دهها تظاهرات علیه نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا

دهها هزار نفر از مردم به خیابان ها ریختند از شهرستانها عمده ما در روز سه شنبه برای یک هشتم شب متوالی از اعترا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

دهها هزار نفر از مردم به خیابان ها ریختند از شهرستانها عمده ما در روز سه شنبه برای یک هشتم شب متوالی از اعتراض به مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس.

تبلیغات

عمده راهپیمایی صورت گرفت در نیویورک و فیلادلفیا, آتلانتا و لس آنجلس نیز در واشنگتن و در نزدیکی پارک که در آن تظاهرکنندگان پاک شد روز دوشنبه به ایجاد یک مسیر برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طوری که او می تواند راه رفتن از کاخ سفید به یک کلیسای تاریخی برای یک عکس, برگزاری مقدس است.

روز تظاهرات در روز سه شنبه به نمایندگی از فلوید و دیگر قربانیان خشونت پلیس بودند صلح آمیز است.

معترضان راهپیمایی از فولی مربع به پارک میدان واشنگتن و اتحادیه مربع شعار "نه عدالت بدون صلح".

EN NW احمق ROXIE واشنگتن 07H

اکثر آنها عینک ماسک و برخی از جمله Chenele شاو دست از آب و تنقلات به همکار خود شدند. Chenele توصیف یک روحیه همبستگی میان معترضان; "از آن شده است بیش از حد برای بیش از حد طولانی است. ما دیده ایم مردان و زنان سیاه شدن توسط نژادپرستانه پلیس. ما نیاز به نگه داشتن پلیس پاسخگو چون ما خسته است."

فانتا ثروت, 42, عینک ماسک با "401 سال از بی عدالتی" بر روی آن نوشته شده. "امریکا برای تمیز کردن سیستم خود را به طوری که آن را عادلانه برای همه ما به خصوص آنهایی که کمک به ساخت این کشور" ثروت گفت.

او افزود که این تظاهرات حدود بیش از خشونت پلیس و او امیدوار است که آنها نشانه آن است که جنبش حقوق مدنی است که نرفت.

Christopher Smith, یک متخصص بیهوشی پرستار در مرکز پزشکی مونته فیور در برانکس همین احساسات را تکرار کرد و گفت که همه آمریکایی ها باید صحبت کردن در برابر نژادپرستی نظاممند. دریک گفت که Covid-19 بحران برجسته عمیق ریشه بی عدالتی: "Covid به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم سیاه و سفید همان, با خشونت پلیس این همه بخشی از بحران بهداشت و ما در اینجا به انجام کاری در مورد آن در حال حاضر."

نیویورک شهر پیشاور از 8 تا 5صبح از سهشنبه تا جمعه در تلاش برای جلوگیری از غارت و خشونت است. به عنوان حکومت نظامی کاهش یافت و هزاران شعار و تشویق معترضان راهپیمایی از Barclays Center پایین Flatbush به سمت پل بروکلین به عنوان پلیس هلیکوپتر whirred شنید.

جمعیت جمع شده بودند در یک ورودی به پل منهتن جاده شعار در پلیس ضد شورش: "راه رفتن با ما! راه رفتن با ما."

پلیس ضد شورش کلاه مراتب کمتری نسبت به قبلی شب به تماشای در یک فاصله از پیاده رو به عنوان ماشین honked منظم در حمایت از.

کارگران ساختمانی شبانه روزی کردن ویندوز از فروشگاه ها نشان داد که همبستگی خود را با معترضان با استفاده از ابزار خود را به ضرب و شتم یک ریتم به اعتراض پرداختند.

در بلوار هالیوود در لس آنجلس صدها نفر از مردم پر خیابان از محدود برای جلوگیری از راهپیمایی های گذشته نشانه های معروف از فیلم مرکز. دیگران جمع آوری شده در خارج از لس آنجلس اداره پلیس مرکزی شهر و در برخی از موارد بغل کردن و دست دادن با یک خط از افسران خارج است.

لس آنجلس بود صحنه شورش های خشونت آمیز در بهار سال 1992 پس از تبرئه از چهار پلیس متهم در ضرب و شتم از رانندگان رادنی کینگ که دیدم بیش از 60 نفر کشته و حدود 1 میلیارد دلار خسارت است.

اکثر آمریکایی ها sympathise

اکثریت آمریکایی ها sympathise با اعتراضات با توجه به رویترز/ایپسوس نظرسنجی منتشر شده در روز سه شنبه.

بررسی های انجام شده در روز دوشنبه و سهشنبه در بر داشت 64 درصد از بزرگسالان آمریکایی بود "دلسوز به مردم است که اعتراض در حال حاضر" در حالی که 27 درصد گفت: آنها بودند و نه 9 درصد مطمئن بودند.

بیش از 55 درصد از آمریکایی ها گفت: آنها مخالف از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و تظاهرات از جمله 40 درصد است که "به شدت" سایتهای در حالی که فقط یک سوم گفت: آنها تایید شده – پایین تر از خود را به طور کلی تایید 39 درصد این نظرسنجی نشان داد.

در مینیاپولیس, Roxie, واشنگتن, مادر فلوید 6-year-old daughter Gianna یک کنفرانس خبری گفت با او بود. "من می خواهم همه بدانند که این است آنچه که افسران گرفت از من....," او گفت: گریه. "Gianna ندارد ، او هرگز او را رشد تحصیلات تکمیلی."

سر از آمریکا گارد ملی گفت: 18,000 از اعضای گارد شد کمک به اجرای قانون محلی در 29 متحده است.

فلوید درگذشت و پس از یک پلیس سفیدپوست دوخته گردن خود را در زیر زانو برای نزدیک به نه ساعت در مینیاپولیس در 25 مه reigniting انفجاری مسئله خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و پنج ماه قبل از نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

افسر که به زانو در Floyd 44 ساله درک چوین با اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. سه نفر دیگر از ماموران درگیر شده بودند اخراج شدند اما هنوز متهم است.

تهمت و تهدید به استفاده از ارتش برای نبرد خشونت است که فوران شبانه اغلب پس از یک روز از تظاهرات صلح آمیز است. او به تمسخر مقامات محلی از جمله دولت فرمانداران خود را برای پاسخ به این اختلال.

در شب دوشنبه تظاهرکنندگان شکست پنجره ها و غارت فروشگاه لوکس در خیابان پنجم در نیویورک و آتش به لس آنجلس مرکز نوار. چهار افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شدند در سنت لوئیس و یکی در لاس وگاس که به شدت زخمی شد, مقامات گفت.

افسران زخمی شدند در درگیری در جاهای دیگر از جمله یکی که در شرایط بحرانی پس از برخورد با یک خودرو در برانکس, پلیس گفت:.

تظاهرات آمده از مستندات برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus است که آمار آمریکایی های آفریقایی تبار نامتناسب.

برخی از کسانی که جمع آوری کرده اند در سایت فلوید را کشته و به استناد کرده اند غیر خشونت آمیز, پیام اواخر ما رهبر جنبش حقوق مدنی مارتین لوتر کینگ جونیور ترور در سال 1968 به عنوان تنها راه رو به جلو است.

"او خواهد بود واقعا وحشت زده را با خشونت از آنجا که او زندگی خود را برای این مسائل گفت:" آل کلارک, 62, یک مرد سیاه و سفید که سوار به مینیاپولیس یادبود با یکی از کینگ سخنرانی وافغان از کامیون خود را.

"اما من می توانم درک سرخوردگی و خشم."

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب