تونی Finau رایان پالمر به اشتراک گذاری سرب در یادبود به عنوان تایگر وودز آویزان در

تونی Finau (3-تحت-par 69) و رایان پالمر (68) به اشتراک 36-سوراخ سرب در PGA Tour یادبود در دوبلین اوهایو در 9-ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

تونی Finau (3-تحت-par 69) و رایان پالمر (68) به اشتراک 36-سوراخ سرب در PGA Tour یادبود در دوبلین اوهایو در 9-تحت 135.

آنها به ضرب گلوله در مقابل جان رحم (67) که دیگر فرصتی برای رسیدن به شماره 1 در جهان این هفته برای اولین بار در زندگی حرفه ای او. آمریکا قهرمان باز گری جنگل (70) دو پشت سر گذاشت.

تایگر وودز شات 76 و ساخته شده از برش در شماره 3-بیش از 147 مطابق کال آلوم Collin Morikawa. در میان کسانی که از دست رفته قطع شد Bryson DeChambeau که ضربه خود توپ را روی گوه شات به یک خطر در 15th, گرفتن پنالتی رها کردن, ضربه زدن دو بعدی در خارج از مرزهای و ساخت 10.

بیس بال: رایگان agent outfielder Yaisel پویگ و دزدان دریایی پیتسبورگ outfielder گرگوری Polanco و هر دو آزمایش مثبت برای coronavirus در حالی که نیویورک یانکیز infielder DJ LeMahieu شیکاگو وایت ساکس سوم baseman Yoan مونکادا و آتلانتا بریوز اول baseman فردی فریمن همه بازگشت به میدان بعد از زمان از دست رفته با ویروس.

Puig مثبت تست معنای خود را رایگان-عامل مقابله با بریوز آتلانتا بود که بر روی او عبور فیزیکی از طریق کاهش یافت.

اما MLB را coronavirus تست رفت و برگشت به نظر می رسد به برخی از موفقیت است. شش نفر از 10,548 نمونههای جدید مثبت در هفته پایان روز شنبه, نرخ 0.05%.

• لس آنجلس فرشتگان right-hander جاستین اندرسون را تامی جان عمل جراحی است.

Tony Finau hits from the second tee during the second round of the Memorial golf tournament, Friday, July 17, 2020, in Dublin, Ohio. He co-leads the tournament halfway through.

تونی Finau بازدید از دومین توپ را روی گوه در دور دوم یادبود مسابقات گلف چهار شنبه 17 جولای سال 2020 در دوبلین, Ohio. او شرکت منجر مسابقات در نیمه راه از طریق.

Darron کامینگز / آسوشیتد پرس

• به نام استارت خود را برای تیم افتتاحیه بودند Milwaukee Brewers All-Star right-hander براندون Woodruff و دزدان دریایی پیتسبورگ right-hander جو Musgrove.

• سابق ارتش outfielder و کاپیتان Jacob Hurtubise به توافق جزئی-لیگ قرارداد با Cincinnati Reds تبدیل شدن به اولین بازیکن بیس بال از یک آکادمی نظامی به pro دریافت پیشنهاد از آنجا که وزارت دفاع امریکا تایید سیاست در ماه نوامبر به خود اجازه می دهد تا ورزشکاران به دنبال ورزش حرفه ای پس از فارغ التحصیلی.

NBA: لیگ گفت: تیم های که هیچ یک از بذر بازی خواهد شد در نظر گرفته شود برای هر postseason جایزه و رای دادن برای کسانی که افتخارات — چنین به عنوان MVP همه NBA rookie سال و دفاعی بازیکن سال — تکمیل خواهد شد قبل از جولای 30 راه اندازی مجدد فصل در والت دیزنی جهانی.

WNBA: واشنگتن عرفا به جلو Tina Charles پزشکی معاف می شود توسط پانل مستقل از پزشکان زیرا او به یک بیماری به نام بیرونی آسم است که اثرات سیستم ایمنی بدن خود را.

در اوایل این هفته, همان پنل از سه پزشک را تکذیب کرد هم تیمی النا Delle Donne درخواست به پزشکی ندارند. Delle Donne شده است مبارزه با بیماری لایم برای بیش از یک دهه.

NFL: گیرنده A. J. سبز خود را امضا کرد یک سال $17.9 میلیون قرارداد پس از گذشت مهلت برای موافقت با یک قرارداد بلند مدت با Cincinnati Bengals. ... کاردینالز آریزونا امضا رایگان-عامل offensive lineman کلوین Beachum به یک سال معامله است.

فوتبال: لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد اولین فصل از تیم گسترش در شارلوت, St. Louis; و ساکرامنتو یک سال هر دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. شارلوت شروع خواهد شد بازی در سال 2022 و سنت لوئیس و ساکرامنتو را در این زمینه در سال 2023.

• Rookie مورگان ویور به ثمر رساند در دقیقه 68 برای ارسال پورتلند خار به نیمه نهایی ملی فوتبال زنان لیگ Challenge Cup در Herriman با پیروزی 1-0 بیش از دو بار از لیگ قهرمان کارولینای شمالی شجاعت.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن