مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان می رسد هنگ کنگ ویژه وضعیت جریمه چین; پکن پاکستان به تلافی

صادر شده در: 15/07/2020 - 03:12 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه محروم هنگ کنگ ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه محروم هنگ کنگ ترجیحی تجارت درمان و مجاز تحریم ها بر بانک ها بیش از چین سرکوب در مرکز مالی بدتر از پکن که قول داد به مقابله به مثل.

تبلیغات

در یک گفتمانی در کنفرانس خبری تحت سلطه و تعرض داخلی رقبای مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد خود را به سخت ترین رئیس جمهور تا کنون در چین یک کشور او به طور فزاینده ای موقعیت خود را به عنوان nemesis پیش از انتخابات نوامبر.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او تا به حال با صدور یک فرمان اجرایی در هنگ کنگ به عنوان او پیش بینی کرد کاهش بی قرار شهر که در پکن به تازگی اعمال تدابیر جدید امنیتی قانون است.

"هنگ کنگ خواهد شد در حال حاضر تحت درمان همان است که در سرزمین اصلی چین – هیچ امتیازات ویژه, هیچ, ویژه اقتصادی درمان و بدون صادرات حساس فن آوری" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید به باغ گل رز.

"آزادی خود را گرفته شده است دور; حقوق خود را گرفته اند دور" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است.

"و با آن می رود هنگ کنگ به نظر من دلیل آن را دیگر نمی خواهد بود قادر به رقابت با بازار آزاد. بسیاری از مردم خواهد شد از ترک هنگ کنگ است."

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت که او تا به حال به قانون امضا هنگ کنگ استقلال عمل که مجوز تحریم ها علیه مقامات چینی و هنگ کنگ پلیس دیده می شود به عنوان متخلف در این شهر استقلال – و مهمتر از هر بانک است که معاملات قابل توجهی با آنها.

قانونگذاران امیدواریم که این قانون جدید نیروی تمام اما استانی بانک های چینی برای انتخاب بین معاونت پکن تلاش در هنگ کنگ و یا قادر به انجام معاملات دلار و کار در بزرگترین اقتصاد جهان.

"این قانون به دولت قدرتمند ابزارهای جدید برای نگه مسئول افراد و نهادهای درگیر در خاموش هنگ کنگ آزادی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

چین روز چهارشنبه قول داد به تلافی گفت: هنگ کنگ استقلال عمل "بدتر دشنامها" قوانین خود در هنگ کنگ است.

"چین را لازم است پاسخ خود را برای محافظت از منافع مشروع و اعمال تحریم بر مربوطه ما پرسنل و اشخاص" وزارت خارجه چین گفت.

'سویفت ملامت'

کاخ سفید اذعان کرد که دلار هنگ کنگ استقلال عمل سخت تر دنبال کنید تا به یک قانون در سال گذشته محدودیت های رئیس جمهور گریز به چشم پوشیدن از تحریم.

اما این عمل لذت می برد قاطع حمایت هر دو حزب به معنی کنگره می تواند احتمال نادیده گرفتن هر گونه حق وتو ریاست جمهوری.

"امروز ایالات متحده روشن ساخته به چین است که آن را می توانید در ادامه آن را حمله به آزادی و حقوق بشر در هنگ کنگ بدون پیامدهای شدید گفت:" سناتور کریس ون Hollen یک دموکرات که رهبری قانون است.

"دولت چین را تجاوز شایستگی این, سریع, ملامت," او گفت:.

اما جولیا Friedlander, یک عضو ارشد "شورای آتلانتیک" اتاق فکر گفت: "هنگ کنگ خواهد رنج می برند و چین به احتمال زیاد خواهد شد به دست آوردن" از حرکت می کند.

او گفت: ما اقدام را یک "تاثیر مخربی در هنگ کنگ به عنوان مالی دروازه ورود به بازارهای غربی" در حالی که بالا بردن مشخصات سرزمین اصلی چین بازار برای شرکت های خارجی و دولت به دنبال پشتوانه جهانی زنجیره تامین از آسیا است.

پکن به مبارزه طلبیده هشدارهای بین المللی اعمال شده توسط قانون تامین که criminalises براندازی و دیگر جرائم در هنگ کنگ به آن وعده داده استقلال قبل از بریتانیا به دست خاک در سال 1997.

قانون فرستاده است سرما از طریق مرکز مالی که در سال گذشته دیدم عظیم و گاهی مخرب طرفدار دموکراسی تظاهرات.

چین به سرعت قرار دادن قانون برای استفاده در روز دوشنبه هشدار داد که اولیه میان دموکراسی احزاب است که در آن 600,000 دلار هنگ Kongers شرکت کرده بود "جدی تحریک."

وزیر امور خارجه مایک Pompeo مورد ستایش قرار داد اولیه و خواهان هنگ کنگ قانونی در انتخابات به دلیل در ماه سپتامبر به "به همان اندازه آزاد و عادلانه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت فشار بر چین در چند جبهه به خصوص در بیماری همه گیر کوروناویروس اخبار که پکن سرکوب هنگامی که بیماری برای اولین بار پدید آمده در ووهان.

منتقدان هر دو در خانه و خارج از کشور را متهم به تهمت به دنبال منحرف کردن توجه از انتقاد از خود و دست زدن به Covid-19 در ایالات متحده آمریکا است که رنج می برد تا کنون بالاترین مرگ و میر در هر کشور است.

روز دوشنبه Pompeo همچنین شدت لحن در اختلاف-مملو دریای چین جنوبی اعلام کرد بسیاری از پکن ادعا می شود غیر قانونی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در هفته گذشته تحریم هایی را علیه ارشد مقامات چینی بیش حبس بیش از یک میلیون Uighurs و دیگر تورکان مسلمانان است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن