بالا ریشه های یک پست ساختمان در محله چینی ها

بوستون است که پر از ساختمان های تاریخی. اما نه همه آنها جاودانه در اشعار و یا پلاک که توضیح دهد که چرا آنها تا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

بوستون است که پر از ساختمان های تاریخی. اما نه همه آنها جاودانه در اشعار و یا پلاک که توضیح دهد که چرا آنها تاریخی است. برخی نیاز به حفاری تا تحقیقات خود را - مانند ساختمان در گوشه ای از هریسون خیابان و خیابان در محله چینی ها امروز به گوشه کافه نانوایی و یک ویتنامی فروشگاه ساندویچ.

به نگاه در آن وجود دارد مطلقا هیچ چیز غیر عادی در مورد ساختمان - به جز که آن را یک طبقه در قلب یکی از بوستون ترین محله های احاطه شده توسط ساختمان است که همه دستگاه آسانسور. اما دلیل ساختمان بسیار معمولی و خیلی کوتاه است که در قلب داستان آن را می گوید.

شهرستان سوابق نشان می دهد که زمان 62-66 هریسون Ave. ساخته شد و در سال 1910 اگر چه این ممکن است در واقع ساخته شده است حتی قبل از آن بر اساس بوستون گلوب آگهی برای کارمندان برای Boyajian داروخانه قدمت آن به سال 1907 وجود دارد - و یک گزارش از یک کارمند وجود دارد بازداشت برای خرید و فروش کوکائین در سال 1909. خود به خود این واقعیت است که ساده ساختمان ایستاده بود برای مدت طولانی است که به نوعی به یاد ماندنی است.

هنگامی که ساختمان رفت تا آن را نه می تواند رسیدن به بالاتر به دلیل بالا آهنگ قطار فرار right above it, حمل قطار در یک منحنی تیز از هریسون خیابان بر روی ساحل و خیابان به عنوان بخشی از یک اسکله حلقه بود که برای سه دهه احتمالا به عنوان نزدیک که ما تا کنون به شمال/جنوب راه آهن link.

بوستون بالا راه آهن شروع به برنامه ریزی ال در سال 1897 حتی به عنوان بوستون حمل و نقل کمیسیون نظارت بر ساخت و ساز از ملت اول مترو تحت Tremont خیابان. به عنوان بخشی از یک طرح بلند پروازانه برای آوردن خطوط ریلی به مناطق به عنوان دور به عنوان Roxbury و جنوب بوستون, راه آهن ساخته شده است یک "جاده" از خیابان واشنگتن در جنوب تا پایان هریسون خیابان سمت راست بر روی ساحل و سپس به سمت چپ بر روی اقیانوس اطلس که در آن آن را به عهده شمالی ایستگاه به دوباره پیوستن به چه ال به نام خط اصلی و تماس با ما خط نارنجی (اگر چه در ابتدا نارنجی خط مشترک Tremont خیابان تونل; آنچه که ما در حال حاضر می دانم که به عنوان مرکز شهر کشش از خط نارنجی باز نمی شود تا سال 1908).

مدرن تر نقشه از el (منبع):

Old el route

به منظور اجازه می دهد به نوبه خود در هریسون (آرکانزاس) و ساحل, شرکت راه آهن تا به حال به استفاده از آن دولت اعطا قدرت را محکوم ملک در گوشه ای خاص از چند داستان بوستون هتل که تا به حال ایستاده بود پس حداقل 1860s.

صاحب ساختمان B. F. Shattuck اعتراض به قیمت این شرکت حاضر به پرداخت; در سال 1902 یک هیئت منصفه را به او اعطا $159,71.53 که او تا به حال برای به اشتراک گذاشتن با دارنده وام مسکن در اموال و مردی که اجاره ساختمان برای اجرا به عنوان یک هتل.

ساحل, خیابان ایستگاه در سال 1919; این دیدگاه از هریسون خیابان به دنبال پایین ساحل - ساختمان درست در کنار ایستگاه هنوز هم می ایستد - اگر چه در این عکس در بالای آن در حال حاضر پنجره قرمز درمان - به عنوان نشانی از ساختمان بلندتر پایین ساحل (منبع):

Building at Beach and Atlantic

با سرویس مکرر در مرکز شهر تونل - قطار هر دو دقیقه در سال 1919 اگر شما می توانید تصور کنید - و با کاهش اسکله شغل و از بین بردن شرق بوستون کشتی (بعد از خط آبی تونل ساخته شده), ridership هرگز به میزان زیادی در اقیانوس اطلس خیابان ال. ساحل ایستگاه خیابان بسته شد و بقیه ال تبدیل به یک شمال/جنوب ایستگاه شاتل.

توسط 1928 شرکت تا به حال ترمیم خدمات از دادلی مربع - اگر چه ساحل خیابان ایستگاه باقی مانده بسته شده است. در جولای 22, یک قطار از خط خارج شده در منحنی فقط قبل از ایستگاه, ارسال آموزش به بسته پلت فرم و قتل دو مسافر.

بخار-عملکرد جرثقیل بود برافراشتند بر روی ساختمان برای کمک به حذف شکستن ماشین (منبع):

Old el route

بوستون بالا بسته اطلس خیابان ال به طور کامل در سال 1938. در سال 1942 از آن از جمله از طریق بخش محله چینی ها بود پاره شود تبدیل به فلز قراضه برای تلاش های جنگی (برخی از فلزی نگه داشته بود محلی برای ارائه مواد و مصالح ساختمانی باید در بوستون بود را بمباران کردند).

امروز دو وجود دارد باقی مانده از ال: یک داستان نانوایی ساختمان در هریسون (آرکانزاس) و ساحل و به ظاهر عجیب زاویه دار و منحنی ساختمان در ساحل و اقیانوس اطلس که در آن ال تبدیل چپ به سمت جنوب ایستگاه:

Building at Beach and Atlantic

که در آن ال هنگامی که منحنی بر روی اقیانوس اطلس از ساحل (منبع); ساختمان در سمت چپ دارای یک ساختمان مدرن تر در آن محل در حال حاضر:

El at Beach and Atlantic
Building at Beach and Atlantic


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب