مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ونزوئلا به اتهام توطئه است 'هیچ چیزی برای انجام با دولت آمریکا

صادر شده در: 05/05/2020 - 18:01اصلاح: 05/05/2020 - 18:01 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه هرگونه دخالت دولت آمریکا در آنچه که مقامات ونزوئلا را به نام یک شکست خورده مسلح تاخت و تاز در این کشور آمریکای جنوبی که منجر به دستگیری دو آمریکایی "مزدوران است."

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده که نظر به خبرنگاران در کاخ سفید پس از رئیس جمهوری ونزوئلا با رهبر روز دوشنبه گفت مقامات وجود دارد تا به حال بازداشت دو شهروند آمریکا مشغول به کار با یک نظامی کهنه کار که مسئولیت شکست خورده مسلح عملیات.

"ما پیدا کردن. ما فقط در مورد آن شنیده" مغلوب ساختن پیشی جستن از وی خواست تا در مورد این حادثه و آمریکایی ها بازداشت. "اما آن را تا به چیزی برای انجام با دولت ما."

در تلویزیون دولتی آدرس ونزوئلا گفت مقامات بازداشت 13 "تروریست ها" در روز دوشنبه درگیر در آنچه که او به عنوان یک طرح هماهنگ با واشنگتن برای ورود به کشور از طریق سواحل کارائیب و بیرون راندن او.

هشت نفر کشته شدند در طول خنثی تاخت و تاز تلاش روز یکشنبه ونزوئلا مقامات گفت.

مادورو نشان داد آنچه او گفته بودند که آمریکا گذرنامه و کارت شناسایی متعلق به ایران توت و لوقا Denman, چه کسی به او گفته بودند در بازداشت بوده و کار با اردن Goudreau, یک نظامی آمریکایی کهنه که منجر فلوریدا بر اساس شرکت امنیتی به نام Silvercorp ایالات متحده آمریکا است.

وزارت امور خارجه نمی ارائه هر گونه اظهار نظر فوری در اتهام بازداشت. مقامات ایالات متحده صحبت به شرط ناشناس ماندن به شدت هرگونه دولت ایالات متحده نقش مشارکت در قاچاق اسلحه ،

واشنگتن برپا کرده مبارزات انتخاباتی از تحریم های اقتصادی و فشار های دیپلماتیک در برابر ونزوئلا در تلاش برای سرنگونی مادورو سوسیالیست آن را متهم به داشتن تقلب در انتخابات در سال 2018 است. مادورو دولت می گوید ایالات متحده می خواهد به کنترل ونزوئلا عظیم ذخایر نفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن