دادگاه ارشد فرانسه ماسک های اجباری صورت کاوید-۱۹ را در مناطق پرخطر تصویب کرد

صادر شده در تاریخ: 07/09/2020 - 09:14 شورای امور خارجه، دادگاه ارشد اداری فرانسه، روز یکشنبه به عنوان تعهد به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 07/09/2020 - 09:14

شورای امور خارجه، دادگاه ارشد اداری فرانسه، روز یکشنبه به عنوان تعهد به پوشیدن ماسک صورت تحمیل شده بر تمام شهرداری تا زمانی که آن را شامل مناطق متعدد در معرض خطر بالا برای گسترش ویروس کرونا تایید کرد.

تبلیغات
ادامه

قاضی درخواست های فوری دادگاه در نتیجه ماسک صورت اجباری در شهرهای لیون و ویلوربان فرانسه را تصویب کرد، در حالی که فعالیت بدنی و ورزش را از شرط خارج می کرد. در همين حال قاضی از استان بخش باس راين، که شهر استراسبورگ در آن قرار دارد، خواست تعهد ماسک را به مناطق پرجمعيت محدود کند. دو استان نگران تا روز سه شنبه فرصت دارند تا تجديد نظرها را انجام دهند.

دادگاه اداری به تازگی دستور داد prefects از Rhône، مسئول لیون و Villeurbanne، و باس راین به بررسی تصمیمات خود را مربوط به لیون، Villeurbanne و استراسبورگ و حذف پایین ترین مناطق تراکم و ساعت از تعهد به پوشیدن ماسک صورت. این پرونده توسط گروه های محلی به آن دادگاه ارجاع شده بود.

دولت فرانسه این پرونده را به Conseil d'État آورد تا آن تصمیمات ابطال شود.

بیست و هشت 'مناطق قرمز'

دولت روز يکشنبه گفت مقامات فرانسوی هفت بخش دیگر را که شهرهای عمده ای مانند لیل، استراسبورگ و دیژون را پوشش می دهند، در حالی که افزایش عفونت های کاوید-۱۹ شتاب می گیرد، در حالت آماده باش بالا قرار داده اند.

از ۱۰۱ بخش سرزمین اصلی و خارج از کشور فرانسه، هم اکنون ۲۸ بخش «مناطق قرمز» محسوب می شوند که مقامات قادر خواهند بود اقدامات استثنایی را برای کند کردن تعداد موارد جدید کروناویروس اعمال کنند.

اين اقدام در حالی صورت می گیرد که فرانسه از رکورد نزدیک به ۹۰۰۰ مورد در یک روز در روز جمعه خبر داد. روز شنبه نرخ مثبت بودن آزمون در سراسر کشور به 4.7 درصد افزایش یافت.

[محتوای جاسازی شده]

پاریس و بخش جنوب شرقی Rhône اولین بودند که در ۱۴ اوت پس از شروع صعود نرخ عفونت توسط دولت در حالت آماده باش بالا قرار گرفتند.

که باعث شد مقامات محلی نیاز به ماسک صورت در تمام فضاهای عمومی برای کند کردن گسترش ویروس، به امید جلوگیری از سنبله در مواردی که می تواند دوباره تحت الشعاع قرار دادن بیمارستان ها با نزدیک شدن به پاییز.

از زمان شعله ور شدن همه گیر در ماه مارس گذشته تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر در فرانسه جان خود را از دست داده اند.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن