تظاهرات سیاه, ترانس زندگی

شما معنی است که شما فقط متوجه من شده اند به تنها یکی از تظاهرات/راهپیمایی در اطراف در اینجا ؟ به نحوی شما در ح

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

شما معنی است که شما فقط متوجه من شده اند به تنها یکی از تظاهرات/راهپیمایی در اطراف در اینجا ؟

به نحوی شما در حال حاضر می دانستم که در مورد دیروز مارس بنابراین مسئله این نیست که من شکست خورده ام به شما بگویم چیزی است که شما نمی دانید که فقط من را نشان نمی دهد آنچه شما در نظر کافی به نگرانی در مورد آن. شما حق این واقعا بدبختی بار زندگی می کنیم.

اما حقیقت تلخ است که من حاوی انبوه - از گروه های در معرض خطر. من یک همسر و مادر را در نظر بگیرید. زندگی من و ایشان هستند که ارزش آن زمانی که من می دانم که وجود دارد افراد دیگر وجود دارد که پوشش این چیزها (من برای اولین بار دو بزرگ پیاده روی یا, اما سپاسگزار برای تمام افرادی که برچسب من با گزارش های خود را در توییتر و برای من police scanner هنوز کار مهم نیست که چگونه بسیاری از بار من آن کاهش یافته است).

من شده اند به سه کوچکتر vigils در West Roxbury و Roslindale. من سعی کردم به ماندن در حاشیه آنها و یا حداقل هنوز هم ایستاده زمانی که تراورس شلوغ تر بخش است.

اما در روز جمعه هنگامی که من در رفت و فیزیکی من (بله پزشکان انجام می دهند که دوباره) بعد از من دکتر من می خواهم به سه vigils (و من تاکید آنها کوچک بودند آنهایی که) او به تعویق افتاد و تمام bloodwork و عکس (شاید فقط شات مطمئن نیستم) من قرار بود برای دریافت تا هفته آینده, بنابراین من می تواند به خارج از چادر آنها تعیین کرده اند تا برای Covid-19 تست (من احساس می کنم خوب است اما بهتر امن تر از متاسفم).

ظاهرا شنبه من دریافت نتایج.

اما در حال حاضر شما می دانید.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب