تور دو فرانس: پریموس روگلیچ اسلوونی برنده مرحله چهارم

شد صادر شده در تاریخ: 01/09/2020 - 18:16 پریموس روگلیچ اسلوونی در اوائل ماه جاری در حالی که در اولین پایان کو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 شهریور 1399
شد

صادر شده در تاریخ:

پریموس روگلیچ اسلوونی در اوائل ماه جاری در حالی که در اولین پایان کوهستانی تور دو فرانس امسال در مرحله چهارم پیروز شد، هیچ اثر بدی از سقوط خود نشان نداد که روز سه شنبه با سواری ۱۶۰٫۵ کیلومتری از سیسترون بود.

تبلیغات

هموطن او تادج پوگاکار دوم شد و گیوم مارتین فرانسوی در یک اسپرینت سوم شد که شامل تمام مورد علاقه های پیش از مسابقه بود.

جولیان آلافیلیپه فرانسه زمانی که مقام پنجم را به دست آورد، جرسی زرد رهبر کلی را حفظ کرد.

روگلیچ که شرکتش در تور پس از سقوط در کریتریوم دو دوفین در تردید بود، برای ادعای پاداش ۱۰ ثانیه ای و ارسال هشدار زودهنگام برای رقبای خود، پیروزی را آسان کرد.

"این روز کاملا سخت بود در واقع، اما بچه ها دوباره یک کار واقعا خوب انجام داد،" گفت: کتابسازان مورد علاقه Roglic، که Jumbo Visma همسر تیم Wout فان Aert تنظیم سرعت شیطانی در صعود نهایی، صعود 7.1 کیلومتر در گرادیان به طور متوسط 6.7٪.

اورسیرس-مرلت از زمانی که لوئیس اوکانا در مسابقه سال ۱۹۷۱ قبل از توفنده شدن سه روز بعد، ادوی مرکاکس بزرگ را بیش از هشت دقیقه شکست داد، جای معروفی در تاریخ تور داشته است.

اجتناب از گردهمایی های دسته جمعی

چنین حماسه ای در روز سه شنبه وجود نداشت چرا که مدعیان اصلی خود را در بخش سربالایی نهایی مشخص کردند تا با حداکثر سرعت دویدن، که شاهد حرکت روگلی تا سوم در طبقه بندی عمومی، هفت ثانیه پشت آلافیلیپه بود.

روگلیچ در پاسخ به این سوال که آیا از نگرفتن جرسی زرد ناامید شده است، گفت: «این خبری است که باید بپذیرم، واقعا ً اهمیتی نمی دهم. همانطور که گفتم، روز خوبی بود، ما در امان ماندیم و برنده شدیم که حتی بهتر است.»

دسترسی به صعود نهایی به خودروهای موتوری ممنوع شد چرا که سازمان دهندگان و مقامات به دنبال جلوگیری از تجمعات دسته جمعی در میان بحران COVID-19 بودند و تماشاگران بسیار کمی را در کنار جاده برجا گذاشتند.

Tiesj Benoot، یکی از شش سوار فراری، به یک مانع جاده ای skidded، کشویی همراه و سقوط کرد، شکستن صندلی خود را در دو در این روند، اما بلژیکی فرار بدون صدمه.

مرحله پنجم چهارشنبه تلاشی ۱۸۳ کیلومتری از گپ تا خصوصی است.

رکابزنان برتر شانس دیگری برای مبارزه با آن در روز پنجشنبه خواهند داشت که مرحله ششم پلوتون را تا مونت آیگوال می برد، اگرچه احتمال می رود تا هفته پایانی نبرد واقعی را ترک کنند.

ایگان برنال قهرمان دفاع می گوید: «صعود خوبی بود تا ببینیم رکابزنان GC چگونه اینقدر بله هستند خوشحالم که با آنها می رسند چرا که واقعا سخت بود.»

"خوب نیست که ببینیم یکی دیگر از سواران GC چند ثانیه طول می کشید. اما من فکر می کنم ما باید صبور باشیم و بهترین سناریوی ما این است که در هفته سوم بدون از دست دادن زمان بیش از حد برسند و سپس سعی کنید کمی زمان را در صعودهای طولانی بازیابی کنیم، سعی کنید تا آنجا که می توانیم در هفته گذشته تازه برسند.»

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن