توماس توقیف کنترل در Muirfield ایجاد کرد; کاری 11th در دریاچه تاهو

جاستین توماس نگه داشته و دیگری کارت تمیز در Muirfield ایجاد کرد و تا به حال 6-تحت 66 به نوبه خود به سه شات

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

جاستین توماس نگه داشته و دیگری کارت تمیز در Muirfield ایجاد کرد و تا به حال 6-تحت 66 به نوبه خود به سه شات کسری به دو شات منجر شنبه در نخستین روز کاری خیریه باز در دوبلین, Ohio.

توماس فرار کردن یک رشته از birdies به ماندن در محدوده Collin Morikawa. زمانی که Morikawa یک کال آلوم شروع به محو شدن با سه bogeys در چهار سوراخ کشش در اطراف نوبه خود توماس تبدیل par-5s و عاقلانه در کوتاه همتراز-4 14 برای یکی دیگر از مرغک به نگه کردن ویکتور Hovland.

توماس در 16 زیر 200.

نهایی است یک نگاه اجمالی از گلف نسل بعدی.

توماس اثبات شده ستاره در حال حاضر عمده قهرمان سابق جهان شماره 1 در سن 27 به عنوان او می رود و پس از سومین پیروزی این فصل و 13 پیروزی کار خود را.

Hovland (66) سابق آماتور ایالات متحده قهرمان از نروژ و Morikawa (72) تا به حال فقط سمت چپ کالج در این زمان در سال گذشته است.

سام برنز 23 ساله از LSU, حال 70 پیوست و کوین Streelman (71) پنج عکس به عقب. ایان Poulter در Muirfield ایجاد کرد برای اولین بار از سال 2009 تا به حال 69 و شش عکس در پشت همراه با روری Sabbatini که تا به حال 69.

دریاچه تاهو مشاهیر: سابق تنیس Mardy Fish birdied نهایی پنج سوراخ به سه نقطه سرب بیش از سابق بوفالو دفاعی مقابله با کایل ویلیامز در آمریکا در قرن قهرمانی در Stateline, Nev.

رزمندگان گارد Stephen Curry شد 11. مشهور مسابقات است که بدون طرفداران در Edgewood تاهو گلف. این $600,000 کیف پول و پول اضافی در حال اهدا به سازمان حمایت از COVID-19 امداد تلاش های برابر عدالت ابتکار و دریاچه تاهو منطقه ای سازمان های غیر انتفاعی.

ماهی تا به حال 37-نقطه دور زیر اصلاح Stableford سیستم به ثمر رساند. او باز با یک دیو ساخته شده و سپس 10 birdies در 9-تحت 63 به فشار دو روز امتیاز در مجموع به 55.

نزدیک به 300 پوند ویلیامز است که در تلاش برای تبدیل شدن به اولین بازیکن خط جلو برای برنده شدن در این رویداد است. او در 27 نقطه در روز عقاب پنج birdies و شش bogeys در 71.

سابق پارچ جان Smoltz سوم شد و در 37 امتیاز. دو بار از قهرمان تونی Romo گره خورده بود برای چهارم در 36 با دل کاری و درک لاو. Stephen Curry دل را بود در 30 امتیاز.

Charles Barkley شد 70 در 71-بازیکن میدان با منفی-50 امتیاز. سابق در حال اجرا پشت ادی جورج بود و سه امتیاز پشت سر Barkley.

تور اروپا: Nicolai فون Dellingshausen و Marc Warren هر شات 2-تحت 70 برای به اشتراک گذاشتن سرب در 11 زیر پس از باران خیس دور سوم از اتریش باز است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن