مغلوب ساختن پیشی جستن کاروان نگرانی در مورد Covid-19 كردن در کاخ سفید

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه را رد کرد و نگرانی ممکن است گسترش از coron

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه را رد کرد و نگرانی ممکن است گسترش از coronavirus در کاخ سفید اما گفت که او ممکن است محدود تماس با معاون رئیس جمهور مایک پنس.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن به زبان نقاب خبرنگاران در باغ گل رز کاخ سفید پیشنهاد کرد که پنس در قرنطینه پس از دبیر مطبوعاتی خود را آزمایش مثبت هر چند او نمی گویند آن آشکار است.

کتی میلر سخنگوی پنس که سران کاخ سفید را coronavirus نیروی کار آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته همراه با یک نوکر شخصی به مغلوب ساختن پیشی جستن.

سه نفر از اعضای نیروی کار را از آنجا رفته به قرنطینه -- بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci, رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و استفان هان رئیس سازمان غذا و دارو.

یک پنس سخنگوی محروم بیش از آخر هفته که معاون رئیس جمهور نیز در قرنطینه اما تهمت پیشنهاد او بود که پرسید: در روز دوشنبه که آیا او تا به حال در نظر گرفته شده محدود کردن تماس خود را با او.

"من می گویند که من و او خواهد بود صحبت کردن در مورد این که" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک گهگاه, testy کنفرانس مطبوعاتی.

"در طول این دوره قرنطینه ما احتمالا بحث" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من او را دیده نمی شود پس از آن."

"ما می توانید با تلفن صحبت او گفت:" از پنس. "او آزمایش منفی بنابراین ما باید به درک که او می آید در تماس با بسیاری از مردم است."

'هیچ آسیب پذیری ندارند'

مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال بازی کردن هر گونه نگرانی در مورد شیوع این ویروس در تنگ محله های غرب گرا که در آن رئیس جمهور با این نسخهها کار خارج از دفتر بیضی.

"ما می خواهیم به نگه داشتن کشور ما در حال اجرا بنابراین ما باید بسیاری از افرادی که در داخل و خارج (کاخ سفید) و بسیاری از کسانی که مردم بسیاری از این افراد تست شده," او گفت:.

"هر کس که به ریاست دفتر رئیس جمهور می شود و من احساس آسیب پذیری آنچه," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که به شدت به دنبال به راه اندازی مجدد اقتصاد پیش از انتخابات ماه نوامبر گفت: ما در ساخت "گام های فوق العاده ای" در ramping تا تست و تعدادی از عفونت ویروس است که "پایین آمدن بسیار به سرعت."

او گفت: آن ضروری به این کشور بازگشایی شد.

"مردم می خواهند کشور ما باز" رئیس جمهور گفت:.

"برخی از ایالت ها می تواند در حال حرکت با سرعت بیشتری" او گفت:. "مردم در حال مرگ هستند در این مستند موقعیت بیش از حد."

مغلوب ساختن پیشی جستن به طور ناگهانی به پایان رسید در کنفرانس مطبوعاتی پس از تبادل با یک خبرنگار ایسنا که از او پرسید چرا زمانی که آمریکایی ها از دست دادن زندگی خود را از او حفظ و اصرار دارد که ایالات متحده انجام شده بود بهتر از کشورهای دیگر که آن را به تست.

"آنها در حال از دست دادن زندگی خود را در همه جا در جهان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و شاید این سوالی است که شما باید بپرسید چین است. آیا از من بپرسید بپرسید چین که سوال خوب است؟"

CBS خبرنگار Weijia جیانگ که از چینی-آمریکایی مبدا از خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن "آقا چرا شما گفت که به من به طور خاص؟"

"من گفتن. من گفت: آن را به هر کسی که بپرسید یک سوال مانند این که" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: قبل از اینکه به طور ناگهانی پایان کنفرانس مطبوعاتی.

'ترسناک برای رفتن به محل کار'

اگر چه آن ممکن است به نظر می رسد بزرگ در فیلم و تلویزیون را نشان می دهد, West Wing است که در واقع نه تنگ, ساخت اجتماعی فاصله دشوار است.

این خانه نه تنها ریاست جمهوری بلکه کسانی که از برخی از نزدیک ترین مشاوران در نشست خبری اتاق و میز از کاخ سفید به خبرنگاران که کار آرنج به آرنج.

کوین Hassett ارشد اقتصادی و مشاور رئیس جمهور گفت: فردا بیش از آخر هفته که آن را "ترسناک برای رفتن به محل کار."

"من خواهد بود امن تر نشستن در خانه در خانه من از رفتن به بال غربی که حتی با تمام تست های جهان و بهترین تیم پزشکی بر روی زمین نسبتا کهنه جای" Hassett گفت: یکی دیگر از شبکه سی ان ان.

در یک یادداشت صادر شده در دوشنبه کاخ سفید دستور داد همه کارکنان به پوشیدن ماسک هنگامی که در داخل بال غربی به جز زمانی که در میز خود را.

بر خلاف تعدادی دیگر از رهبران جهان به 73 سال از مغلوب ساختن پیشی جستن شده است با پوشیدن ماسک ،

او روز دوشنبه گفت که آمریکایی ها "آموخته شده در مورد ماسک صورت است."

"خوب و بد, توسط, راه," او گفت:.

"این نه یک طرفه چیزی که آن را باور یا نه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بدون توضیح.

ایالات متحده است و این کشور سخت ترین ضربه ویروس ها با بیش از 80 ، 000 مرگ و میر و 1.3 میلیون عفونت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب