آموزش سگ به خر خر کردن Covid-19

صادر شده در: 18/05/2020 - 17:56ویرایش: 18/05/2020 - 17:56 با استفاده از سگ قوی حس بویایی برای تشخیص افراد با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

با استفاده از سگ قوی حس بویایی برای تشخیص افراد با Covid-19 می تواند انقلابی چگونه بیماری است شناسایی و ردیابی به گفته دانشمندان در بریتانیا که روز شنبه با اهدا شد دولت بودجه را به پژوهش تئوری.

تبلیغات

مطالعه انجام شده توسط دانشگاه دورهام و لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری همراه با خیریه پزشکی, تشخیص سگ و استفاده از facemasks و لباس های پوشیده شده توسط Coivd-19 بیماران برای تست اگر کانین می تواند شناسایی ویروس.

سگ در حال حاضر نشان داده شده است که قادر به شناسایی تعدادی از بیماری ها با استفاده از بو و از جمله برخی سرطان ها و مالاریا.

"آن را می سازد تا در سال تحقیق است که ما در حال حاضر انجام می شود به عنوان یک تیم به نشان می دهد که افرادی که دارای عفونت مالاریا را مشخص بوی بدن و ما نشان داده ایم که سگ می تواند آموزش دیده برای تشخیص دهد که با دقت بسیار بالا" سرب محقق پروفسور جیمز لوگان از لندن دانشکده بهداشت و طب گرمسیری و گفتگو کرد.

"اگر این موفق است و ما نشان می دهد همان Covid-19, این می تواند به طور کامل انقلابی در راه است که ما در حال مقابله با این بیماری است."

کشورهای دیگر در حال انجام تحقیقات مشابه از جمله در فرانسه که در آن محاکمات آغاز شد و در جزیره کورس در ماه گذشته به re-آموزش امداد و نجات و آتش نشانی معتاد به انفیه سگ ها برای تشخیص ویروس با آموزش آنها را به شریک بوی سواب گرفته شده از Covid-19 بيمار با مورد علاقه خود را ،



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب