نیویورک تایمز Anchorage Daily News and Marketplace برنده جایزه پولیتزر

صادر شده در: 05/05/2020 - 04:33 نیویورک تایمز برداشت اکثر جوایز به عنوان 2020 برندگان جایزه پولیتزر اعلام شد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

نیویورک تایمز برداشت اکثر جوایز به عنوان 2020 برندگان جایزه پولیتزر اعلام شد و عملا در روز دوشنبه با توجه به شیوع کروناویروس.

تبلیغات

جایزه هیئت مدیره و مدیر دانا Canedy اعلام برندگان از اتاق نشیمن خود را از طریق livestream در یوتیوب به جای در مراسمی در نیویورک دانشگاه کلمبیا.

این بار جمع آوری شده سه جایزه از جمله برای Brian M. روزنتال گزارش تحقیقی به شهر نیویورک تاکسی صنعت که نشان داد درنده وام که در زمان استفاده از آسیب پذیر رانندگان است.

همچنین برنده این گزارش بین المللی جایزه برای یک سری از داستان بر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر داد.

این مقاله قدیمی, هانا جونز برنده بهترین تفسیر برای یک مقاله شخصی که مشاهده امریکا ریشه ها از طریق لنز به بردگی گرفته آفریقایی.

این Pulitzers به طور کلی به عنوان بالاترین افتخار است که ما بر اساس روزنامه نگاران و سازمان ها می توانید دریافت خواهید کرد.

به Anchorage Daily News and Marketplace برنده جایزه پولیتزر برای خدمات عمومی و روزنامه نگاری در روز دوشنبه به صورت آشکار یک سوم از آلاسکا روستا تا به حال هیچ حفاظت پلیس.

رادیو فردا برنده breaking news, عکاسی, جایزه برای عکس از اعتراض در هنگ کنگ.

The Courier-Journal در لکسینگتون کنتاکی موفق به کسب اخبار گزارش جایزه برای پوشش خود را از صدها نفر از آخرین لحظه رضایت از فرماندار کنتاکی مت Bevin.

توضیحی گزارش جایزه اهدا شد به کارکنان واشنگتن پست برای یک سری که نشان داد اثر حرارت شدید در این سیاره است.

The Baltimore Sun در زمان خانه محلی گزارش ستایش برای گزارش در یک رابطهی مالی شهردار این شهرستان و بیمارستان های عمومی سیستم که دفتر نظارت.

دو سازمان موفق به کسب گزارش ملی جایزه: Marketplace برای رسیدگی به یک سری از حوادث در نیروی دریایی ایالات متحده و سیاتل تایمز برای پوشش است که در معرض نقص طراحی در بوئینگ 737 Max.

بن Taub از نیویورکر برنده از ویژگی های جایزه برای نوشتن یک داستان در خلیج گوانتانامو گارد رشد دوستی با یک اسیر که شکنجه شد.

آسوشیتد پرس اهدا شد از ویژگی های جایزه عکاسی برای تصاویر نمایش زندگی در این رقابت کشمیر به هند لغو آن نیمه مستقل ،

استناد ویژه اهدا شد به ایدا B. چاه های اولیه از پیشگامان روزنامه نگاری تحقیقی و حقوق مدنی آیکون.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن