تور دو فرانس کارگردان Prudhomme تست مثبت برای Covid-19 ، همه سواران تست منفی

صادر شده در: 08/09/2020 - 13:14اصلاحشده: 08/09/2020 - 13:16 سازمان دهندگان روز سه شنبه گفتند کريستين پرودهوم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 شهریور 1399

صادر شده در: 08/09/2020 - 13:14اصلاحشده: 08/09/2020 - 13:16

سازمان دهندگان روز سه شنبه گفتند کريستين پرودهوم مدير تور دو فرانس آزمايش مثبتی برای کويد-۱۹ انجام داده است اما همه رکابزنان در پلوتون منفی بودند.

تبلیغات
ادامه

پرودهوم اکنون باید مسابقه را به مدت یک هفته ترک کند تا به قرنطینه برود.

پرودهوم که بدون نشان است، گفت که سه بار قبل از شروع مسابقه امسال در "۶، ۲۰ و ۲۷ اوت" آزمایش منفی برای کروناویروس انجام داده است.

نقش او به عنوان سازمان دهنده ارشد به این معنی است که او در تعداد زیادی از رویدادهای اجتماعی در طول مسابقه شرکت می کند. او روز شنبه ژان کاستک نخست وزیر فرانسه را هنگامی که نخست وزیر از مسابقه بازدید کرد همراهی کرد.

او به خبرگزاری فرانسه تأیید کرد: «من اکنون به مدت یک هفته تور را ترک می کنم، کاری را انجام می دهم که هر کارمند فرانسوی در این نوع پرونده ها خواهد بود.»

پرودهوم که از سال ۲۰۰۷ مسئول تور است، افزود: «من تور را در تلویزیون تماشا خواهم کرد، کاری که ۱۵ سال است انجام نداده ام.»

او گفت که تعجب نمی کند که پلوتون همه منفی است و می گوید «سواران مانند راهب یا سرباز زندگی می کنند».

Tour de France Director Christian Prud'homme (right) and French Prime Minister Jean Castex (2nd right) applaud the riders during the 8th stage of the Tour de France cycling race on September 5, 2020. Tour de France Director Christian Prud'homme (right) and French Prime Minister Jean Castex (2nd right) applaud the riders during the 8th stage of the Tour de France cycling race on September 5, 2020.
کریستیان پرود هوم (راست) مدیر تور دو فرانس و ژان کاست (راست دوم) نخست وزیر فرانسه در مرحله ۸ مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس در ۵ سپتامبر ۲۰۲۰ رکابزنان را تحسین می کنند. © آن کریستین پوجولات، خبرگزاری فرانسه

در همين حال دفتر نخست وزيری روز سه شنبه گفت کاست قرار است پس از آن که در پی مسابقه روز شنبه اتومبيلی را با پرودهوم در میان گذاشت، به عنوان احتياط تحت آزمايش کويد-۱۹ قرار گيرد.

نماینده دفتر نخست وزیری در پاسخ به سوالی از رویترز در مورد این تماس گفت: هم ماسک پوشیده بودند و هم به دوری اجتماعی احترام می کردند. نخست وزیر قرار است فقط در صورت انجام یک آزمایش جدید انجام دهد.»

امانوئل ماکرون رئيس جمهوری آمريکا نشان داد که جلسه هفتگی کابينه که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، می تواند از طريق کنفرانس ويديوئی در نتيجه به تاخير بيفتد يا برگزار شود.

#TDF2020 در مورد 😷
بيا از مسابقه و سوارانش محافظت کنيم!

2️ از سواران دور ⭕
0️ خودنویس ✍
2️ ملزومات شخصی: ماسک و ژل دست 😷
0️ سلفی 🤳

همه هواداران، همه مسئول.#TDFunited pic.twitter.com/2w5a9aSa74

— تور دو فرانس™ (@LeTour) سپتامبر 8, 2020

علاقه شدید نتایج آزمایش های سواب ۶۵۲ را احاطه کرده بود چرا که رکابزنان با اتوبوس در خط شروع مرحله ۱۰ در جزیره آتلانتیک اولرون وارد می شدند.

بر اساس پروتکل سخت گیرانه کروناویروس در محل هر تیمی که دو یا چند آزمایش PCR مثبت را برگرداند، آیا آنها سواران، مدیران، پزشکان، ماسورها یا مکانیک هستند، خطر اخراج را به خطر می اندازند.

نتایج آزمایش پیش از اجرای دیدنی روز سه شنبه بین دو جزیره آتلانتیک اولرون و Re اعلام شد که هر دو هم اکنون توسط پل های جاده ای به سرزمین اصلی فرانسه متصل هستند.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن