تابو قاعدگی در ماداگاسکار یک مانع برای رهایی زنان

صادر شده در: 19/06/2020 - 16:56ویرایش: 19/06/2020 - 16:56 برای زنان در ماداگاسکار داشتن دوره ماهانه خود را ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

برای زنان در ماداگاسکار داشتن دوره ماهانه خود را بیش از فقط یک ناراحتی. داشتن دسترسی به تشناب آب تمیز و یا حتی یکبار مصرف بهداشتی حفاظت لوکس و دور از دسترس برای بسیاری از آنها است. خبرنگاران ما در ادامه به بررسی در این جزیره که در آن به دلیل عدم دسترسی به زیرساخت های اساسی و ضروریات – بلکه به دلیل اعتقادات تابوها و تحقیر قاعدگی بهداشت نبرد برای میلیون ها نفر از زنان با عواقب جدی برای توانمندسازی آموزش و پرورش و بهداشت و درمان.

تبلیغات

در این گزارش ما criss عبور جزیره ماداگاسکار برای دیدار با زنان آسیب پذیر که هیچ دسترسی به آب و یا حفاظت بهداشتی شایسته به نام. برای آنها قاعدگی نشان دهنده بسیار زیاد مانع به رهایی. در طول دوره ماهانه خود را کار می کنند کمتر از حد معمول است و باید به نگرانی در مورد چگونه برای شستن خود را چندین بار در یک روز تمام در حالی که آهسته با دوره درد.

بیکاری گسترده در این جزیره و زنان اغلب از لحاظ مالی وابسته به شوهران خود که بیشتر پیچیده وضعیت خود را. ما نیز مواجه می شوند, دختران جوان مجبور به قرض گرفتن پول برای خرید یک ساده بهداشتی پد. دیگران در زمین با هم به طوری که آسیب پذیر ترین می توانید خرید خود را دوره حفاظت.

عدم وجود اطلاعات

تقریبا تمام زنان ملاقات ما با استفاده از پارچه به عنوان یک حوله بهداشتی مرتب کردن بر اساس مربع خریداری شده از یک دست دوم لباس فروشگاه است که اغلب بسیار فرسوده است. حتی افشای این پارچه به خورشید, به منظور خشک آن است که یک منبع از شرم در مناطق روستایی است. زنان ترجیح می دهند به پنهان کردن آن و نه بحث در مورد این موضوع حتی در میان خود.

آمارانته Norolalao Ranerason یک فعال حقوق زنان به ما توضیح داد که علاوه بر عدم دسترسی به زیرساخت های اساسی و نیازهای زنان نیز برگزار شد به فقدان اطلاعات در قاعدگی. او به ما گفت که داستان یک دختر جوان که سیلی شد پدرش زمانی که او برای اولین بار دوره چرا که او بر این باور است که او تا به حال تا به حال مقاربت جنسی و به همین دلیل است که او خونریزی بود.

این فعال سیاسی توضیح داد که برای زنان در ماداگاسکار قاعدگی چرخه پس از چرخه لحظه ای که تولید اضطراب و محرومیت اجتماعی تغذیه با تابوها و سنت است. به عنوان یک نتیجه, جزیره زنان مضاعف تنبیه کنید.

>> آخرین تابو: کمک به زنان و دختران است. دوره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب