بالای نظامی ایالات متحده به طور کلی Milley عذر خواهی برای اسکورت مغلوب ساختن پیشی جستن به کلیسا عکس op

صادر شده در: 11/06/2020 - 21:56ویرایش: 11/06/2020 - 21:59 این مقام نظامی ایالات متحده در روز پنج شنبه گفت که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

این مقام نظامی ایالات متحده در روز پنج شنبه گفت که او باید رئیس جمهور پیوست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان او راه می رفت از کاخ سفید به نزدیکی یک کلیسا برای یک فرصت عکس پس از مقامات پاک راه را از معترضان با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

تبلیغات

"من باید شده اند وجود دارد," ستاد مشترک رئیس کل علامت Milley گفت: از ظاهر خود را در حوزه سیاسی به اتهام رویداد در تاریخ 1 ژوئن.

"حضور من در آن لحظه و در آن محیط ایجاد یک درک نظامی درگیر در سیاست داخلی او گفت:" در یک ضبط ویدئو شروع به آدرس دانشگاه دفاع ملی.

Milley اظهارات به دنبال نادر فوران محکومیت از بازنشسته ایالات متحده ژنرال و حتی سابق وزیر دفاع جیم Mattis برای شرکت در این رویداد با توجه به این که ارتش ایالات متحده است که به معنای غیر سیاسی است و سوگند به دفاع از قانون اساسی ایالات متحده است که محافظت از حق اعتراض مسالمت آمیز.

Milley و وزیر دفاع علامت Esper اومدند مغلوب ساختن پیشی جستن به پرداخت یک سفر به تاریخی سنت جانز کلیسا که در طی آن رئیس جمهور برگزار شد تا یک کتاب مقدس برای عکاسان است.

دقیقه قبل از بازدید از اجرای قانون استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی برای پراکنده عمدتا مسالمت آمیز معترضان اشغال مربع بین کاخ سفید و کلیسا در یک تظاهرات در برابر پلیس به قتل جورج فلوید, نقشه کشی محکومیت از دموکرات ها و برخی از جمهوری خواهان.

گارد ملی حمایت از اجرای قانون در سایت.

"به عنوان یک سفارش لباس افسر این یک اشتباه بود که من آموخته اند و من صمیمانه امیدواریم که ما همه می توانند یاد بگیرند که از آن" Milley گفت: اما متوقف کوتاه از عذرخواهی آشکار است.

به عنوان مقامات پاکسازی میدان تهمت سخنرانی در کاخ سفید با محکوم کردن "اعمال داخلی ترور و گفته است که ایالات متحده در مقابله حرفه ای و آنارشیست ها و خشونت اوباش های انجام غارتگران مجرمان و دیگران.

او وعده داده شده بسیج هزاران نفر از نیروهای ایالات متحده و گفت: آمریکا و فرمانداران که در همان روز او با قرار دادن Milley "مسئول" اعتراض پاسخ.

Milley بعد به نظر می رسید به منظور تقویت مغلوب ساختن پیشی جستن دیدگاه با ظاهر شدن در مرکز شهر واشنگتن دی سی که شب در استتار خستگی.

این تظاهرات پس فلوید را کشته و در مینیاپولیس, مینه سوتا شده اند تا حد زیادی صلح آمیز است. فلوید که سیاه بود درگذشت پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای تقریبا نه ساعت در مه 25.

Milley شد در پاسخ به سوالات پس از پیاده روی با مغلوب ساختن پیشی جستن. تصمیم خود را به ارائه سخنان خود در ضبط پیام, به عنوان مخالف به یک کنفرانس خبری مانع امکان گرفتن سوالات از جمله در مورد هر تقسیم با جمهوری خواه رئیس جمهور.

Esper گفت: پنتاگون در کنفرانس خبری بیش از یک هفته پیش که او پشیمان استفاده از کلمه "battlespace" برای توصیف تظاهرات سایت در سراسر ایالات متحده و گفت: او غافل بود که کلیسا دیدار قرار بود به یک "عکس op."

او همچنین علنا اظهار داشت که او را پشتیبانی نمی کند استفاده از این قیام قانون که اجازه می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن به بسیج فعال وظیفه نیروهای نظامی برای سرکوب تظاهرات. رویترز گزارش کرده است که تهمت آمد و نزدیک به استقرار سربازان وظیفه فعال از فکر و فریاد زد Esper پس از آن کنفرانس خبری.

در سخنرانی خود در روز پنج شنبه Milley تاکید کرد اعضای نظامی به اقامت در خارج از سیاست است.

"ما که پوشیدن پارچه ملت ما از مردم ملت ما و ما باید با برگزاری عزیز اصل از غیر سیاسی نظامی است که عمیقا ریشه در ماهیت جمهوری ما," او گفت:.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن