شارژ را به رای دهندگان که آنها را ندارد.

معرفی پروکسی رای گیری

در مواجهه با خطر بالا ممتنع رای, دولت اعلام کرد که می خواست آن را به منظور تسهیل پروکسی رای گیری یک سیستم است که توسط آن یک غایب یا ناتوان رای دهندگان می توانید یکی دیگر از رای دهندگان به رای دادن از طرف خود. پروکسی باید تاسیس مجاز اقتدار مانند یک دادگاه یا پلیس.

"ما می رویم به انجام همه چیز ما می تواند به منظور تسهیل در مجموعه ای از پروکسی آرا" وعده داده شده Castaner.

الکترونیکی یا پستی رأی دادن دارد ؟

Castaner تمایلی برای در حال حاضر به استفاده از رای گیری الکترونیکی یا از راه دور رای گیری به دلایل امنیت و قابلیت اطمینان از رای دادن – حتی اگر بسیاری از سیاستمداران خواستار آن است.

"اینترنت رای گیری وجود دارد برای ماهیگیری انجمن های کارگری ... و هیچ چیز آسان تر است نسبت به تضمین صحت انتخابات پس از تمام لیست های انتخاباتی هستند دیجیتالی" استدلال رئیس جمهور از جنبش دموکراتیک (مودم) فرانسوا Bayrou که در حمایت از رای گیری الکترونیکی.

در حال حاضر از راه دور رای گیری الکترونیکی است تنها مجاز به صورت قانونی رای از شهروندان فرانسوی که در خارج از کشور.

>> بخوانید: فرانسه شورای علمی مخالف نیست به محلی انتخابات در ماه ژوئن

"این نوع از مسدود کردن توسط فرانسه در رای گیری دیجیتال به نظر می رسد به من پوچی" گفت: Bayrou که همچنین در حمایت از بازگرداندن پستی رای گیری.

پستی رای گیری رای دهندگان مجاز به رای دادن از راه دور با استفاده از مواد انتخاباتی خطاب به آنها (رای گیری پاکت فرم اطلاعات پستی پاکت نامه). از آن شده است قانونى در فرانسه از سال 1975 "به خاطر آن وام خود را به دستکاری" گفت: Castaner. اما آن را نیز باقی می ماند یک گزینه برای شهروندان فرانسوی در خارج از کشور در انتخابات مجلس.

صدای گوش خراش در احزاب سیاسی مانند Rachida Dati, پاریس شهرداری نامزد برای Les Républicains یا Laurent Hénart رئیس جمهور از حزب رادیکال نامیده اند outlawing از پستی رای دادن به معکوس شود.

"از یک نقطه نظر قانونی هیچ مانعی ( ... ) ساده بازگشت مقاله خواهد بود به اندازه کافی برای انجام آزمایش در ژوئن 28," گفت: Hénart.

اما برای رومن Rambaud متخصص در قانون انتخابات آن فاجعه بار خواهد بود به پیاده سازی الکترونیکی یا پستی رای گیری تنها یک ماه قبل از انتخابات به عنوان آن می تواند ثبات در قانون انتخابات.

"رای دهندگان را بزرگ مشکل تطبیق و اعتماد به این سیستم جدید" او در وبلاگ خود می نویسد, و اضافه کرد که این امر معرفی پتانسیل عظیمی برای خطاها و مشکلات تقلب در انتخابات.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب