Infinite برای خروج بازار هنگ کنگ به عنوان امنیت قانون محدودیت آزادی آنلاین

صادر شده در: 07/07/2020 - 10:05 چینی-تصویری متعلق به برنامه Infinite را به خروج از بازار هنگ کنگ در روز سخنگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

چینی-تصویری متعلق به برنامه Infinite را به خروج از بازار هنگ کنگ در روز سخنگوی اعلام کرد اواخر روز دوشنبه به عنوان دیگر شرکت های فن آوری از جمله Facebook تعلیق پردازش درخواست دولت برای داده های کاربر در منطقه است.

تبلیغات

فرم کوتاه تصویری نرم افزار متعلق به چین بر اساس ByteDance ساخته شده است که تصمیم به خروج از منطقه زیر پکن ایجاد یک فراگیر, جدید امنیت ملی قانون برای نیمه مستقل شهرستان.

"در پرتو وقایع اخیر ما تصمیم به توقف عملیات Infinite برنامه در هنگ کنگ" از یک Infinite گفت: در پاسخ به سوال ایسنا در مورد تعهد خود را به بازار است.

این شرکت در حال حاضر اجرا سابق والت دیزنی, شرکت, اجرایی, Kevin مایر گفت: در گذشته که این برنامه اطلاعات کاربر ذخیره شده است در چین.

Infinite نیز گفت: قبلا که آن را نمی خواهد مطابق با هر گونه درخواست های ساخته شده توسط دولت چین به سانسور مطالب و یا برای دسترسی به Infinite را کاربر داده و نه آن را تا به حال خواسته شده است به انجام این کار.

هنگ کنگ منطقه است از دست دادن گیری در بازار برای این شرکت یک منبع آشنا با این موضوع گفت. آخرین اوت Infinite گزارش آن را به خود جلب کرده بود 150,000 کاربران در هنگ کنگ است.

در سطح جهانی Infinite دانلود شده است بیش از 2 میلیارد بار از طریق اپل و گوگل فروشگاه برنامه پس از سه ماهه اول سال جاری با توجه به تجزیه و تحلیل شرکت سنسور برج.

این منبع گفت: حرکت ساخته شده بود چون معلوم نبود اگر هنگ کنگ در حال حاضر می افتد به طور کامل تحت پکن قضایی در پرتو قانون جدید است.

Infinite طراحی شد و پس از آن می تواند نمی توان با سرزمین اصلی چین است. که بخشی از یک استراتژی برای درخواست تجدید نظر به مخاطبان جهانی. معادل آن در سرزمین اصلی است به نام Douyin.

وجود دارد هیچ برنامه ای در حال حاضر به معرفی Douyin به بازار هنگ کنگ یک ByteDance سخنگوی گفت.

'ابراز نگرانی کردند'

این حرکت به عنوان ما tech غول Facebook, Google و توییتر روز دوشنبه گفت: آنها تا به حال تعلیق در پردازش درخواست دولت برای اطلاعات کاربر در هنگ کنگ است.

Facebook, که همچنین صاحب واتساپ و Instagram در بیانیه ای گفت: آن توقف بررسی برای تمام خدمات خود را "در انتظار ارزیابی بیشتر از امنیت ملی قانون است."

گوگل یک واحد از الفبای Inc و توییتر گفت: آنها به حالت تعلیق در بررسی های خود را از اطلاعات درخواست از هنگ کنگ مقامات بلافاصله پس از قانون به اثر رفت هفته گذشته است.

توییتر اشاره کرد "قبر نگرانی" در مورد این قانون مفاهیم.

گوگل گفت: این امر در ادامه بررسی هنگ کنگ درخواست دولت برای حذف محتوای تولید شده توسط کاربر از خدمات آن است. توییتر کاهش یافته است به نظر در حالی که Facebook نه پاسخ به یک درخواست برای نظر.

شبکه های اجتماعی اغلب اعمال موضعی محدودیت به پست که نقض قوانین محلی اما نه قوانین خود را برای قبول گفتار. Facebook محدود 394 این قطعه از محتوا در هنگ کنگ در نیمه دوم سال 2019 از هشت در نیمه اول سال با توجه به آن گزارش شفافیت.

شرکت های فن آوری به مدت طولانی عمل آزادانه در هنگ کنگ مالی توپی که دسترسی به اینترنت بوده و تاثیر پذیری از فایروال اعمال شده در سرزمین اصلی چین است که بلوک های Google, Twitter و Facebook.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن