نازی ها قتل عام از سربازان در ارتش فرانسه 80 سال در

صادر شده در: 21/06/2020 - 16:23Modified: 21/06/2020 - 18:03 به فرانسه هم پاشیده تحت تهاجم نازی ها در ژوئن سا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

به فرانسه هم پاشیده تحت تهاجم نازی ها در ژوئن سال 1940 ارتش آلمان درگیر در یک سری از قتل عام در برابر آفریقایی سربازان در لیون منطقه در شرق کشور است. پس از تاباندن نور بر روی این جنایات با کشف جدید عکس, مورخ, Julien Fargettas مورد بحث آنها را با فرانسه 24.

تبلیغات

یک عکس نشان می دهد که ترس را در چهره سنگال riflemen را برای مبارزه با ارتش فرانسه به عنوان سربازان آلمانی آنها منجر به یک رشته است. یکی از هشت تاکنون منتشر نشده, تصاویر به تصویر می کشد Chasselay قتل عام را نشان می دهد برخی از يک گروه 40 نفره از سربازان که تا به حال تنها چند دقیقه برای زندگی, کشته با آتش مسلسل از Panzers قرار گرفته در امتداد جاده.

این عکس ها در مرکز Julien Fargettas جدید به کار ژوئن سال 1940 مبارزه و قتل عام en Lyonnais ("ژوئن سال 1940 جنگ و قتل عام در لیون منطقه" ترجمه شده به زبان انگلیسی). آنها کشف شد در یک آلبوم خریداری شده توسط یک جوان های خصوصی جمع آوری باپتیست Garin. "آنچه در این تصاویر فاش شده است که عاملان واقعا فکر کردم این جرم اعدام از طریق" گفت: Fargettas. "این واقعا نگران کننده است. و هنگامی که ما نگاه و نگرش سربازان آلمانی ما می بینیم که آنها در حال نشان دادن هیچ احساسی."

این نخستین بار نیست که نازی ها قتل عام سربازان آفریقایی. "آن آغاز شده و در پایان ماه مه سال 1940 در Somme منطقه" Fargettas توضیح داد. "وجود دارد هیچ منظور از بالا و گفت که استعمار اسیران جنگی باید کشته شود و یا حتی بیمار درمان می شود. آن را ضربه اما نظامی آلمان در سلسله مراتب کاری نکرد و حتی سعی کنید به آن را متوقف کند."

Senegalese rifleman visit the cemetery commemorating their fallen comrades, September 24,1944
سنگال تفنگدار بازدید از گورستان بزرگداشت افتاده رفقای سپتامبر 24,1944 © بایگانی لیون منطقه ویکیمدیا

تاریخچه تبلیغات

این نفرت از سربازان برمیگردد به جنگ جهانی اول Fargettas ادامه داد: "آلمانی ها آنها را مورد استفاده قرار به متهم متفقین از وحشیگری در میدان جنگ است. ارتش آلمان به حال خود است که به درستی به متهم به جنایات علیه غیرنظامیان به ویژه در بلژیک. در نتیجه در پاسخ آنها با استفاده از تصویر سیاه تیرانداز ماهر به عنوان یک تبلیغ سلاح."

صلح حل و فصل adumbrated در معاهده ورسای که به معنای روهر و راینلند همراه آلمان غربی مرز توسط فرانسه اشغال شد. بسیاری از سربازان از مستعمره فرانسه شد و در آنجا مستقر هستند. "در آلمان وجود دارد بسیار فشرده دروغگو تبلیغات انتخاباتی متهم آفریقایی سربازان جرم تجاوز به عنف و آدم ربایی است. این چیزی است که آلمانی ها به نام "سیاه و ترسناک در راین"; تهمت که نازی ها را استفاده مجدد."

زمانی که بسیاری از سربازان ورماخت وارد فرانسه در ماه مه 1940 آنها تا به حال خاطرات این تبلیغات. آفریقایی سربازان مورد آزار قرار گرفته بودند توسط مهاجمان در سراسر کشور است. "این سربازان اغلب مبارزه بسیار خوبی در حالی که البته آلمانی ها متحمل ضرر و زیان های بسیاری با وجود موفقیت خود را در جنگ از فرانسه به طوری که تولید خشم که اضافه شده به تمام خشم در حال حاضر ذخیره می شود گفت: Fargettas.

در 19 ژوئن 1940 خشونت به اوج خود رسید در Chasselay قتل عام. این بود که دو روز پس از مارشال فیلیپ Pétain بدنام اعلام کرد که او به دنبال یک آتش بس با نازی ها. 25th هنگ سنگال riflemen نوشته شده بود به شمال لیون به تاخیر دشمن را از ورود به فرانسه سومین شهر.

"آلمانی ها انتظار می رود برای به دست گرفتن لیون به راحتی" Fargettas بازگو کرد. "اما در صبح روز 19 ژوئن آنها در مواجه با مقاومت بسیار قوی در نبردهای ماندگار برای چند ساعت. پس از ورماخت برنده اول جنگ در بعد از ظهر آنها اعدام فرانسه به عنوان به خوبی به عنوان آفریقایی زندانیان. اما در روز بعد – پس از آخرین جیب مقاومت شکست خورده بودند – آنها تقسیم زندانیان به دو: فرانسه در یک طرف آفریقایی در دیگر. آنها چراغ دومی پایین جدا شده جاده ها است. آنها فرستاده شده بودند به یک میدان و ماشین به ضرب گلوله کشته." در طول این قتل عام برخی از سربازان فرانسوی نیز اجرا شده و یا زخمی به تلاش برای دخالت کند.

The Senegalese Tata at Chasselay.
رئیس تاتا در Chasselay. © Taguelmoust ویکیمدیا

'سرزمین مقدس'

رئیس riflemens' بدن باقی مانده بودند روی زمین. با وجود این آلمانی ها منع مردم از Chasselay دفن جسد در یک گور دسته جمعی. یک مرد پس از آن در زمان علاقه به سرنوشت خود: Jean-Baptiste Marchiani رئیس دفتر محلی برای قربانیان جنگ. در تابستان 1940 او ارائه شده به آنها مناسب دفن, پیشنهاد یک بنای یادبود در این مدل از یک آفریقایی گورستان با استفاده از رنگ قرمز اخرایی.

"در ابتدا او مواجه شد با مودب بی تفاوتی از مقامات ویشی" گفت: Fargettas. "روشن است که چرا آنها نمی خواهم ادای احترام به riflemen قتل عام توسط آلمانی ها. اما Marchiani قاب آن به عنوان یک پتانسیل ابزار تبلیغاتی برای نشان دادن ویشی دلبستگی به امپراتوری فرانسه."

در 8 نوامبر 1942 پروژه به پایان رسید. Chasselay را سنگال "تاتا" افتتاح شد. در این "محوطه از سرزمین مقدس" در Wolof زبان بدن 188 سنگال riflemen موجود در این منطقه به خاک سپرده شد. "مقامات حکومت ویشی گفت: آنها در جنگ کشته و دقت اجتناب از هر گونه اشاره ای به قتل عام."

The graveyard inside the tata at Chasselay.
قبرستان داخل تاتا در Chasselay. © Taguelmoust ویکیمدیا

این riflemen که موفق به فرار از این قتل عام را تحمل یک دوره طولانی از اسارت پس از آن. سربازان فرانسوی فرستاده شد به زندانی اردوگاه های جنگ در آلمان; آفریقای سربازان نگه داشته شدند در فرانسه. "آلمانی ها حاضر به انتقال آنها نمی خواهند آنچه را که آنها به نام 'نژادی آلودگی'," گفت: Fargettas. "بنابراین آنها را نگه داشته و آنها را در اشغال منطقه به ویژه در اردوگاه های آنها به نام Frontstalagsکه در آن حوادث سوء استفاده مشترک بودند. بسیاری از آنها پس از آن اعزام به کار در ورود به مزارع و کارخانه ها."

در Chasselay خود رفقای کاهش یافته بودند به تدریج در حال فراموش شده است. بر خلاف خواسته های Jean-Baptiste Marchiani های تاتا نیست و تبدیل به یک محل که در آن هزاران نفر از مردم به طور منظم رنگی برای ادای احترام خود را به سنگال riflemen که قتل عام شدند حتی اگر سالانه مراسم برگزار شد پس از جنگ وجود دارد. اغلب خانواده های خود زندگی هزاران مایل دور نمی سفر – و برخی حتی نمی دانند که سرنوشت عزیزان خود هستند.

"حتی امروز وجود دارد ده ها تن از گورهای ناشناخته سربازان در حالی که archives نشان می دهد که وجود دارد مقدار زیادی از سربازان هنوز طبقه بندی شده به عنوان از دست رفته احتمالا از جمله کسانی که به خاک سپرده شد در Chasselay," Fargettas گفت.

و همچنین نوشتن کتاب Fargettas نیز کار می کند را امتحان کنید و پیدا کردن هویت خاص از این سربازان کشته شده در سال 1940. جاه طلبی خود را برای یک پلاک با تمام نام خود را قرار داده خواهد شد تاتا.

این مقاله اقتباس شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب