سه مرد تحت تعقیب در اتهام قتل در آمریکا قتل سیاه هل دهنده Ahmaud Arbery

صادر شده در: 25/06/2020 - 07:41اصلاح شده با: 25/06/2020 - 07:41 سه مرد دستگیر شده پس از قتل Ahmaud Arbery یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

سه مرد دستگیر شده پس از قتل Ahmaud Arbery یک جوان سیاه هل دهنده در جنوب ایالات متحده بودند به طور رسمی متهم را در اتهام قتل توسط یک هیئت منصفه در روز چهارشنبه.

تبلیغات

Arbery, 25 کشته شد مرده در 23 فوریه در حالی که در حال اجرا در یک منطقه مسکونی از نیوبرانزویک, گرجستان که دارای سابقه ای طولانی از تبعیض نژادی است.

برای بیش از دو ماه پلیس محلی را ندارد هر گونه بازداشت. این تنها زمانی بود که تصویری از کشتن رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی در آغاز ممکن است که این تحقیقات به صورت جدی آغاز شد.

بازنشسته افسر پلیس گرگوری McMichael, 64, و پسرش تراویس, 34, که قابل مشاهده در این ویدئو بازداشت شدند در مارس 7.

مردی که فیلم برداری قتل ویلیام برایان, 50 دستگیر شد دو هفته بعد.

کیفرخواست شد رسمی در روز چهارشنبه توسط یک هیئت منصفه یک گروه از شهروندان منصوب به وزن چگونه معتبر یک اتهام است و پیش از محاکمه.

نه شمارش از جمله قتل تشدید حمله و ضرب و حبس نادرست گذاشته شد برابر سه مرد.

آنها "باعث مرگ او توسط غیرقانونی تعقیب او... در کامیون وانت و تیراندازی او را با یک تفنگ ساچمهای" سند گفت.

'یک گام مهم'

"این را تایید می کند چه Ahmaud پدر شده است گفت: برای سال—که این یک مجازات" بن Crump یک وکیل برای Arbery خانواده گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

"این یک گام مهم در راه عدالت و در حالی که هیچ چیز به عقب خواهد آورد Ahmaud Arbery زندگی مهم است که یک هیئت منصفه عالی به رسمیت شناخته شده زندگی او ارزش و اشتباه و بی رحمانه به پایان رسید," او گفت: خواستار یک "موفق دادستان" و متناسب با جملات.

Arbery نام شده شعار برای هفته ها در سراسر ایالات متحده در طول لوله تظاهرات در اعتراض به خشونت و نژادپرستی نظاممند علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

او می پیوندد یک لیست از جمله جورج فلوید که خفه زیر زانو از یک افسر پلیس که قتل در مارس 25 لگد کردن تظاهرات و Breonna تیلور, شات مرده به عنوان او در خانه اش در لوئیزویل کنتاکی در مارس 13 توسط پلیس که پشت سر هم به آپارتمان او در طول یک اصطلاح بدون دست کشیدن حکم.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب