تام هنکس به صدای ورزشگاه فروشنده در فن-کمتر از یک بازی در این فصل

بازیگر و شرق خلیج بومی تام هنکس نقش بعدی ممکن است که بازدید نزدیک به خانه.چند برنده اسکار شنود گذاشته شده است

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

بازیگر و شرق خلیج بومی تام هنکس نقش بعدی ممکن است که بازدید نزدیک به خانه.

چند برنده اسکار شنود گذاشته شده است به صدای یک ورزشگاه فروشنده فروش سگ داغ, نمره, کارت بادام زمینی و نوشابه برای اوکلند را کمک به پر کردن اوکلند عرصه با از پیش ضبط صدا در آینده فن-کمتر بازی روز.

این احتمال وجود دارد آشنا اسکریپت برای هنکس — این بازیگر در واقع کار به عنوان یک امتیاز فروشنده در ورزشگاه در 1970s به طوری که او تا به برخی از تجربه زندگی واقعی هاوکینگ ballpark کرایه.

اوکلند را اعلام کرد که با همکاری هنکس در صبح روز جمعه نوشتن ضبط بازیگر را اولین آن در طول یک روز افتتاحیه جمعه شب. ضبط خواهد شد که "مخلوط با جمعیت سر و صدا" در حین پخش ویژگی های این بازیگر فریاد چیزهایی مثل "سگ داغ! سگ داغ در اینجا! عظیم سگ داغ! آن را یک بازی توپ و بدون برخی از سگ داغ!"

در اوایل این ماه سان فرانسیسکو کرونیکل نوشت: یک بوده است با توجه به راه هایی برای پر کردن ورزشگاه با صدا در حالی که این ورزشگاه میزبان بازی های بدون طرفداران در می ایستد. هنکس شد, اولیه مدعی برای فرفره میان "تعدادی از مردم" رئیس جمهور دیو Kaval, گفت:, و اضافه کرد که زمان یک PA صدای, کیر کالاهان (که برای سال 2020 فصل به دلایل بهداشتی) نیز می تواند صوتی ،

با توجه به گسترش COVID-19 — یک بیماری است که هنکس خود را به تازگی از بهبود — اوکلند را نمی توان میزبانی طرفداران در استادیوم ها برای آینده قابل پیش بینی. در عوض یک خواسته طرفداران برای خرید مقوا cutouts از خود را برای پر کردن کرسی در این غرفه به آن را به نظر می رسد کمتر خالی است.

الهام پریرا یک فرهنگ سردبیر در SFGate. ایمیل: alyssa.pereira@sfgate.com | توییتر: @alyspereira



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن