بالا ما بیماری های عفونی متخصص Fauci تماس کاخ سفید کمپین اسمیر 'عجیب و غریب

صادر شده در: 16/07/2020 - 04:26 ایالات متحده بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci روز چهارشنبه کاخ سفید در ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در:

ایالات متحده بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci روز چهارشنبه کاخ سفید در تلاش برای بی اعتبار کردن او را "عجیب و غریب" و خواست پایان دادن به تفرقه بیش از پاسخ این کشور به این بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: "بیایید جلوگیری از این بی معنی است."

تبلیغات

Fauci که تبدیل به یک محبوب و مورد اعتماد شکل در طول شیوع کروناویروس آمد انتقاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و برخی از متحدان جمهوری خواه به عنوان Fauci هشدار داد در برابر بازگشایی اقتصاد ایالات متحده بیش از حد به زودی.

اخیر سنبله در coronavirus عفونت در درجه اول در ایالات متحده است که در میان اولین برای بلند کردن coronavirus محدودیت قرار داده Fauci در دوره برخورد با کاخ سفید است.

"یکی از چیزهایی که بخشی از مشکل این است که پویایی تفرقه است که در جریان است در حال حاضر که آن را دشوار می شود برای شرکت در یک گفت و گو صادقانه ارزیابی از آنچه رفته درست و چه چیزی اشتباه رفته," Fauci گفت: اطلس در یک مصاحبه.

"ما به خود این تنظیم مجدد این و می گویند بیایید جلوگیری از این مزخرف و بفهمند که چگونه می توان از کنترل ما بیش از این در حال حاضر."

کاخ سفید بیش از آخر هفته توزیع یک لیست از اظهارات Fauci ساخته شده در اوایل بیماری همه گیر تبدیل شده است که به اشتباه به عنوان درک درستی از این بیماری توسعه یافته با توجه به گزارش های رسانه ها. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در این هفته او ارزش Fauci ورودی اما نه همیشه با او به توافق برسند.

"شما می دانید آن است که کمی عجیب و غریب است. من واقعا نمی به طور کامل آن را درک کنیم" Fauci گفت: در مصاحبه با آتلانتیک.

او گفت که به اعتقاد او افراد درگیر در انتشار این لیست که گمراه کننده بود به دلیل آن را شامل نمی شود تمامیت Fauci اظهارات و یا دیگر زمینه ها واقعا "به عقب گرفته شده با آنچه که یک اشتباه بزرگ است که بود."

کاخ سفید تنش با Fauci افزایش یافته است با کاهش تهمت محبوبیت در نظر سنجی بیش از رئيس جمهور در اداره شیوع.

خواه رئیس جمهور است که به دنبال انتخاب مجدد در ماه نوامبر شده است به طور فزاینده مهم از دولت مقامات بهداشت و راهنمایی های خود را به عنوان یک افزایش در عفونت های تهدید کاستن از خاموش کردن محدودیت های سراسر کشور. در سراسر کشور موارد جدید در حال حاضر به طور متوسط در حدود 60,000 در روز است.

کاخ سفید را رد کرده است که Fauci شده است کنار. با این حال کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو نوشت, مهم, نظر, قطعه, حمله Fauci برای داشتن اشتباهات.

قبل از خروج برای سفر به آتلانتا مغلوب ساختن پیشی جستن پرسیده شد که آیا ناوارو رفته بود rogue.

"و او ساخته شده یک بیانیه به نمایندگی از خود است. او نباید انجام است. نه من رابطه بسیار خوبی با آنتونی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

Fauci اقیانوس اطلس گفت: "من نمی تواند توضیح دهد که پیتر ناوارو. او را در جهان خود را. بنابراین من حتی نمی خواهم برای رفتن وجود دارد."

Fauci گفت: در فایننشال تایمز مصاحبه هفته گذشته او در جریان مغلوب ساختن پیشی جستن در دو ماه. او گفت: توصیه های خود را منتقل می شود بر روی مغلوب ساختن پیشی جستن به طور غیر مستقیم از طریق معاون رئیس جمهور مایک پنس که سران کاخ سفید coronavirus نیروی کار.

در اقیانوس اطلس مصاحبه Fauci توصیه می شود این کشور ضربه یک دکمه تنظیم مجدد و اذعان کرد که همه چیز در حال رفتن در مسیر درست است. افزایش تعداد coronavirus عفونت نشان می دهد: "ما باید برای انجام بهتر" و ایالات متحده نیاز به در همان صفحه و کار بر روی راه هایی برای کنترل ویروس.

"بنابراین به جای این بازی ها مردم در حال بازی اجازه دهید تمرکز بر که" Fauci گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن