بالا کنگو دستیار ریاست جمهوری Kamerhe می رود در دادگاه برای فساد

صادر شده در: 11/05/2020 - 17:13بروز رسانی: 11/05/2020 - 17:13 قدرتمند بالا aide به کنگو رئیس جمهور فلیکس Tsh

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

قدرتمند بالا aide به کنگو رئیس جمهور فلیکس Tshisekedi رفت و در دادگاه برای فساد روز دوشنبه در یک مورد بی سابقه در کشور است.

تبلیغات

Tshisekedi است رئیس ستاد حیاتی Kamerhe است که در قلب خیلی از زندگی سیاسی در جمهوری دموکراتیک کنگو برای دو دهه است که متهم به اختلاس بیش از 50 میلیون دلار است.

خاکستری-ریشو Kamerhe, 61, به نظر می رسد در یک زندان jumpsuit قبل از دادگاه تنظیم در کینشاسا به زندان مرکزی مرکب که در آن او شده است در بازداشت پس از 8 آوریل.

دو متهم دیگر در پرونده لبنان و تاجر و یکی دیگر از ریاست جمهوری مقام همچنین به نظر می رسد در اولین جلسه که پخش شد توسط دولت کانال RTNC.

Kamerhe حامیان شارژ که در مورد انگیزه های سیاسی ممکن تلاش برای جلوگیری از او را از در حال اجرا در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در سه سال زمان است.

"هرگز در کنگو سیاسی سابقه بیش از دو دهه گذشته چنین بازیکن مهمی در صحنه سیاسی قرار داده شده است پشت میله های زندان" دانشگاه نیویورک کنگو گروه مطالعه (CSG) گفت: در یک تجزیه و تحلیل.

پرونده Kamerhe بخشی از یک تحقیقات گسترده ای که قرار است به مناسبت "تجدید" از کنگو سیستم عدالت در مبارزه با فساد در میان نخبگان پس از استقلال این کشور در سال 1960.

Kamerhe یک بار یک ستون از رژیم سابق رئیس جمهور Joseph Kabila است رهبر با نفوذ اتحادیه کنگو ملت و قبلا به عنوان معاون.

او به عنوان Tshisekedi اصلی متحد در تلاش خود را برای قدرت پس از Kamerhe خود متمایل انتخابات ریاست جمهوری در دسامبر سال 2018 اولین مسالمت آمیز انتقال قدرت در تاریخ جمهوری دموکراتیک کنگو.

100 روز طرح اقدام

Kamerhe گفته شده است مسئول اجازه هزینه های عمومی است که متهم به اختلاس اموال عمومی در نظر گرفته شده برای تامین مالی آثار عمده تحت یک "100 روز" اقدام اضطراری طرح راه اندازی شده توسط Tshisekedi پس از او در ژانویه سال گذشته است.

متهمان در حال متهم اختلاس تقریبا 49 میلیون دلار از بودجه برای ساخت و ساز 4,500 پیش ساخته خانه برای مردم فقیر و گفته siphoned کردن یکی دیگر از 2 میلیون دلار از یک برنامه برای ساخت مسکن برای پلیس و ارتش در کینشاسا.

Kamerhe که نه ایستاده بود پایین و یا اخراج شده است پس از اینکه اتهام را رد کرده است که اتهامات علیه او گفت: همه بخش عمومی قرارداد شد "به ارث برده" از دولت قبلی.

اگر چه Kamerhe بازداشت دیده می شود به عنوان یک سیگنال قوی در ضد فساد مبارزه باقی می ماند برخی از شک و تردید از دیدن این مورد به عنوان یک امکان حل و فصل نمرات درون ائتلاف حاکم.

نمایندگان مجلس از Kamerhe حزب را محکوم کرد "بازداشت خودسرانه" و "تحقیر" رنج می برد توسط رهبر خود را در حالی که در رسانه های اجتماعی حامیان او می گویند آن است که یک پیشنهاد به حذف او را از 2023 انتخابات ریاست جمهوری با وجود مقابله با Tshisekedi.

Kamerhe وکلا گفت که آنها تا به حال در زمینه نرم افزار به صورت موقت آزاد پس از دیگری درخواست رد شد در ماه گذشته.

محاکمه شد و در ابتدا انتظار برگزار می شود در کینشاسا بالا دادگاه بود اما بعد از انتقال به زندان پیچیده که در آن Kamerhe برگزار شده است برای بیش از یک ماه است.

متهمان قضات و وکلا عینک ماسک در طول این جلسه به عنوان رسمی تلفات از coronavirus موارد در کشور تصویب 1,000-علامت گذاری به عنوان از جمله 41 مرگ و میر با عمده شیوع بیماری در زندان در پایتخت.

ازدحام بیش از حد در جمهوری دموکراتیک کنگو زندانها به شمار Covid-19 تهدید

این جلسه به طور خلاصه به حالت تعلیق پس از Kamerhe همکاری متهم 79 ساله لبنان تاجر سميح جمال به نظر می رسد به غش در صندلی چرخدار خود را به عنوان او نفس نفس تایید هویت خود را به دادگاه.

بزرگترین کشور در جنوب صحرای آفریقا جمهوری دموکراتیک کنگو فراوانی از منابع طبیعی است اما بیشتر از آن 80 میلیون نفر زندگی می کنند در زیر آستانه فقر است.

این کشور در مبارزه با سابقه طولانی درگیری حکومت ضعیف و پیوند.

Kamerhe به عنوان رئیس مجمع ملی از سال 2006 تا 2009 اما نقل مکان کرد و به صفوف مخالفان در سال 2011 در حال اجرا در انتخابات آن سال بود.

او در ابتدا ایستاده بود در سال 2018 در انتخابات ریاست جمهوری اما متمایل به تیم با Tshisekedi.

رهبران دو کشور امضا یک توافق سیاسی در نایروبی در نوامبر 2018 که به هنگام تولد به یک پلت فرم مشترک عنوان برای تغییر و اجازه داده است که Kamerhe به رئيس جمهور برای اجرا در سال 2023.

Kamerhe را UNC 16 کرسی در پارلمان و چندین وزیر در Tshisekedi بزرگ دولت ائتلافی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن