مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: ما در حال حرکت برخی از نیروهای نظامی از آلمان به لهستان پس از Duda جلسه

صادر شده در: 25/06/2020 - 10:34بروز رسانی: 25/06/2020 - 10:34 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که ایالات متحده قصد دارد به برخی از حرکت نیروهای نظامی از آلمان به لهستان صحبت او به عنوان میزبانی لهستانی رهبر آندره Duda در کاخ سفید فقط چهار روز پیش از لهستان در انتخابات است.

تبلیغات

"ما در حال رفتن به کاهش نیروهای ما در آلمان" از 52,000 به 25000 نیروهای مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پس از یک دفتر بیضی جلسه با مردمی متحد Duda.

"برخی از خواهد شد که صفحه اصلی و برخی از خواهد بود رفتن به جاهای دیگر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "لهستان خواهد بود یکی از آن جاهای دیگر."

Duda نام آن را "بسیار معقول و منطقی تصمیم" و گفت که او تا به حال خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب نشینی نیروهای نظامی آمریکا از اروپا "به دلیل امنیت اروپا برای من بسیار مهم است".

پرسید که چه نوع از پیام نقل و انتقال می فرستد به روسیه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من فکر می کنم آن را می فرستد یک سیگنال قوی."

Duda جلسه با مغلوب ساختن پیشی جستن آمد فقط چهار روز قبل از رای دهندگان در لهستان تصمیم گیری در یکشنبه که آیا به او را به یک دوره و زمان این نشست با انتقاد از مخالفان خود را به عنوان تلاش برای به دست آوردن یک انتخابات از پیش ثروت باد آورده.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که به دنبال نشان می دهد که این بیماری همه گیر کوروناویروس – که آسیب دیده خود را دوباره انتخابات شانس – مصاحبه اسراف با ستایش خود را از Duda.

در این جلسه مغلوب ساختن پیشی جستن را برای اولین بار با یک خارجی رهبر از Covid-19 همه گیر را ترک کرده است که بیش از 121,000 مردم مرده در ایالات متحده آمار در ماه مارس است.

"رئیس جمهور Duda به خوبی در حال انجام در لهستان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پس از سوم دفتر بیضی دیدار بین دو مردان است. "او را به انجام یک کار فوق العاده است."

در پاسخ به منتقدان از زمان مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "مردم لهستان فکر می کنم جهان از او است."

"من فکر نمی کنم او نیاز به کمک من" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

'مشکل'

هدف اصلی از طرف لهستانی پیش از این دیدار بود که یک افزایش در آمریکا کمک نظامی – تقاضا ثابت از ورشو به خصوص پس از الحاق کریمه به روسیه در سال 2014.

تهمت نمی ارائه هر گونه آمار و ارقام چگونه بسیاری از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا خواهد بود منتقل شده از آلمان به لهستان.

او همچنین تکرار مکرر اتهام که آلمان پرداخت سهم عادلانه خود را از ناتو بودجه دفاعی.

با توجه به روزنامه لهستانی Dziennik گازتا Prawna, 30 ما F-16 جنگنده در آلمان مستقر می توان نقل مکان کرد به لهستان همراه با برخی از 2000 سرباز.

ناتو وعده داده شده روسیه در سال 1997 به راه اندازی پایگاه های دایمی در بلوک شرق سابق.

به عنوان تنش شده اند اما این اتحاد چرخش از طریق نیروهای خط مقدم کشور است.

حتی اگر نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا هنوز هم می تواند چرخش تحت هر سناریو لهستانی مقامات مطرح کرده اند چشم انداز دائمی ما حضور – شاید در تسهیلات پرداخت شده توسط ورشو لقب "فورت مغلوب ساختن پیشی جستن".

آلمان وزیر دفاع Annegret Kramp-Karrenbauer اشاره به توافق با روسیه در مصاحبه با "شورای آتلانتیک" روز چهارشنبه.

"اگر برای مثال نیروهای نظامی آمریکا در اروپا در حال نقل مکان به لهستان این باید انجام شود با ناتو-روسیه پیمان در ذهن" او گفت:. "ما باید نه از دست دادن بینایی از این نقطه است."

جناح راست Duda است که با حمایت از قانون و عدالت شده است و زمان frontrunner در لهستان انتخابات – اما میانه europhile نامزد مخالفان Rafal Trzaskowski شده ابتلا در پای صندوقهای رای است.

تهمت نیز رو به سختی انتخاب مجدد نبرد و مبارزه در انتخابات به عنوان او می آید زیر آتش خود را برای دست زدن به Covid-19 همه گیر و در سراسر کشور تظاهرات نژادی عدالت است.

نیویورک تایمز/سینا کالج نظرسنجی منتشر شده در روز چهارشنبه تا به حال خود را دموکراتیک حریف جو بایدن با 14 نقطه سرب در میان رای دهندگان ثبت شده.

ما نماینده Marcy Kaptur یک دموکرات از اوهایو که co-صندلی های کنگره لهستان حزبی را محکوم تصمیم به میزبان Duda در این زمان.

"به عنوان یک لهستانی-آمریکایی و کسی که عمیقا ارزش های آمریکا-لهستان رابطه, من مشکل توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن نامناسب تلاش برای قرار دادن خود را به لهستانی سیاست داخلی و تقویت جمهور Duda را گشتند با کاخ سفید دیدار" Kaptur در بیانیه ای گفت.

"متاسفانه رئیس جمهور تهمت را دعوت تعجب آور نیست با توجه به favorability نسبت به strongmen و کسانی که تضعیف نهادهای دموکراتیک" Kaptur گفت.

زمان بازدید نیز انتقاد توسط مولی مونتگمری از موسسه بروکینگز اندیشکده در واشنگتن, DC.

"هیچ رئیس جمهور ایالات متحده باید دیدار خارجی رهبر – دوست یا دشمن – صرف روز قبل از او و یا او می ایستد برای انتخابات" مونتگمری گفت. "برای انجام این کار تضعیف لهستان فرایندهای دموکراتیک و ارزش خود ما."

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن