هزاران نفر از ساکنان پکن صف برای ساعت برای آزمایش جدید Covid-19 موارد

تبدیل شدن به یک ناظر هزاران نفر از ساکنان پکن شده اند در صف برای ساعت ها در مقابل این شهرستان در بیمارس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399
هزاران نفر از ساکنان پکن شده اند در صف برای ساعت ها در مقابل این شهرستان در بیمارستان ها به امید گرفتن تست شده برای Covid-19 پس از مورد جدید از این ویروس برای اولین بار منتشر شده در ژوئن 12. در هفته گذشته حداقل 158 موارد جدید شناسایی شده در شهرستان پایتخت است. در ژوئن 18, دولت چین گفت که آنها این بیماری تحت کنترل است اما بسیاری از مردم وحشت زده از موج دوم ویروس که به کشته شدن بیش از 4000 نفر اول دور زمان.

دو فیلم در یوتیوب و توییتر در ژوئن 14 نشان می دهد صدها نفر از مردم در حال انتظار در خط در مقابل Youan بیمارستان در شمال پکن.

این ویدئو برای اولین بار نشان می دهد که خط طولانی تشکیل شده در خارج از بيمارستان.

"پکن Youan بیمارستان. مردم خط برای غربالگری. خط توسعه یافته در خارج از بیمارستان است. این خط حدود 500 متر طول. من اومدم اینجا نسبتا زود است. من یک عدد است. در آن طول می کشد حدود سه دقیقه برای آنها به صفحه نمایش یک فرد است. من شماره 700+, بنابراین من نیاز به صبر کردن برای یک ساعت."

بیش از 350000 نفر شده اند نمایش برای Covid-19 در پکن پس از 13 ژوئن پس از مورد جدید گزارش شده در این شهرستان است که در مجموع جمعیت 21 میلیون.

این ویدیو در تاریخ 16 ژوئن در مقابل یک بیمارستان در Dongdan در شرق پکن. شما می توانید شنیدن یک زن می گویند در چین, چگونه تعجب او توسط تعداد زیادی از مردم در حال انتظار برای دریافت تست شده است.
دولت همچنین راه اندازی آزمایش در مقیاس بزرگ مراکز از جمله در Guanganmen و Xuanwu استادیوم جنوب پکن است. افرادی که بازدید Xifandi بازار که در آن Covid-19 بود تشخیص داده بودند و خواسته را به آزمون.
تعداد زیادی از مردم در صف برای گرفتن تست شده برای Covid-19 در Guanganmen ورزشگاه واقع در جنوب پکن در ژوئن 14. .
 
"این افرادی که رفت و به Xinfadi بازار می گوید:" مردی که فیلم برداری این خط از مردم در حال انتظار برای دریافت تست شده در Xuanwu ورزشگاه در پکن. این ویدئو ارسال شده در توییتر در ژوئن 14. این Xinfadi بازار است که تصور می شود منشاء بیش از 158 Covid-19 موارد شناسایی شده در پکن این هفته است.
 
برخی از بیمارستان ها راه اندازی یک سیستم که در آن مردم می تواند قرار ملاقات ها از طریق تلفن به طوری که آنها می توانید اجتناب از جمعیت اما برخی از بسیاری از مردم شکایت در مورد عدم اجتماعی فاصله در مقابل بیمارستان, مثل این Weibo کاربر (Weibo معادل توییتر در چین) که به این بیمارستان در پکن به آزمایش می شود.
"مردم خیلی نزدیک به یکدیگر!", ارسال شده این کاربر توییتر در Weibo در ژوئن 15.

"من وجود دارد در 9 و در حال حاضر وجود دارد بیش از 100 نفر در صف"

برای جلوگیری از گسترش Covid-19 برخی از مناطق روستایی استان نیز دو برابر را در تست. Xin Li سفر از پکن به شهر خانه خود را در استان هنان استان مرکزی در چین در اوایل ماه ژوئن است. پس از quarantining در خانه برای 14 روز او به یک مرکز آزمون در شهر Huixan به غربالگری ویروس در ژوئن 16.
 
زمانی که من وجود دارد در 9 در حال حاضر وجود دارد بیش از 100 نفر در خط. به اندازه کافی وجود ندارد تست کیت. من رفت و برگشت روز بعد و در زمان آزمون. چون من از بازگشت از پکن است که در معرض خطر منطقه من را به یکی دیگر از تست در ژوئن 24.




tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن