مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند به طور دائم قطع ما بودجه را که بیش از Covid-19 حمل

صادر شده در: 19/05/2020 - 05:43 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به طور دائم مسدود کردن ما بودج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به طور دائم مسدود کردن ما بودجه را به سازمان بهداشت جهانی مگر اینکه "اساسی پیشرفت" ساخته شد در ظرف 30 روز آینده.

تبلیغات

واشنگتن به حالت تعلیق کمک های مالی به این که در اواسط ماه مارس آن را متهم بودن بیش از حد نزدیک به پکن و پوشش و mismanaging coronavirus بیماری همه گیر.

روز دوشنبه تهمت توییتی تصاویر از یک نامه فرستاد که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus و گفت این نامه "خود explanator".

در این نامه مغلوب ساختن پیشی جستن لیست آنچه که او می گوید نمونه هایی از این که کاستی در مدیریت این بیماری همه گیر از جمله نادیده گرفتن گزارش های اولیه از ظهور ویروس و بیش از حد نزدیک به چین است.

"روشن است که تکرار اشتباه توسط شما و سازمان شما در پاسخ به همه گیر شده اند بسیار پر هزینه برای جهان است. تنها راه رو به جلو برای سازمان جهانی بهداشت است که اگر آن را در واقع می تواند در نشان دادن استقلال از چین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در این نامه است.

"اگر سازمان بهداشت جهانی مرتکب نشده به اصلی اساسی پیشرفت در ظرف 30 روز آینده من را به توقف موقت از ایالات متحده کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی دائمی و تجدید عضویت ما در سازمان," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید کرد: سازمان بهداشت جهانی گفت: این امر راه اندازی یک بررسی مستقل از آن پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مارک جهانی در بدن یک "عروسک خیمه شب بازی از چین".

واشنگتن ردیابی و قفل شده است به طور فزاینده تلخ تف با پکن بیش از کروناویروس جدید همه گیر و نیز هدف گرفته که به, که در روز دوشنبه لگد کردن آن برای اولین بار تا کنون مجازی مجمع.

EN NW گرفتن KETHEVANE GORJESTANI از 00ساعت

یک قطعنامه مطرح شده توسط اتحادیه اروپا خواستار یک "بی طرف و مستقل و ارزیابی جامع" از واکنش بین المللی به این بیماری همه گیر است که تا کنون آلوده نزدیک به 4.8 میلیون نفر کشته و بیش از 317,000.

که Tedros اذعان شده است کاستی ها و گفته مجازی مجمع استقبال از او خواستار یک بررسی.

"من به آغاز یک ارزیابی مستقل در اولین لحظه ای مناسب به بررسی تجربه به دست آمده و درس های آموخته شده و توصیه هایی را برای بهبود ملی و جهانی همه گیر آمادگی و پاسخ," او گفت:.

"اما یک چیز کاملا روشن است. جهان باید هرگز همان خواهد بود.

"ما نیاز به یک بررسی به ما بگویید که همه ما باید همه چیز را در قدرت ما برای اطمینان از این هرگز دوباره اتفاق می افتد," Tedros گفت.

طیف گسترده ای از کشور رهبران و وزرای بهداشت مورد ستایش قرار داد که تلاش اما وزیر بهداشت آمریکا الکس آذر گفت: "شکست" برای به دست آوردن و ارائه اطلاعات حیاتی در Covid-19 تا به حال هزینه زندگی.

"ما باید فرانک در مورد یکی از دلایل اصلی این شیوع چرخید خارج از کنترل وجود دارد که شکست های این سازمان برای به دست آوردن اطلاعات است که جهان نیاز و عدم هزینه های بسیاری از زندگی" آذر گفت: در یک ویدیو به آدرس که اصلی نشست سالانه.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن