مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین را رد Infinite ترول, اما که با داشتن آخر خنده?

صادر شده در: 22/06/2020 - 18:09اصلاح: 22/06/2020 - 18:08 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات تی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات تیم را رد کرد و ادعا می کند که یک کمپین رسانه های اجتماعی توسط Tik-Tok کاربران و طرفداران K-Pop در پشت پایین مردم در انتخابات برای خود "باز گشت" تولسا رالی. اما انکار است که گرفته شده کمتر به طور جدی از اصل شوخی.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری لگد کردن با یک مرحله نهایی مسابقات در جمعیت اندازه در ژانویه 2017 افتتاح مجبور اخبار سازمان برای اختصاص منابع را به کم ارزش کردن رئیس جمهور ادعا می کنند که برگزاری مراسم تحلیف جذب بیشتر جمعیت تر از سلف خود, باراک اوباما.

45امین رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار است سیم پیچ را با یکی دیگر از جمعیت اندازه مسائل rumpus برانگیخته و در یک شبکه رسانه های اجتماعی توسط نوجوانان و tweens لب همگام سازی موزیک ویدئوها و تا حد زیادی توسط والدین کشف آنچه که بچه های خود بودند تا در یک فضای مجازی برای طرفداران کره ای محبوب موسیقی یا K-Pop.

"Infinite و K-Pop ستان می گویند که آنها غرق تهمت تجمع" اعلام کرد که نیویورک تایمز تیتر صبح روز بعد از رئیس جمهور ایالات متحده برگزار می شود اولین انتخاب مجدد کمپین تجمع از Covid-19 بحران گریبانگیر کشور است.

این رویداد در بانک اوکلاهما مرکز در تولسا بود و انتظار می رود برای جذب بیش از یک میلیون و هواداران است. اما نازک اعداد و دریایی از آبی خالی صندلی های داخل سالن مجبور برگزارکنندگان را در آخرین لحظه تغییر در شنبه, از جمله حذف کردن یک برنامه به تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس آدرس یک سرریز رالی.

وجود دارد مقدار زیادی از دلایل ضعیف نشان دادن. با برگزاری یک رویداد داخل سالن تهمت بود و نادیده گرفتن هشدارهای بهداشتی و شش از مبارزات انتخاباتی خود کارکنان تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 مدت کوتاهی قبل از این تجمع است.

این رویداد نیز برگزار شد در Juneteenth آخر هفته که نشانه رهایی بردگان در ایالات متحده است. این کشور شده است گریبانگیر توسط ضد تبعیض تظاهرات پس از کشتن جورج فلوید توسط افسران پلیس. محل انتخاب تولسا – سایت 1921 کشتار که در سمت چپ حدود 300, سیاه, نفر کشته و 10,000 بی خانمان – تا به حال ناراحت آفریقایی جامعه و زندگی ماده تظاهرات شد و انتظار می رود در این شهرستان است.

اما یک روز پس از این رویداد به ما گزارش رسانه های دیگری که قبلا بی سابقه از دلیل است. "صدها نفر از Infinite کاربران و طرفداران K-pop می گویند آنها حداقل تا حدی مسئول" برای ضعیف نشان دادن نیویورک تایمز گزارش داد.

کاربران از برنامه های شبکه های اجتماعی و طرفداران موسیقی پاپ کره ای گروه "ادعا کرد که ثبت نام کرده اند به طور بالقوه صدها هزار بلیط" برای تجمع "را به عنوان یک شوخی" کاغذ نشان داد. "پس از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رسمی حساب کاربری @TeamTrump ارسال یک صدای جیر جیر درخواست هواداران برای ثبت نام به صورت رایگان بلیط خود را با استفاده از گوشی در ژوئن 11, K-pop fan حساب شروع به اشتراک گذاری اطلاعات با پیروان آنها را تشویق به ثبت نام برای تجمع و پس از آن نشان نمی دهد."

'بیایید ببینید که اگر او را در واقع به رخ کشیدن این اعداد'

مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 کمپین را رد کرده است دستکاری ادعا با مدیر مبارزات انتخاباتی براد Parscale اشاره کرد: "چپ و آنلاین عضو شورای نظارت مدت انجام یک پیروزی دامان تفکر آنها به نحوی نهفته تجمع حضور و غیاب نمی دانم آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد و یا چگونه تظاهرات ما کار می کنند."

Parscale بیانیه توضیح داد که "ثبت نام برای یک رالی بدان معنی است که شما RSVPed [تایید حضور و غیاب] با یک شماره تلفن همراه و ما به طور مداوم علف هرز جعلی اعداد به عنوان ما با ده ها هزار نفر در تولسا تجمع در محاسبه ما ممکن است شرکت کنندگان است."

کمپین انکار اما تأکید سن و درک فاصله بین pranksters و هدف است.

بچه ها آن را به نظر می رسد داشتن آخر خنده به عنوان بزرگسالان به نظر می رسید به از دست ندهید همین نقطه است.

در مصاحبه با بی بی سی الیاس دانیل 26 ساله YouTuber کردند شوخی بود پرسید: اگر کمپین رسانه های اجتماعی به طور کامل مسئول برای هزاران نفر از صندلی های خالی در بانک اوکلاهما مرکز.

"من فکر می کنم این عدم علاقه به او گفت:" دانیل با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن با خنده. "من فکر می کنم که کمپین بزرگ که K-Pop جامعه و Infinite جامعه بود بیشتر برای نشان دادن اینکه چگونه او [تهمت] دارای شماره خود را از جمله آنهایی که جعلی است که به وضوح باد....آن را بیشتر از نوع مانند یک "بیایید ببینید که اگر او را در واقع به رخ کشیدن این اعداد' نوع از چیزی."

'او را ترک به تنهایی ایستاده وجود دارد'

ایده اصلی برای توده بلیط ترول, اما ممکن است از یک نوجوان اما از یک, آیووا, مادر بزرگ ناراحت که تهمت رالی برگزار می شد در Juneteenth آخر هفته.

در ژوئن 12, Mary Jo Laupp, 51, از, Fort Dodge, آیووا, نوشته شده یک ویدیو را در Infinite تشویق مردم به کتاب دو بلیط رایگان به تولسا رویداد با تماس از تلفن های همراه خود. "همه کسانی از ما که می خواهم برای دیدن این 19,000 صندلی سالن به سختی پر شده و یا به طور کامل خالی رفتن رزرو بلیط در حال حاضر و او را ترک به تنهایی ایستاده وجود دارد در این مرحله گفت:" آیووا, مادر بزرگ.

Laupp تماس بی درنگ رفت و ویروسی در میان طرفداران K-Pop که فعال شبکه های رسانه های اجتماعی به علت. در هنگام ثبت نام گذشت, 800,000, Parscale توییتی که آن را "بزرگترین اطلاعات مسافت و تجمع ثبت نام تمام وقت با 10x. شنبه در حال رفتن به شگفت انگیز است."

اما زمانی که روز شنبه رویداد تبدیل به کمتر از شگفت آور Parscale بیانیه آمده است که رسانه های اجتماعی pranksters "نمی دانم آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد و یا چگونه ما تظاهرات کار" اخراج شد و توسط افرادی که به وضوح می دانند جزئیات کمپین جمع آوری داده ها.

در یک مفصل توییتر موضوع یک طراح وب سایت تخصصی در پردازش داده ها توضیح داد که چگونه این تهمت کمپین ادعای اینکه "ما به طور مداوم علف هرز جعلی اعداد" آسان تر است از انجام گفت.

با توجه به اهمیت اطلاعات دقیق کلر Ryan توضیح داد که "هنگامی که داده های خود را خراب شده است و یا نادرست و شما هیچ راهی برای فیلتر کردن آن را. به این معنی بینش برگرفته از مجموعه 100% آشغال."

رایان اشاره کرد که در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی ممکن است انتظار می رود "برخی از سطح از چرخش" میزان براندازی بدان معنی است که مقدار زیادی از اطلاعات بود "در حال حاضر مشکوک" قبل از انعقاد "من نمی توانم فکر می کنم از هر گونه مثال بهتر از قدرت مردم در جهان مدرن از این."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب