سربازان کشته شده در خشونت برخورد در هند-چین مرز

صادر شده در: 16/06/2020 - 12:23Modified: 16/06/2020 - 12:25 سه سربازان هندی کشته در خشونت آمیز چهره در مرز چ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

سه سربازان هندی کشته در خشونت آمیز چهره در مرز چین, ارتش هند گفت: سه شنبه هفته بعد از افزایش تنشها و استقرار هزاران نفر از نیروهای اضافی از هر دو طرف.

تبلیغات

Brawls فوران به طور منظم بین دو هسته ای غول در سراسر خود را مورد مناقشه 3,500 کیلومتر (2,200 مایل) مرز اما هیچ کس کشته شده است در دهه.

اما ارتش هند گفته بودند "تلفات در هر دو طرف" در روز دوشنبه حادثه در هیمالیا مرزی بین چین و تبت و هند در منطقه لاداخ اگر چه پکن ساخته شده هیچ اشاره ای هر -- در حالی که تخمگذار سرزنش مستقیما در دهلی نو.

"خشونت چهره صورت گرفت دیروز (دوشنبه) با تلفات در هر دو طرف. از دست دادن زندگی در هند جانبی شامل یک افسر و دو سرباز" یک سخنگوی ارتش هند در بیانیه ای گفت.

"مقامات ارشد نظامی دو طرف در حال حاضر جلسه در محل برای خنثی کردن این وضعیت است."

یک افسر ارتش در منطقه به خبرگزاری فرانسه گفت که وجود داشت هیچ تیراندازی در این حادثه در بی مهابا rocky زمین در مهم استراتژیک Galwan دره.

"این خشونت دست به دست را لغو کردند" این افسر گفت که خواست نامش فاش نشود.

'حمله به پرسنل چینی'

پکن روز سه شنبه تایید کرد برخورد صورت گرفت اما هیچ اشاره ای به تلفات. آن را متهم به سربازان هندی از عبور به خاک چینی و "حمله به چینی پرسنل".

سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: نیروهای هندی "عبور از خط مرزی دو بار... تحریک و حمله به پرسنل چینی در نتیجه جدی فیزیکی درگیری بین نیروهای مرزی دو طرف".

"ما دوباره رسما درخواست که هند زیر مربوط به نگرش و مانع خود را در خط مقدم نیروهای," او گفت:.

در مارس 9, چندین هندی و چینی سربازان مجروح شدند در یک درگیری که شامل مشت و سنگ پرانی در Naku لا در هند, هند, وزارت امور خارجه که هم مرز بوتان و نپال و چین است.

اما وزارت خارجه چین گفت: تنها در هفته گذشته است که یک "مثبت اجماع" رسیده پس "ارتباط موثر" از طریق دیپلماتیک و نظامی کانال.

در یک بعد بیانیه, هند, وزارت امور خارجه گفت: دو طرف خواهد بود "ادامه نظامی و دیپلماتیک درگیری برای حل و فصل این وضعیت و برای اطمینان از صلح و آرامش در مناطق مرزی."

اما هند منابع و اخبار گزارش ها نشان می دهد که چینی ها سربازان باقی مانده در بخش هایی از Galwan دره و از ساحل شمالی Pangong Tso دریاچه که آن را به اشغال در هفته های اخیر.

خاردار روابط

هند و چین هرگز حتی توافق در چه زمانی خود را "خط کنترل واقعی" مرزی است و هر طرف مرزی مختلف با استفاده از طرح های ساخته شده توسط بریتانیا به چین در قرن 19 به ادعای خود را.

هند به یک شکل 3,500 کیلومتر (2 ، 175 مایل). چین نمی دهد تعدادی اما رسانه های دولتی می گوید: مرز باید فقط از 2000 متر (1,250 مایل) هنگامی که چین ادعا می کند در جامو و کشمیر و دیگر مناطق در نظر گرفته شود.

روابط بین چین و هند بوده است خاردار.

آنها جنگیدند مختصری جنگ در سال 1962 است که در آن چین در زمان خاک از هند است. بیشتر درگیری به دنبال آن در سال 1967 اما تاریخ و زمان آخرین شات اخراج در خشم شد و در سال 1975.

در سال 2017 وجود دارد 72 روز مرحله نهایی مسابقات پس از چینی نیروهای نقل مکان کرد و به اختلاف Doklam فلات در چین-هند-بوتان مرز.

پس از آن نخست وزیر هند نارندرا و رهبر چین به دنبال کاهش تنش در نشست.

آلیس چاه های بالای وزارت امور خارجه آمریکا رسمی برای جنوب آسیا گفت: در ماه گذشته که چین به دنبال ناراحت تعادل منطقه ای و تا به حال به "مقاومت".

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیز ارائه شده به واسطه اما هر دو کشور sidestepped ارائه دهد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن