مغلوب ساختن پیشی جستن به گسترش محدودیت در کارگران خارجی تا 2021

صادر شده در: 23/06/2020 - 12:14Modified: 23/06/2020 - 12:14 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را طولانی ممنوعیت اشتغال ایالات متحده مجوز به پایان سال و گسترش آن شامل ویزای H-1B به طور گسترده ای در صنعت فن آوری کاخ سفید روز دوشنبه گفت.

تبلیغات

یک مقام ارشد دولت رسمی خبرنگاران گفت: این حرکت تاثیر می گذارد 525,000 مشاغل در ایالات متحده است که در حال حاضر در وضعیتی وخیم از بالا نرخ بیکاری ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال بارها و بارها تبلیغ یک اقتصاد قوی اما در حال حاضر خود را می یابد از جان گذشته برای یک, سیاسی, افزایش پیش از انتخابات ماه نوامبر.

این فرمان اجرایی را امضا شنبه بعد از ظهر را گسترش و گسترش 60 روز توقف تهمت قرار داده شده در جدید اجازه کار برای شهروندان غیر ایالات متحده دو ماه پیش.

دولت رسمی گفت: نظم جدید خواهد گسترش به پایان 2020 و شامل ویزای H-1B ارائه شده به 85,000 کارگران هر سال با مهارت های خاص و بسیاری از آنها به پیوستن به ما تکنولوژی صنعت.

آن را نیز پوشش بسیاری J ویزای مشترک برای دانشگاهیان و محققان و L ویزا استفاده شده توسط شرکت ها به کارگران شیفت مستقر در خارج از کشور به دفاتر ما.

مدیر عامل گوگل Sundar Pichai — که شرکت بوده است که منجر ذینفع H1-B ویزا سیستم — به گفته او "نا امید" با اعلام این خبر.

"مهاجرت به کمک فوق العاده به آمریکا را موفقیت اقتصادی, و آن را یک رهبر جهانی در فناوری" او در توییتر نوشت.

این حرکت به عنوان تهمت دشمنی با دره سیلیکون پس از تکنولوژی تیتان توییتر و اسنپ چت سانسور و یا مخفی کردن پست های رئیس جمهور آنها ادعا تحریک خشونت و یا گمراه کننده بودند.

ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن امضا منظور به دنبال نوار اجتماعی غول های رسانه ها از مصونیت قانونی برای محتوا در سیستم عامل خود را در یک حرکت ناودان توسط منتقدان به عنوان یک قانونی مشکوک عمل سیاسی ،

'اولویت' ارزشمند کارگران

این مقام گفت این منظور لازم بود برای پاسخ به افزایش نرخ بیکاری که ناشی از Covid-19 shutdown.

این مقام همچنین تاکید کرد ویزای H-1B توقف موقت بود در حالی که این برنامه به بازسازی و تغییر از سالانه قرعه کشی که تغذیه نویسان و متخصصان دیگر به دره سیلیکون به یک سیستم است که در اولویت قرار می دهد به کسانی که کارگران خارجی با بیشترین ارزش.

مغلوب ساختن پیشی جستن "است که به اولویت بندی آن دسته از کارگران که در حال ارائه بالاترین حقوق و دستمزد" به عنوان یک شاخص که آنها می توانید اضافه کردن مقدار بیشتری به اقتصاد ایالات متحده آمریکا است ،

"آن را از بین بردن رقابت با آمریکایی ها... در این صنایع در سطح ورود و بیشتر برای به دست آوردن بهترین و درخشان."

این حرکت همچنین یخ ترین H-2B ویزا — مورد استفاده در هر سال حدود 66,000 کوتاه مدت کم ماهر مشاغل در محوطه سازی, مواد غذایی و مهمان نوازی صنایع — و H-4 ویزا اجازه می دهد که همسران از دیگر دارندگان ویزای کار.

معافیت اعمال خواهد شد به غذاهای دریایی پردازش گیاهان و به au pairs که خانواده ارائه کمک افراد خانواده مانند مراقبت از کودکان.

علاوه بر این مقام مسئول گفت: دولت صدور مقررات جدید که آن را بسیار سخت تر برای ده ها هزار نفر از پناهجویان در انتظار دادگاه خود جلسات به کار از نظر قانونی در عین حال.

با اغلب دو سال صبر کنید به صورت موردی بررسی شود, دولت می بیند بسیاری از مردم برای درخواست پناهندگی عمدتا به قادر خواهید بود برای به دست آوردن اجازه کار.

کارولینای جنوبی, سناتور لیندزی گراهام به طور معمول در یک شرکت مغلوب ساختن پیشی جستن حامی با انتقاد از این تصمیم و در توئیتر خود نوشت: "کسانی که ایمان آوردند مهاجرت قانونی به خصوص ویزای کار مضر برای آمریکا درک نمی کنم که اقتصاد آمریکا است."

او اضافه کرد که او می ترسید تصمیم رئيس جمهور "را ایجاد بکشید ما بهبود اقتصادی".

اخراج های ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس در ما گذشت 45.7 میلیون در هفته گذشته و اگر چه بسیاری از مشاغل خواهد آمد به عنوان کشور بازگشایی وجود دارد نگران است که برخی از اند جبران ناشدنی را از دست سنگین مالی تاثیر بر روی کسب و کار و دولت های محلی.

فدرال رزرو صندلی جروم پاول هشدار داد در اوایل این ماه که نرخ بیکاری هنوز هم می تواند 9.3 درصد در سراسر کشور در پایان سال بهبود از زمان 13.3 درصد اما هنوز devastatingly بالا است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن