مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع از استفاده از هیدروکسی کلروکین برای دفع Covid-19, تناقض مقامات بهداشت

صادر شده در: 29/07/2020 - 04:50 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن groused روز سه شنبه در مورد پزشکی مت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن groused روز سه شنبه در مورد پزشکی متخصص Anthony Fauci بالا تصویب رتبه بندی و شوخی که "هیچ کس دوست دارد من" را به عنوان او در تلاش برای بهبود جایگاه خود را با رای دهندگان خود را برای دست زدن به coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

"این فقط می تواند شخصیت من گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن.

Fauci, یک متخصص بیماری های عفونی است که در مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار یکی از مهمترین و مورد اعتماد مردم در دولت و بسیاری از آمریکایی ها گوش دادن به توصیه های خود را مجدانه در مورد چگونه برای محافظت از خود از عفونت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن از سوی دیگر کشیده شده است انتقاد خود از دست زدن به این بیماری همه گیر قرار دادن او در معرض خطر از دست دادن Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری به حزب دموکرات جو بایدن.

موضوع Fauci آمد تا در یک کنفرانس خبری که در آن تهمت دفاع از خود را برای حمایت از مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان پرچین در برابر ویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او احساس دارو کار کرده "در مراحل اولیه است."

اکثر کارشناسان بهداشت عمومی می گویند هیدروکسی کلروکین نباید مورد استفاده در درمان coronavirus به دلیل آن می تواند منجر به قلب و سایر مشکلات.

سازمان غذا و داروی آمریکا در ماه گذشته لغو آن اورژانس-استفاده از مجوز برای هیدروکسی کلروکین برای درمان Covid-19 پس از مطالعات تردید در اثربخشی آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او و دیگران در دولت او سزاوار ستایش دیگران برای دست زدن به این ویروس نه تنها Fauci و یکی دیگر از برجسته عضو نیروی کار دبورا Birx.

"او کار خود را با دولت ما و برای اکثر ما انجام داده اند و تقریبا به آنچه که او و دیگران, دکتر Birx و دیگران که فوق العاده توصیه می شود. و او این محبوبیت بالا در رتبه بندی. پس چرا من باید بالا تصویب امتیاز و دولت با توجه به حذف. ما باید بسیار بالا (تایید امتیاز)" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"پس از آن نوع است عجیب یک مرد برای ما کار می کند و در عین حال آنها به شدت فکر و هیچ کس دوست من. آن را تنها می تواند شخصیت من," او گفت:.

افزایش اخیر در آمریکا کشته و, عفونت دارای مرطوب اوایل امیدوار است که این کشور گذشته بود بدترین بحران که نابود کسب و کار قرار داده و میلیون ها نفر از آمریکایی ها کار می کنند. چهار ایالات متحده در جنوب و غرب گزارش یک روز پرونده coronavirus مرگ و میر در روز سه شنبه. ملی تلفات تقریبا 150,000.

Fauci شده است موضوع بحث در کاخ سفید برای ماه چون او کاملا صادقانه گفت که او موافق و مخالف با رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: بارها و بارها که Fauci توصیه او را مجبور به سفر با چین که در آن شیوع سرچشمه در اوایل این سال هنگامی که دامنه این بیماری همه گیر نشده بود و در عین حال روشن است که او قبول نکرد مشاوره.

کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع عموم chided تهمت تجارت مشاور پیتر ناوارو برای نوشتن یک نظر مقاله حمله به Fauci.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن