'شهدا در حال بازگشت': الجزایر استقبال باقی مانده از مبارزان علیه استعمار فرانسه

صادر شده در: 03/07/2020 - 16:49اصلاح شده: 03/07/2020 - 16:51 الجزایر روز جمعه با دریافت این جمجمه از 24 مبار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

الجزایر روز جمعه با دریافت این جمجمه از 24 مبارزان مقاومت شماری از دوران استعمار فرانسه را فتح شمال کشور آفریقایی بود که دروغ گفتن در ذخیره سازی در یک موزه پاریس.

تبلیغات

بازگشت باقی می ماند به عنوان غنائم جنگ با استعمار فرانسه افسران میان می آید در سراسر جهان reexamination از میراث استعمار از مارس 25 کشته شدن 46 ساله آمریکایی آفریقایی جورج فلوید توسط یک افسر پلیس در ایالات متحده است.

مقام حقوق بشر سازمان ملل میشل باشله اتحاد کشور خواست به جبران برای "قرن ها از خشونت و تبعیض".

جمجمه شد, پرواز به فرودگاه الجزیره از فرانسه در یک هرکولس C-130 حمل و نقل هواپیما همراهی می کردند در هنگام ورود به الجزایر توسط جت های جنگنده خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفت.

به 21 gun salute, رئیس جمهور Abdelmadjid Tebboune و نظامی گارد افتخار به جنگ "قهرمانان" رسمی خوش آمدید.

باقی مانده در تابوت پیچیده شده در الجزایر پرچم آورده بودند از هواپیما و انجام شانه بالا توسط سربازان به عنوان یک گروه موسیقی نظامی و همچنین مراسم تشییع جنازه مارس.

Tebboune متمایل در مقابل هر یک تابوت و یک روحانی مسلمان قرائت نماز برای مرده.

"شهر فوق العاده سکوت به صدای قایق های اکو در سراسر بندر الجزیره" در ادای احترام به مبارزان مقاومت یک الجزایر توییتی.

تابوت را گرفته و به کاخ فرهنگ و ارشاد اسلامی در الجزایر که در آن آنها خواهد شد بر روی صفحه نمایش از شنبه برای ادای احترام خود را.

روز یکشنبه الجزایر 58 سالگرد استقلال جمجمه در نهایت خواهد بود گذاشته و به استراحت در شهدا بخش از پایتخت El جمله گورستان رسانه های محلی گزارش.

فرانسه 132 سال از حکومت استعماری و وحشیانه هشت سال جنگ که به پایان رسید آن را ترک کرده اند یک میراث ماندگار اغلب خاردار روابط بین دو دولت و مردم است.

فرانسه ریاست جمهوری در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: بازگشت باقی مانده بود یک ژست "دوستی" را به عنوان بخشی از تلاش ها برای "آشتی خاطرات فرانسه و الجزایر مردم".

اعلام عودت کننده گان در پنجشنبه Tebboune گفت: شماری از جنگجویان "محروم شده بود خود را طبیعی و حقوق بشر به خاک سپرده شد و برای بیش از 170 سال".

'قهرمانان'

او به پرداخت ادای احترام به آنها را به عنوان "قهرمانان که مواجه وحشیانه اشغال فرانسه بین سال 1838 و 1865".

"وحشی دشمن شماری از آنها در اقدامات تلافی جویانه قبل از انتقال خود را از جمجمه خارج از کشور به طوری که گورهای خود را نمی خواهد تبدیل به یک نماد مقاومت" Tebboune اضافه شده است.

یکی از رهبران که باقی مانده بودند در بازگشت توسط شیخ Bouzian یک شورش رهبر که دستگیر شد در سال 1849 توسط فرانسه به ضرب گلوله کشته و شماری.

جمجمه برجسته رهبر مقاومت محمد Lamjad بن Abdelmalek همچنین به عنوان شناخته شده "Cherif Boubaghla" (یا با قاطر) نیز در میان کسانی که به بازگشت می شود.

مورخ ملکه رحال استقبال اخبار.

"شهدا در حال بازگشت به خانه," او گفت: در یک صدای جیر جیر.

"نقاط بدن از کسانی که مبارزه را فتح کشور خود در حال بازگشت به خانه پس از یک اقامت طولانی در جعبه های مقوایی در موزه Musée de l'homme در پاریس."

امانوئل پاکسازی اول رئیس جمهور فرانسه به دنیا آمد پس از 1954-62 استقلال جنگ که در آن 1.5 میلیون الجزایری درگذشت اولین سفر رسمی به این کشور در دسامبر 2017 و گفت: او به عنوان یک "دوست".

در آن زمان او گفت: اخبار سایت, Tout sur l'Algerie که او "آماده" برای دیدن کشور خود دست به جمجمه است.

'جعبه های مقوایی'

الجزایر تا به حال رسما در خواست بازگشت خود را در سال 2018 و همچنین درخواست تحویل استعماری archives.

الجزایر و فرانسه دانشگاهیان به مدت طولانی مبارزه برای بازگشت از جمجمه است.

الجزایر مورخ Ali-فرید Belkadi اولین تماس خود را برای بازگشت در سال 2011 پس از انجام کار تحقیقاتی در موزه Musée de l'homme.

در آن زمان او گفت جمجمه نگهداری می شدند در "مبتذل جعبه های مقوایی که شبیه جعبه کفش".

در دسامبر 2019, پاکسازی گفت که "استعمار بود قبر اشتباه" نامیده می شود و برای چرخش صفحه در گذشته است.

در طول انتخابات ریاست جمهوری, او تا به حال ایجاد یک طوفان با تماس با فرانسه استعمار الجزایر یک "جنایت علیه بشریت".

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب