هزاران نفر از کاتالانها بازگشت به مستند به اسپانیا دعوا جدید Covid-19 خوشه

صادر شده در: 15/07/2020 - 15:40 برخی از 160 ، 000 نفر در منطقه کاتالونیا رفت و برگشت به زندان در روز چهارشنب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

برخی از 160 ، 000 نفر در منطقه کاتالونیا رفت و برگشت به زندان در روز چهارشنبه به مقامات درهم برای کنترل یک موج تازه از coronavirus عفونت در این منطقه تنها چند هفته پس از یک مستند در سراسر کشور برداشته شد.

تبلیغات

اما فقط به عنوان یک قاضی مورد تایید دولت منطقه ای را به اقامت در خانه سفارش برای ساکنان Lleida منطقه در حدود 180 متر (110 مایل) غرب بارسلونا تنش افزایش بیش نحوه رسیدگی به افزایش موارد در حومه کاتالان سرمایه است.

گردشگری وابسته به اسپانیا و اروپا یکی از سخت ترین-آمار کشور با بیش از 28,000 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آورده سختی ملی مستند به پایان در 21 ژوئن.

از آن زمان به بعد بیش از 170 خوشه فنر باعث مقامات منطقه ای برای تحمیل یک درهم آمیخته از محدودیت های محلی گیج کننده محلی و عصبی کسب و کار.

تنش در بالاترین خود را در کاتالونیا به دلیل ثروتمند شمال شرقی منطقه از 7.5 میلیون نفر شاهد بیشترین تعداد موارد جدید.

همچنین یک acrimonious فشار برای کاتالونیا استقلال در سال های اخیر نگه داشته است روابط تیره و تار بین رهبران جدایی طلب و دولت مرکزی در مادرید.

"حداکثر اولویت (کاتالان) دولت است و سلامت مردم در زندگی وجود دارد و نمی توان هر قضایی دخالت است که پیچیده جمعی مبارزه با این بیماری همه گیر" Quim Torra منطقه ای دولت در بیانیه ای گفت.

در این بیانیه از مردم خواست تا با رعایت تمام اقدامات آن را اعلام کرده بود روز سه شنبه, از جمله محدودیت در تجمعات بیش از 10 نفر در سه محله از لهسپیتلت یک بارسلونا حومه است که به اطراف 260,000 حتی اگر یکی دیگر از قاضی زده است که اندازه گیری یک شبه.

چنین محدودیت و نیاز به تایید یک قاضی و دولت کاتالان گفت: این امر تجدید نظر در برابر حاکم. از حد در گردهمایی بخشی از قطعنامه درخواست ساکنان در این مناطق در لهسپیتلت به ماندن در خانه هر چند محدود کردن اجباری نیست وجود دارد.

بارسلونا شهردار ادا Colau محلی گفت کانال TV3 او نگران بود در مورد شیوع کروناویروس و گفت: "یک گام کوچک به عقب" ممکن است لازم باشد اما او را متوقف کوتاه از اعلام یک مستند و یا هر گونه اقدامات دیگر برای بارسلونا است که اسپانیا در دومین شهر بزرگ و یکی از محبوب ترین گردشگران است.

در حالی که اسپانیا دوم-پرجمعیت ترین منطقه برای اولین بار برای بازگشت شهروندان خود را به خانه حبس قطعات گالیسیا شده اند مهر و موم شده به بازدید کنندگان و باسک شهر پیشاور به مقابله با خود بیماری.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن