حمل و نقل پلیس به اتهام تجاوز به دو زن پس از دادن آنها joyride در رزمناو خود در اطراف شهر - در سال 2012

یک Suffolk County هیئت منصفه - جلسه تنها با پایبندی به اجتماعی فاصله - این هفته تحت تعقیب حمل و نقل افسر پلیس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

یک Suffolk County هیئت منصفه - جلسه تنها با پایبندی به اجتماعی فاصله - این هفته تحت تعقیب حمل و نقل افسر پلیس برای بیماریهای حمله به دو زن که گفته می شود به عنوان "پرداخت" برای آنها را به یک سواری در اطراف مرکز شهر در رزمناو خود در ژوئیه 2012, Suffolk County, دفتر دادستان منطقه ،

شاون مک کارتی, 46, از ویلمینگتون شد arraigned در دو فقره تجاوز به عنف امروز. Suffolk برتر قاضی دادگاه مایکل jim rome آزاد او را شخصی تعهد شرط او را ترک نمی کند دولت بدون اجازه و او دور ماندن از قربانیان و شاهدان. با توجه به دا دفتر مقامات تنها آموخته از اتهامات زمانی که یکی از قربانیان خودش را نشان داد و آن را طی یک مصاحبه او به عنوان درخواست برای اجرای قانون کار از خود در خارج از بوستون.

با توجه به DA دفتر:

مشترک المنافع مدعی است که قربانیان و سپس در اوایل 20s نوشیدن بودند در بوستون که آنها مواجه می شوند مک کارتی در خارج از آکواریوم ایستگاه مترو. در مقابل توصیه های یک همکار افسر مک کارتی ارائه شده به زنان joyride را مشخص رزمناو پلیس و سوار آنها را در اطراف این منطقه با چراغ آبی چشمک زن. پس از توقف در بسیاری خالی بنابراین زنان می تواند تسکین خود مک کارتی گفت که او تا به حال خود را به خطر انداخته کار برای هیچ چیز و او نمی خواهد آنها را به عقب در مرکز شهر تا زمانی که چیزی خارج از آن. این زنان اعلام کردند که ترس از گرفتن مشکل است و تا به حال هیچ چاره ای اما برای ارسال به عنوان کارتی در معرض آنها را به اعمال جنسی. به طور خاص او نفوذ یک قربانی را با انگشتان دست خود را و آلت تناسلی خود را به عنوان او ایستاده بود در مقابل پارک رزمناو; و درج انگشتان دست خود را به دومین قربانی مهبل (واژن) به عنوان او نشسته در صندلی عقب خودرو. او سپس آنها را به عقب راندند به منطقه که در آن آنها تا به حال ملاقات کرد و به آنها هشدار داد به هر کسی در مورد این قسمت.

دا در دفتر و می افزاید:

یکی از قربانیان فاش حمله به زودی پس از آن به یک خویشاوند مرد. در ماه اوت سال 2019 او تا به حال به آن را فاش دوباره در حالی که پاسخ دادن به سوالات مورد نیاز به عنوان یک نامزد برای اجرای قانون در جامعه دیگری. تا به آن نقطه هر دو قربانی بر این باور بودند مرتکب کار کرده و بوستون اداره پلیس. این موضوع در ابتدا با اشاره به BPD و تحقیقات بیشتر شناسایی ضارب به عنوان یک حمل و نقل افسر پلیس است. یک هیئت منصفه در تحقیقات با MBTA پلیس به دنبال. مک کارتی اعتراف کرد که او تا به حال دو زن در رزمناو در شب در سوال اما هرگونه تخلف است. او قرار داده شده در مرخصی اداری در ماه دسامبر 2019 و استعفا داد و به زودی پس از آن.

حمل و نقل پلیس خود را دستگیر مک کارتی و او arraigned آنلاین. هیئت منصفه آغاز دادرسی پرونده او را در اوایل این سال, اما خود کار قطع شد با تعطیلی دولت courthouses با توجه به Covid-19.

ماه گذشته دادستان منطقه رولینز در نامه ای به رئیس دادگستری جودیت Fabricant از دادگاه عالی درخواست کرد که دادگاه اجازه می دهد اضطراری برگزاری هیئت منصفه به ادامه جلسه موارد تحت سخت اجتماعی فاصله پروتکل های. بازیگری در منطقه وکیل رولینز' درخواست رئیس دادگستری Fabricant مجاز Suffolk County هیئت منصفه به بازگشت به خدمت در طول هفته از 18 مه سال 2020 است. ...

منطقه دفتر دادستان و دادگاه با استفاده از اجتماعی فاصله اقدامات تکنولوژی و سایر اقدامات احتیاطی برای اطمینان حاصل شود که همه شرکت کنندگان در روند باقی می ماند امن و سالم است. Suffolk County تنها منطقه در ماساچوست و یکی از تنها تعداد انگشت شماری از حوزه های قضایی در کشور که در آن بزرگ منصفه در حال حاضر در حال شنیدن موارد جرم کیفرخواست برای.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن