مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت می کند به طور رسمی برداشت ما از که

صادر شده در: 07/07/2020 - 23:59 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه به طور رسمی آغاز خروج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه به طور رسمی آغاز خروج ایالات متحده از سازمان بهداشت جهانی ساخت خوب در تهدید به محروم کردن سازمان ملل متحد بدن خود را بالا منبع مالی بیش از آن در پاسخ به کوروناویروس.

تبلیغات

بهداشت عمومی طرفداران و مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان سیاسی ابراز خشم در خروج از ژنو مبتنی بر بدن که منجر به جهانی مبارزه با آفات از فلج اطفال سرخک به سلامت روان -- به عنوان به خوبی به عنوان COVID-19 در زمانی که موارد باید دوباره در حال افزایش در سراسر جهان است.

پس از تهدید به تعلیق 400 میلیون دلار سالانه ما سهم و سپس اعلام خروج مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور رسمی با ارسال اخطار به دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ یک سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:.

خروج از کلیدی که عضو موسس موثر است در یک سال -- 6 جولای 2021. جو بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن presumptive دموکراتیک حریف در ماه نوامبر انتخابات قول داد او را فورا پایان خروج اگر او برنده کاخ سفید است.

"آمریکایی ها امن تر زمانی که آمریکا درگیر در تقویت بهداشت جهانی. در روز اول من به عنوان رئیس جمهور من را دوباره به که و بازگرداندن رهبری ما در صحنه جهانی" بایدن در توییتر نوشت.

که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus در پاسخ به خبری با یک کلمه جیر -- "با هم!" -- به عنوان او مرتبط به بحث ما کارشناسان بهداشت و درمان در مورد نحوه خروج از بدن جهانی می تواند مانع از تلاش ها برای جلوگیری از آینده بیماری های همه گیر.

در خط با شرایط تعیین شده زمانی که قرار بود در سال 1948 ایالات متحده می تواند ترک در عرض یک سال, اما باید به دیدار باقی مانده خود را ارزیابی تعهدات مالی سازمان ملل, سخنگوی استفان نواز گفت.

'کنترل'

در اواخر ماه مه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که چین اعمال "کنترل کامل" بیش از این چه کسی و متهم به سازمان ملل متحد بدن به رهبری Tedros یک اتیوپی صدای دکتر و دیپلمات از عدم اجرای اصلاحات.

سرزنش چین برای coronavirus تهمت های مکرر منتقد سازمان ملل گفت: ایالات متحده خواهد تغییر مسیر کمک های مالی "دیگر در سراسر جهان و مستحق فوری, جهانی, بهداشت عمومی نیاز دارد."

قانونگذاران دموکرات را متهم به تهمت به دنبال منحرف کردن انتقاد خود را از دست زدن به این بیماری همه گیر در ایالات متحده آمریکا است که رنج می برد تا کنون بیشترین مرگ و میر از هر ملت با وجود رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم که این ویروس را ناپدید می شوند.

"برای تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به COVID آشفته و نامنسجم آن را انجام نمی, و عدالت" گفت: سناتور رابرت منندز نماینده دموکرات در کمیته روابط خارجی.

"این نمی محافظت از آمریکا زندگی می کند و یا منافع-آن برگ آمریکایی ها بیمار و امریکا به تنهایی" او گفت:.

نماینده امی Bera خود را یک پزشک گفت که ایالات متحده و سازمان بهداشت جهانی تا به حال کار کرده "دست در دست" برای ریشه کن کردن آبله و تقریبا شکست فلج اطفال.

"ما موارد در حال افزایش" Bera گفت: از COVID-19. "اگر کسی مقصر است: چرا ما پشت سمت چپ شده است در حالی که بسیاری از کشورها از کره جنوبی به نیوزیلند به ویتنام به آلمان به حالت عادی بازگشت؟"

حتی برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه متحدان حال ابراز امید که او با اعمال فشار به جای اتخاذ تصمیم نهایی به ترک سازمان بهداشت جهانی است.

تحقیقی خروجی اخبار ProPublica گزارش ماه گذشته که بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران blindsided شد که خروج اطلاعیه که او در طول یک ظاهر در مورد چین است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفته است که که نادیده گرفته شود نشانه های اولیه از انسان به انسان انتقال در چین از جمله هشدارهای از تایوان -- که با توجه به پکن فشار است نه بخشی از سازمان ملل متحد بدن.

در حالی که بسیاری از عامه طرفداران به اشتراک گذاری برخی از انتقاد از کسانی که از آنها سوال چه گزینه های دیگر جهان بدن تا به حال به غیر از به کار با چین که در آن COVID-19 اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته در شهر ووهان.

ضد فقر کمپین یکی گفت که ایالات متحده باید به اصلاحات را رها نمی کند ،

"خروج از سازمان بهداشت جهانی در میان بی سابقه جهانی و همه گیر است حیرت انگیز عمل قرار می دهد که امنیت آمریکایی ها در جهان در معرض خطر" آن را گفت.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن