مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار بر بازگشایی مدارس به عنوان ما Covid-19 موارد بالا 3 میلیون

صادر شده در: 09/07/2020 - 06:10 ایالات متحده در صدر سه میلیون تایید coronavirus موارد شنبه به عنوان رئیس جمه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

ایالات متحده در صدر سه میلیون تایید coronavirus موارد شنبه به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند برای مدارس دوباره باز میان COVID-19 تجدید حیات در بسیاری از نقاط جنوب.

تبلیغات

ایالات متحده در صدر سه میلیون تایید coronavirus موارد شنبه به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند برای مدارس دوباره باز میان COVID-19 تجدید حیات در بسیاری از نقاط جنوب.

ایالات متحده باقی مانده است تا کنون بدترین آسیب دیده کشور با بیش از 132,000, مرگ و میر, در حالی که برزیل -- که ویروس-شکاک جمهور Jair Bolsonaro دارای آزمایش مثبت برای این بیماری -- است دور دوم با نزدیک به 67,000 مرگ و میر ناشی از تقریبا 1.7 میلیون نفر.

به عنوان عفونت افزایش بیشتر 55,000 برای رسیدن به یک کل از 3,046,351 در چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به نام برای دانش آموزان برای بازگشت به مدارس خود در پاییز و حمله به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری برای صدور راهنمایی که به او گفته بود بیش از حد محدود.

آژانس سر بعد گفت: دستورالعمل "نه الزامات" و CDC خواهد به زودی به روز رسانی آن مشاوره.

دانشگاه های معتبر هاروارد و MIT در ضمن شکایت دولت پس از آن تهدید به لغو روادید دانشجویان خارجی که در کل دوره های منتقل شده اند حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

هرج و مرج در بلگراد

این ویروس نیز آلوده کرده است تقریبا 12 میلیون نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 500,000 پس از آن ظهور در چین در اواخر سال گذشته.

در سراسر جهان و شهروندان chafed تحت تمدید محدودیت به عنوان تجربه کشورهای تازه امواج از بیماری است.

در بلگراد پایتخت صربستان شد آمار درگیری برای یک شب دوم به عنوان پلیس skirmished با معترضان خشمگین بیش از دولت را از دست داده و همه گیر.

ابر از گاز اشک آور و دود پر شده از این شهر در هرج و مرج است که بازتاب خشونت در شب قبل از زمانی که هزاران نفر بیرون آمدند و در اعتراض به بازگشت round-the-clock آخر هفته مستند.

در استرالیا در شهر ملبورن میلیون ها نفر در حال آماده شدن برای بازگشت به مستند به مبارزه با یک قیام است که دیدن بیش از 100 مورد جدید گزارش شده در هر روز با وحشت خریداران سلب قفسه های سوپر مارکت.

فرانسه که تا به حال مسطح منحنی آن با تحمیل یک سخت مستند قبلا در این بیماری همه گیر گفت: آن girding برای امکان افزایش موارد است.

اما فکر بالقوه عواقب فاجعه بار تلاش برای نجات میلیون ها نفر را به خانه های خود در فرانسه نخست وزیر جدید با هدف تسکین ترس توسط امیدوار کننده جدید کامل خاموش.

"ما قصد داریم برای تحمیل یک مستند مانند یکی از ما در ماه مارس گذشته به دلیل ما آموخته ام... که اقتصادی و انسانی عواقب از مجموع مستند فاجعه بار" ژان کستکس گفت: "امیدوار کننده "هدفمند" اقدامات به جای.

درمان بهتر

چندین ایالت آمریکا و شهرستانها باید به همین ترتیب تا به حال به عقب خود را بازگشایی اقدامات است. هوستون به عنوان مثال در روز چهارشنبه لغو تگزاس از حزب جمهوریخواه آینده فرد در داخل دولت کنوانسیون به عنوان COVID-19 نفر رسید در این شهرستان است.

داشتن فقط یک تعداد انگشت شماری از موارد در شروع ماه فوریه ایالات متحده عفونت رای تصویب یک میلیون نقطه عطف در آوریل 28 و آمار دو میلیون نفر در ژوئن 11, به گزارش خبرگزاری فرانسه شمارش از منابع رسمی.

در حالی که همه مرگ و میر خزنده بوده تا آن زمان رقم بیش از 132,000 تقریبا یک چهارم جهانی در کل.

فعلی ما نرخ مرگ است اما قابل ملاحظه ای پایین تر از آن را در اواخر بهار.

این است که احتمالا به دلیل تاخیر بین عفونت و مرگ و میر در میان بیماران مبتلا به بیمار بلکه به این دلیل که کشور را بیماری مؤثر است افراد جوان و به خاطر بهتر است درمان در حال حاضر در دسترس است.

پزشکان دریافته اند که قرار دادن بیماران با تنفس مشکلات در معده خود را برطرف بار در ریه های خود و با استفاده از رقیق کننده های خون preventatively برای جلوگیری از فاجعه بار لخته از تشکیل به عنوان یک نتیجه از ویروس.

آنها همچنین با استفاده از استروئید دگزامتازون برای متوقف کردن یک سوپر و مخرب پاسخ ایمنی بدن و ضد ویروسی remdesivir برای کمک به تهویه بیماران سریعتر بهبود می یابند.

مغلوب ساختن پیشی جستن, به نوبه خود, به دنبال مقصر چین و سازمان بهداشت جهانی برای کشور اپیدمی و در روز سه شنبه به طور رسمی آغاز روند خروج از بدن است.

حریف خود را در انتخابات نوامبر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن سوگند یاد کرده است تا به لغو این تصمیم اگر او برنده است.

"فوق العاده همبستگی'

این ویروس همچنان به عظیم اقتصادی تلفات جرقه انفجار در کانادا فدرال کسری بودجه که ضربه می تواند $343 میلیارد دلار (US $254 میلیارد دلار) برای سال مالی جاری.

آن است که برابر با 15.9 درصد از گروه هفت کشور تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی).

اتحادیه اروپا در عین حال در حال کار بر روی یک $843 میلیون بسته به کمک بحران زده اقتصاد در بلوک.

"ما نیاز به همبستگی فوق العاده ای" گفت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان پیش از آینده سران اتحادیه اروپا.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن