تظاهرات در روسیه را در شرق دور به چالش کشیدن کرملین

صادر شده در: 18/07/2020 - 18:51 تظاهرات انبوه به چالش کشیدن کرملین را لرزاند روسیه در شرق دور شهر خاباروفسک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

صادر شده در:

تظاهرات انبوه به چالش کشیدن کرملین را لرزاند روسیه در شرق دور شهر خاباروفسک دوباره در روز شنبه به عنوان ده ها هزار نفر به خیابان ها در اعتراض به بازداشت این منطقه با فرماندار به اتهام مشارکت در قتل های متعدد.

تبلیغات

عظیم unauthoritized جمعیت جمع شده بودند با وجود مقامات محلی' تلاش برای دلسرد کردن مردم از مصرف به خیابان ها با استناد به coronavirus اپیدمی و اتهام جلوگیری تروریستی تهدید.

رسانه های محلی برآورد رالی در شهر 3,800 مایلی شرق مسکو درو از 15 ، 000 به 50 ، 000 نفر در حالی که مقامات شهرستان قرار دادن شماره در 10 ، 000. صدها نفر از مردم را بسیج در این شهرستان هر روز در این هفته در برابر دستگیری سرگئی Furgal بازتاب گسترده خشم بیش از بازداشت محبوب فرماندار و نهفته نارضایتی با کرملین سیاست.

Furgal این منطقه خاباروفسک فرماندار دستگیر شد در تاریخ 9 ژوئیه و پرواز به مسکو که در آن او را در زندان برای دو ماه. کمیته تحقیق روسیه می گوید که مظنون به دخالت در قتل از بازرگانان در سال 2004 و 2005.

Furgal اتهامات را رد کرده است که مربوط به زمان خود را به عنوان یک تاجر واردات کالاهای مصرفی اعم از چوب و فلزات. خاباروفسک ساکنان رد اتهامات عنوان شده علیه او را به عنوان بی اساس و محکوم کرد کرملین برای هدف قرار دادن یک فرماندار آنها انتخاب می شوند.

"این نه تنها در مورد این که آیا Furgal بازداشت قانونی است یا نه). مردم می خواهند با ما رفتار شود که آنها به سادگی می توانید دور ما انتخاب" می گوید میخائیل Yerashchenko گفت: آسوشیتد پرس در روز شنبه.

یک عضو شورای ملی حزب لیبرال دموکرات ، Furgal انتخاب شد فرماندار در سال 2018 شکست کرملین حمایت فعلی. پیروزی غیر منتظره بود: Furgal نیست به طور فعال در مبارزات انتخاباتی و پنجه کرملین خط علنا حمایت از رقیب خود.

مردم به او رای دادند با این وجود ارائه یک تحقیر آمیز به اصلی کرملین حزب روسیه متحد که شده است از دست دادن کرسی های منطقه ای دولت در طول دو سال گذشته.

در طول دو سال Furgal به دست آورده است شهرت "مردم با فرماندار." او به کاهش حقوق و دستمزد خود دستور فروش یک قایق بادبانی گران قیمت که دولت قبلی خریداری ملاقات با معترضان زمانی که تظاهرات اتفاق افتاده و به طور قابل توجهی کاهش می یابد پرواز کرایه برای ساکنان در مناطق دور افتاده.

"Furgal شد یک نماد سیاسی برای ساکنان منطقه و تمام اتهامات — مهم نیست که چگونه گور — از یکی دیگر از, و غیر سیاسی از ابعاد" تحلیلگر سیاسی عباس gallyamov می گفت: در Facebook post.

شنبه گذشته جمعیت بنا به گزارش ها تا 35,000 مردم بسیج در خاباروفسک. معترضان خواستار آن شدند که Furgal آزمایشی بود نقل مکان کرد به خاباروفسک با یک گفت: "ما او را انتخاب و آن را به ما به او قضاوت کند." برخی از سوال از زمان بازداشت با اشاره به Furgal را دهه روی لئامت دادن به عنوان یک نماینده مجلس در پارلمان روسیه قبل از در حال اجرا برای فرماندار طی آن اتهام قتل هرگز آمد.

غیر مجاز تظاهرات بزرگترین تا کنون در خاباروفسک یک شهر 590,000. سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov به نام وضعیت "استاندارد نیست" این هفته است. مسکو هنوز منصوب بازیگری فرماندار 11 روز پس از Furgal بازداشت.

پلیس نمی تداخل با روز شنبه تظاهرات کردند. معترضان برگزار آگهی خواستار Furgal آزادی و شعار می دادند "من, تو, او و او – در کل کشور است که برای Furgal".

کوچکتر تظاهرات در حمایت از Furgal نیز صورت گرفت شنبه در Komsomolsk-on-Amur یکی دیگر از شهرستان های بزرگ در منطقه خاباروفسک و در شهر ولادی وستک در کشور همسایه منطقه پریموری.

"هر چند من تقریبا 70 من نگران صمیمانه در مورد منطقه مورد روسیه و ملت ما در مورد Furgal و آزادی است. من می خواهم ما را به رایگان" آلا Sokolova یک معترض در خاباروفسک گفت: AP.

(AP)

  



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن