بالا دادگاه اروپایی رو داده های توافق با ما

صادر شده در: 16/07/2020 - 12:25 اتحادیه اروپا دادگاه عالی روز شنبه که یک توافق است که اجازه می دهد تا بزرگ ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در:

اتحادیه اروپا دادگاه عالی روز شنبه که یک توافق است که اجازه می دهد تا بزرگ شرکت های فن آوری برای انتقال داده ها به ایالات متحده نامعتبر است که تنظیم کننده های ملی نیاز به سخت تر اقدام به حفاظت از حریم خصوصی کاربران " داده است.

تبلیغات

حکم به ابطال Privacy Shield را پیچیده تر انتقال مقدار زیادی از اطلاعات در خارج از اتحادیه اروپا و از آن می تواند نیاز به رگولاتور به دامپزشک هر نقل و انتقالات با توجه به نگرانی هایی است که دولت ایالات متحده می توانید در اطلاعات افراد به دلایل امنیت ملی.

آن را دیگر نمی خواهد به سادگی فرض شده است که شرکت های فن آوری مانند Facebook را به اندازه کافی محافظت از حریم خصوصی خود را در اروپا اطلاعات کاربران را هنگامی که آن را می فرستد و آن را به آمریکا و نه اتحادیه اروپا و ایالات متحده به احتمال زیاد برای پیدا کردن یک توافق جدید که تضمین می کند که اروپایی ها داده است فراهم همان حفاظت از حریم خصوصی در ایالات متحده آن را به عنوان در اتحادیه اروپا که برخی از سخت ترین استانداردهای جهان است.

این پرونده آغاز شد و پس از سابق آمریکا آژانس امنیت ملی ادوارد اسنودن پیمانکار نازل شده در سال 2013 است که دولت آمریکا جاسوسی شد بر مردم آنلاین اطلاعات و ارتباطات است. این آیات شامل جزئیات چگونه در Facebook به آمریکا و سازمان های امنیتی برای دسترسی به اطلاعات شخصی از اروپایی ها.

اتریش و فعال دانشجویی قانون حداکثر سچرمس که سال ثبت شکایت علیه Facebook, است که اتحادیه اروپا پایه در ایرلند با این استدلال که اطلاعات شخصی نباید به ایالات متحده ارسال به عنوان بسیاری از شرکت ها را به دلیل حفاظت از داده ها است که به عنوان قوی به عنوان در اروپا است.

مكيدند برای شرکت فنی

هر چند در مورد قانونی بود که باعث نگرانی بیش از Facebook در آن می تواند مكيدند برای همه شرکت های فن آوری است که حرکت می کند مقدار زیادی از اطلاعات بر روی اینترنت اگر رگولاتور پیدا کردن که ایالات متحده از حریم خصوصی حمایت کافی و جلوگیری از نقل و انتقالات. چیزهایی مانند ایمیل, پرواز و هتل رزرو خواهد نمی شود.

سچرمس گفت: این حکم به مبلغ یک پیروزی برای حفظ حریم خصوصی. "آمریکا باید به طور جدی نظارت اصلاحات برای بازگشت به "ممتاز" وضعیت برای ما شرکت های" او در توییتر نوشت.

شرکت ها با استفاده از ساز و کارهای قانونی به نام استاندارد قراردادی بند که نیروی کسب و کار به رعایت سختگیرانه اتحادیه اروپا استانداردهای حفظ حریم خصوصی در هنگام انتقال پیام ها, عکس ها و دیگر اطلاعات. شرکت هایی مانند Facebook به طور معمول حرکت داده ها از جمله در میان آن سرور در سراسر جهان و بند — سهام شرایط و ضوابط — استفاده می شود برای اطمینان از اتحادیه اروپا قوانین حفظ هنگامی که داده های برگ بلوک.

دادگاه عدالت اروپا حکم پنج شنبه که جملات آن هنوز معتبر است. اما آن را بی اعتبار اعلام کرد چتر توافق بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا در انتقال داده به نام حریم خصوصی سپر.

این دادگاه که در احکام آن است که وجود دارد "محدودیت در حفاظت از اطلاعات شخصی ناشی از قوانین داخلی ایالات متحده در دسترسی و استفاده توسط ایالات متحده به مقامات دولتی از جمله داده های منتقل شده از اتحادیه اروپا به که کشور سوم."

Alexandre Roure یک مدیر ارشد در کامپیوتر و ارتباطات, انجمن صنعت گفت: تصمیم "ایجاد عدم قطعیت قانونی برای هزاران نفر از شرکت های کوچک و بزرگ در هر دو طرف اقیانوس اطلس است که تکیه بر Privacy Shield برای روزانه خود اطلاعات تجاری نقل و انتقالات.

"ما اطمینان داریم که اتحادیه اروپا و ایالات متحده تصمیم گیران را به سرعت توسعه یک راه حل پایدار در خط با قوانین اتحادیه اروپا برای اطمینان از تداوم جریان داده ها که زیربنای اطلس اقتصاد است."

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب