"آنها انسان هستند بیش از حد': اندونزی مردم محلی نجات Rohingya پناهندگان محروم توسط Covid ترس

صادر شده در: 26/06/2020 - 18:31ویرایش: 26/06/2020 - 18:37 مردم محلی در استان آچه اندونزی, نجات یک گروه از Ro

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

مردم محلی در استان آچه اندونزی, نجات یک گروه از Rohingya پناهندگان سرگردان در دریا یک روز پس از آنکه مقامات حاضر به اجازه دهید آنها را به ساحل می آیند برای ترس آنها ممکن است حمل Covid-19 coronavirus.

تبلیغات

94 پناهندگان از جمله 30 کودک بودند و بنا به گزارش ها در بر داشت در اوایل این هفته در یک محموله غرق شدن کشتی شناور در آب خاموش جزیره اندونزیایی سوماترا.

آنها در ابتدا نجات در روز چهارشنبه توسط ماهیگیران محلی که آنها را به ارمغان آورد و نزدیک به ساحل. اما مقامات حاضر به اجازه قایق آنها در زمین و در صبح روز پنج شنبه گفت: آنها ارسال خواهد پناهندگان بازگشت به دریا.

مردم محلی و سپس زمام امور را به دست خود, اما, بکسل قایق به ساحل و کمک به حمل لاغر مسافران و کودکان کوچک به زمین.

"اگر دولت ناتوان است ما جامعه را کمک به آنها را از آنجا که ما انسان هستند و آنها (Rohingya پناهندگان) انسان هستند بیش از حد و ما یک قلب" ساکن محلی Syaiful Amri و گفتگو کرد.

در صورت اعتراض عصبانی محلی مقامات و سپس گفت: پناهندگان در حال حاضر خواهد شد با توجه اسکان موقت و سلامت چک به مطمئن شوید که آنها ویروس رایگان.

اندونزی توسط مشترک مقصد برای مسلمان Rohingya فرار از آزار و اذیت در عمدتا بودایی میانمار به سر می برند و اردوگاه های پناهندگان در بنگلادش و صدها نفر فوت کرده اند تلاش دریا خطرناک گذرگاه در سال های اخیر است.

بحران بدتر شده است در این سال با بسیاری از کشورها در بستن درهای خود را در میان coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن