مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت می کند به طور رسمی برداشت ما از سازمان بهداشت جهانی

صادر شده در: 07/07/2020 - 23:59 ایالات متحده آمریکا کانون Covid-19 همه گیر به طور رسمی راه اندازی خروج خود ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

ایالات متحده آمریکا کانون Covid-19 همه گیر به طور رسمی راه اندازی خروج خود را از سازمان بهداشت جهانی.

تبلیغات

در واشنگتن یک مقام ارشد آمریکا گفت: ایالات متحده بود به اطلاع دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ از قصد خود برای ترک این که موثر جولای 6, 2021.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است انتقادی از coronavirus پاسخ که آن را متهم به تعصب نسبت به چین و نادیده گرفتن نشانه های اولیه از انسان به انسان انتقال ویروس مرگبار است.

ایالات متحده آمریکا بزرگترین کمک کننده مالی به این که -- که منجر به مبارزه جهانی آفات از فلج اطفال و سرخک به سلامت روان -- ارائه 400 میلیون دلار در سال است.

جو بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد عملا خاصی تصمیم به عقب و ماندن در این است که اگر او شکست مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ماه نوامبر.

سناتور رابرت منندز نماینده دموکرات در کمیته روابط خارجی با انتقاد از این که اعلام خروج.

"برای تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به Covid آشفته و نامنسجم آن را انجام نمی عدالت" منندز گفت. "این نمی محافظت از آمریکا زندگی می کند و یا منافع-آن برگ آمریکایی ها بیمار و امریکا به تنهایی."

'Unsustainably بالا اعداد'

منتقدان می گویند تهمت به دنبال منحرف کردن انتقاد از خود را در دست زدن به این بیماری همه گیر است که به کشته شدن نزدیک به 131,000 مردم در ایالات متحده تا کنون بالاترین مرگ و میر هر ملت است.

کارشناسان هنوز در تلاش برای درک Covid-19 و چه کسی آن را گفته بود و باز به تحقیقات جدید دانشمندان پس از لابی آن را به استرس است که گسترش آن می تواند از طریق هوا به مراتب فراتر از دو متر (شش پا) اشاره شده در اجتماعی فاصله دستورالعمل.

به طور متوسط برخی از 190,000 موارد جدید ثبت شده روزانه در سطح جهانی در طول هفته گذشته با توجه به خبرگزاری فرانسه شمارش.

به عنوان کشور تقلا برای جلوگیری از همه گیر استرالیا در روز سه شنبه دستور داد پنج میلیون نفر قفل شده در ملبورن دوم آن-بزرگترین شهر برای مبارزه با افزایش موارد است.

"ما نمی توانیم وانمود" بحران است گفت: Daniel Andrews, برتر از ویکتوریا دولت پس از ملبورن گزارش 191 موارد جدید در 24 ساعت. "این unsustainably بالا اعداد است."

محدودیت در ملبورن منطقه خواهد شد و حداقل شش هفته در حالی که ویکتوریا دولت خواهد بود به طور موثر مهر و موم شده از سایر نقاط کشور است.

موارد نیز صعودی در هند و چهار coronavirus بیمارستان باز شد در روز سه شنبه در پایتخت مالی بمبئی به عنوان در سراسر کشور تلفات پرید گذشته 20,000.

در ایالات متحده بالا بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci هشدار داد این کشور هنوز هم "زانو" در اولین coronavirus موج.

مقامات گفته اند که بیمارستان ها در برخی از نقاط کشور در خطر غرق شدن با بسیاری از کشورهای آمار به خصوص پس از آنها کاسته ویروس محدودیت.

برخی از شهرداران باید گفت: شهرهای خود خارج شد مستند خیلی زود به عنوان تهمت سعی در تطهیر شدت بحران به جای اولویت اقتصادی بازگشایی.

در سراسر جهان دولت در حال تلاش برای تعادل نیاز به بازگشایی اقتصاد wrecked by هفته از مستند اقدامات با خطر ابتلا به عفونت های جدید.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب