مغلوب ساختن پیشی جستن امید به انرژی مجدد انتخابات با اوکلاهما تجمع

صادر شده در: 20/06/2020 - 18:29Modified: 20/06/2020 - 18:32 فشار دادن پیش در یک بیماری همه گیر جمهور دونالد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

فشار دادن پیش در یک بیماری همه گیر جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نگاه به عقب کاهش سیاسی خود و اقبال شنبه با بازگشت به فرمت است که اغلب انرژی او و حامیان وفادار خود را: خشن بدون نگه می دارد-منع تجمع قبل از دهها هزار نفر از طرفداران سرسخت این بار در Tulsa, Oklahoma.

تبلیغات

این تجمع بود و شکل دادن به یکی از بزرگترین سرپوشیده حوادث در ایالات متحده پس از اجتماعات بزرگ تعطیل شد, در ماه مارس به دلیل coronavirus و آن برنامه ریزی شده بود بیش از این تظاهرات از مقامات بهداشت محلی و به عنوان COVID-19 موارد سنبله در بسیاری از کشورهای. این رویداد انتظار می رود به منظور جلب جمعیت معترضان به این منطقه به عنوان به خوبی.

آن بوده است بیش از سه ماه از ملت گذشته شاهد یک مغلوب ساختن پیشی جستن رالی. نرخ بیکاری بود در حدود 3.5 درصد است که 2 مارس. تعداد coronavirus موارد در ایالات متحده تخمین زده می شد 91. "کشور ما این است که قوی تر از همیشه قبل از" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد.

در حال حاضر نرخ بیکاری می ایستد در 13.3% بر اساس تازه ترین گزارش ماهانه. تعداد تایید coronavirus موارد افزایش یافت و به حدود 2.2 میلیون. تعداد مرگ و میر گزارش شده در ایالات متحده پیشی گرفته است 119,000. خشم بیش از سیستم عدالت کیفری را درمان اقلیت پس از مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار باعث شده است تظاهرات در سراسر کشور. تنها حدود یک چهارم از آمریکایی ها می گویند این کشور به رهبری در مسیر درست.

مغلوب ساختن پیشی جستن را درک ریسک و مصمم به بازگشت به امضای کمپین حوادث. او را رد شکایت که با گرد هم آوردن جمعیت کثیری به صورت سرپوشیده تجمع در معرض خطر گسترش coronavirus به عنوان چیزی بیش از سیاست است.

"جمعیت بزرگ و خطوط در حال حاضر در حال تشکیل در تولسا. کمپین من هنوز شروع نشده است. این شروع می شود در روز شنبه شب در اوکلاهما!" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی جمعه.

میدان نبرد-دولت رای دهندگان نیز خواهد بود

مغلوب ساختن پیشی جستن دیدار نیز مطرح ترس از درگیری بین معترضان و تهمت حامیان. مقامات انتظار می رود جمعیت 100000 نفر یا بیشتر در مرکز شهر تولسا. مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت خواهد شد در داخل BOK مرکز و همچنین در یک مرحله. اما مخاطبان خود نیز خواهد بود و رای دهندگان در میدان نبرد متحده مانند پنسیلوانیا کارولینای شمالی و فلوریدا.

استراتژیست جمهوری خواه الکس Conant این تجمع گفت: به رئیس جمهور یک فرصت برای تنظیم مجدد مبارزات انتخاباتی خود پس از چند دشوار ماه.

"تولسا تجمع در تلاش است برای مشتعل کردن برخی از حرکت در یک کمپین است که در جریان بوده است هیچ جا" Conant گفت. "هنگامی که شما نگاه در انتخابات و سپس شما را در تقویم شما متوجه او برای انجام کاری به سعی کنید به reframe انتخابات است."

حوادث در تولسا خواهد شد یک راه طولانی برای تعیین نحوه مبارزات انتخاباتی در ماه های آینده. یک موفقیت می گذارد و زمینه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن را نشان می دهد خود را به ایالات متحده است که تعیین خواهد کرد انتخابات ریاست جمهوری. سنبله در coronavirus موارد بیرون آمدن از تولسا خود را پذیرش در این کشورها بیشتر بحث برانگیز است. این کمپین گفت: آن دست از ماسک و ضد عفونی کننده دست است اما نیاز است که شرکت کنندگان از آنها استفاده کنید. شرکت کنندگان را نیز تحت دما را بررسی کنید.

رئيس جمهور در مبارزات انتخاباتی دیدگاه های خود را در تظاهرات به عنوان حیاتی برای موفقیت خود را. آنها بالا بردن سطح شور و شوق خود را از حامیان و اغلب آنها منجر به اهدای دست کشیدن بر روی درب و برقراری تماس تلفنی از رئیس جمهور از طرف.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور کلی خود را برگزار تجمعات انتخاباتی در نوسان متحده و یا در دموکراتیک متمایل متحده مانند کلرادو یا نیومکزیکو که او امیدوار است برای تلنگر در ماه نوامبر. اوکلاهما متناسب با هیچ کدام از این دسته بندی ها. آخرین نامزد حزب دموکرات برای پیروز وجود دارد در انتخابات ریاست جمهوری بود و لیندون جانسون در سال 1964. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده دولت با بیش از 65 درصد آرا در انتخابات 2016. خواه سنگر می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن اطمینان بیشتر است که او به صورت کمی مقاومت به تلاش های خود را از بالا و مقامات دولتی.

"این رفتن به امن" گفت: رژیم صهیونیستی است. کوین Stitt یک جمهوری خواه است. "ما باید به یاد بگیرند که چگونه به امن و چگونه به حرکت می کند."

'یک همه پرسی در مغلوب ساختن پیشی جستن'

Tulsa ساکن سو ویلیامز برداشت جای او در خط پنج شنبه بعد از ظهر. "من دعا و من باور نمی کنم من قصد دارم برای به دست آوردن coronavirus" ویلیامز, 72, گفت:, و اضافه کرد که او امضا چشم پوشی بر روی بلیط برنامه در مورد خطرات درگیر در رفتن داخل.

علامت كويين از اکلاهما سیتی را رد کرد و تهدید ویروس به عنوان "ترس درآورد."

"من فکر می کنم این همه جعل به شما حقیقت را بگویید" كويين گفت.

این تجمع در اصل برای جمعه برنامه ریزی شده بود اما نقل مکان کرد و یک روز پس از داد و بیداد که در غیر این صورت می توانست اتفاق افتاده در Juneteenth و در یک شهرستان که در آن یک سال 1921 سفید روی سیاه حمله کشته شدند به عنوان بسیاری از 300 نفر است.

کمپین از مقامات گفت که برنده خواهد تمرکز بر روی آنچه که آنها را "بزرگ به آمریکا باز گشت." مقامات کاخ سفید در ادامه به پروژه رشد قوی اعداد بزرگ برای اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه سوم و چهارم. آنها می خواهند به آمریکایی ها یک دلیل برای خوش بینی. "ما هستند و ما خواهد بود پررونق" دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany روز جمعه گفت.

اما Conant گفت که او پیش بینی می کند تعداد زیادی از سخنرانی خود را به تمرکز بر روی presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن.

"در حال حاضر این انتخابات یک همه پرسی در مغلوب ساختن پیشی جستن و او را از دست دادن" Conant گفت. "من فکر می کنم او نیاز به یک بسیار قوی مورد که چرا بایدن خواهد بود بدتر جمهور."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن