نشان می دهد بر روی بروید: پاریس حاشیه جشنواره تئاتر می رود آنلاین

صادر شده در: 28/05/2020 - 17:25Modified: 28/05/2020 - 17:38 پاریس در حاشیه جشنواره تئاتر بازده با چهارم آن ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

پاریس در حاشیه جشنواره تئاتر بازده با چهارم آن برنامه در ماه ژوئن. اما در این سال به عنوان یک نتیجه از coronavirus مستند آن را به صورت آنلاین و به صورت رایگان.

تبلیغات

پرده هنوز هم افزایش یابد در 20 اجرای پاریس Fringe ماه آینده و پس از آن ابداع یک روش ابتکاری برای غلبه بر این مستند در فرانسه: آن را نقل مکان کرد تا عملکرد خود را آنلاین.

این به این معنی آن را در حال حاضر دارای پتانسیل برای مخاطبان جهانی برای جشنواره هنگامی که آن شروع می شود در روز شنبه 6 ژوئن. "مردم نمی باید برای رسیدن به یک تئاتر در پاریس در این سال آنها می توانید ما را از هر کشوری در جهان می گوید:" برنامه مدیر آنتون Bonnici.

آن را بیش از همه چهار تعطیلات آخر هفته در ماه ژوئن با اجرای برنامه شروع هر شنبه و یکشنبه در وب سایت خود را در 2.30 pm به وقت پاریس و در حال اجرا به شب.

پاریس حاشیه تاسیس شد در سال 2016 و برد سه موفق قبلی گردش. آن است که در حال حاضر اجرا شده توسط Bonnici و یک تیم از داوطلبان.

"ما در حال حاضر شروع به برنامه ریزی جشنواره امسال ما مشغول به کار بودند با همین محل ما استفاده می شود آخرین بار در سال 2018 و راه اندازی کرده بود روند درخواست برای شرکت های coronavirus بحران" توضیح می دهد که Bonnici زبان فرانسه در 24.

بسیاری از سازمان های بین المللی جشنواره تئاتر مجبور به انصراف از به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر از جمله ادینبورگ حاشیه جشنواره و جشنواره تئاتر آوینیون.

"ما تا به حال انتخاب برای به تعویق انداختن آن, آن را لغو و یا آن را به صورت آنلاین است اما حتی به تعویق انداختن و تزویر بود. بنابراین ما تصمیم به سعی کنید چیزی جدید و همه چیز مجازی است."

Bonnici تماس همه از تئاتر شرکت های که در حال حاضر اعمال می شود و از او پرسید که آیا آنها خواهد بود علاقه مند به درگیر بودن در این مفهوم نوآورانه. بیست و شرکت به زودی جواب می گویند آنها برای چالش.

'آن را ببینید و یا آن را از دست'

این محصولات که در سال 2020 جشنواره آمده از استرالیا و برزیل و آلبانی, کانادا, هند, ایتالیا, بلژیک, انگلستان, ایالات متحده آمریکا و فرانسه خود را.

وجود خواهد داشت کودکان را نشان می دهد خانواده نشان می دهد رشد را نشان می دهد... وجود خواهد داشت جهان برای اولین بار با این نسخهها کار در حال پیشرفت و برنده جایزه نشان می دهد. بیشتر انجام خواهد شد دو بار در طول دوره از جشنواره و در هر آخر هفته وجود دارد متفاوت خواهد بود برنامه.

Bonnici می خواستم این را نشان می دهد به انجام زندگی می کنند اما برای لجستیکی دلایل این ممکن نخواهد بود برای همه آنها.

"برخی از آنها در کشورهایی که در این مستند وضعیت بسیار شدید است و ممکن است برای مردم به هم را نشان می دهد. این بسیار مهم است که ما می تواند انعطاف پذیر باشد."

به عنوان یک نتیجه از این انعطاف پذیری تعدادی از شرکت ها انجام خواهد شد در یک واقعی تئاتر فضا و دیگران اقتباس کرده اند خود را نشان می دهد به تناسب خود را در اتاق نشیمن. Bonnici می گوید 80 درصد خواهد بود به طور کامل زندگی می کنند.

"ما می خواستیم برای حفظ که حس بودن در یک رویداد زندگی می کنند به عنوان اگر شما در یک اتاق با نوازندگان بنابراین ما هیچ برنامه ای برای قرار دادن اجراهای تا در جریان سیستم عامل می گوید:" Bonnici. "شما آمد و شما آن را ببینید و یا شما آن را از دست."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن