مغلوب ساختن پیشی جستن وعده Covid-19 واکسن تا پایان سال

صادر شده در: 04/05/2020 - 03:46 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجددا خود را در انتخابات روز شنبه با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجددا خود را در انتخابات روز شنبه با یک تلویزیون زنده رویداد در داخل نمادین یادبود لینکلن امیدوار کننده اولیه coronavirus واکسن و اصرار آمریکایی ها برای قرار دادن همه گیر در پشت آنها به آغوش یک "باور نکردنی" آینده است.

تبلیغات

با دو ساعت طول فاکس نیوز "تاون هال" مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال قرار دادن خود در گوشته امریکا مسلما بزرگترین جمهور-و برای متقاعد کردن یک ملت توفان مرگ و بیکاری توده به نگاه به آینده.

"ما نمی توانیم اقامت بسته به عنوان یک کشور ما در حال رفتن به یک کشور, چپ," او گفت: این نشان می دهد که در آن دو مدیران و همچنین به عنوان شهروندان عادی از طریق ویدئو قرار داده و به سوالات او در مقابل بنای تاریخی است.

"ما در حال رفتن به یک باور نکردنی زیر سال," او گفت:.

به یک زن که به نام در ابراز نگرانی از خراب کردن مالی و اخراج مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او کار خواهد آمد.

"شما یک کار که در آن شما پول بیشتر," او گفت:.

گفت: آمریکایی ها باید شروع به رفتن به سواحل این تابستان و توصیه که توقیف مدارس نیاز به بازگشایی در ماه سپتامبر تهمت هوا خبر خوب در شکار برای یک واکسن.

"ما بسیار با اعتماد به نفس است که ما در حال رفتن به یک واکسن... تا پایان سال," او گفت: اعتراف او جلوتر از خود مشاوران با پیش بینی. "من به شما بگویم آنچه که من فکر می کنم" او گفت:.

صرفه جویی در خود را از انتخاب مجدد

تاجر جمهوری خواه در حال انجام ضعیف در اکثر نظر سنجی ها پیش از ماه نوامبر ریاست جمهوری مسابقه در مقابل رقیب دموکرات جو بایدن که همچنان توقیف در دلاور صفحه اصلی.

مغلوب ساختن پیشی جستن چهره انتقاد خود را برای کبودی تفرقه سبک در طول زمان از ملی بودن ، او همچنین متهم توسط برخی از botching اوایل پاسخ به COVID-19 ویروس.

بدتر قبلا رونق اقتصاد ایالات متحده که به عنوان یک بلیط طلایی برای دومین دوره است که در حال حاضر در dire straits با توجه به این مستند در سراسر کشور.

با مقامات و گفت: گسترش ویروسی شروع به مخروطی تهمت است خارش به بازگشت به مبارزات انتخاباتی.

با این حال او چهره جدید انتقاد که او در تلاش است به اعلام زودرس پیروزی حتی به عنوان بیماری همچنان به کشتن هزاران نفر از آمریکایی ها در هر هفته.

داشتن بارها و بارها به حداقل برسد مرگ و میر این ادعا آن به پایان خواهد رسید در حدود 60,000 تهمت اذعان کرد که در حال حاضر "من گفت: 80 یا 90 و از آن بالا می رود."

تاکید ایشان این بود که نه بر مرده اما در احیای تصویر خود را به عنوان یک می تواند-آیا رهبر است که می تواند در نهایت به بالا رفتن سرسام آور بیکاری ناشی از این مستند.

که بی پروا تغییر آغاز شد و یکشنبه احتمالا در مقدس ترین بنای تاریخی در کشور -- مجسمه آبراهام لینکلن که رهبری کشور از طریق جنگ داخلی خواست آشتی و ترور شد در لحظه پیروزی.

مغلوب ساختن پیشی جستن که خود را یک "جنگ به رئیس جمهور" را تکذیب کرد که انتخابات را تبدیل به یک رفراندوم در مدیریت بحران است.

اما او افزود: "من امیدوارم که آن را می کند چون ما به انجام یک کار بزرگ است."

در چند روز آینده, مغلوب ساختن پیشی جستن را دنبال خواهد کرد تا با شکستن ماه از خود قرنطینه با مسافت های طولانی سفر به کلید های انتخاباتی ایالت های آریزونا و اوهایو.

این یک بازی است که تاکید تهمت عظیم دید استفاده بیش بایدن و کاخ سفید امیدوار است بازنویسی روابط عمومی اسکریپت پس از gaffes از جمله رئیس جمهور پیشنهاد که coronavirus بیماران مصرف مواد ضد عفونی کننده.

بیشتر از لینکلن ؟

لینکلن قمار در سال 1861 که فقط جنگ می تواند حفظ, ایالات متحده آمریکا با پایان دادن به برده داری و بازگرداندن ملت آرمان آزادی است. او برنده تبدیل شدن به یک قهرمان ملی است.

اما لینکلن یاد شده است به همان اندازه برای رسیدن به دشمنان سابق -- چیزی تهمت نیست به دنبال تقلید به عنوان او صحبت کرد در پای نمادین مجسمه.

قبلی رئیس جمهور به او گفته بودند "احمق" اجازه می دهد تا اعتماد به تولید کنندگان خارجی برای ما دارو.

دموکرات ها او گفت: "رادیکال" این ادعا آنها ترجیح می دهند برای دیدن افراد بیمار از دیدن او موفقیت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن تلفظ است که او تا به حال "انجام می شود بیش از هر رئیس جمهور در تاریخ ما و کشور ما در سه سال اول."

خود اعلام کرد عظمت پرسیده است: بسیاری از آمریکایی ها.

Megyn kelly آخرین پیگیری فرمانداری تنها 43.4 درصد تصویب تهمت عملکرد و 50.7 درصد مخالف.

مغلوب ساختن پیشی جستن حتی در کشمکش با رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش در اوایل روز شنبه پس از همکار جمهوری خواه فیلمی پر شده با نوع همدلی و همبستگی است که بسیاری از متهم فعلی کاخ سفید مستاجر از شکست به نشان می دهد.

مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به شکایت که بوش بود "هیچ جا یافت می شود" هنگامی که او در مبارزه با یک استیضاح تلاش در کنگره سال گذشته است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب