مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی دربارهی تاخیر در انتخابات آمریکا بیش از بی اساس پست الکترونیکی-در رای ترس

صادر شده در: 30/07/2020 - 17:53 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سوال سهشنبه اگر انتخابا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سوال سهشنبه اگر انتخابات ریاست جمهوری باید با تاخیر تویت بی اساس ترس است که یک افزایش در پست الکترونیکی-در رای گیری با توجه به Covid-19 می تواند منجر به تقلب. قانون اساسی باعث می شود بدون ارائه برای به تأخیر انداختن انتخابات و قوانین است که نیاز به عمل کنگره برای تغییر.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن است که برای اولین بار شناور یک "تاخیر" به تاریخ 3 نوامبر انتخابات ریاست جمهوری به عنوان او می سازد اتهامات بی اساس که افزایش پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد شد در نتیجه تقلب.

تاریخ انتخابات ریاست جمهوری – سه شنبه بعد از اولین دوشنبه ماه نوامبر هر سال چهارم – در حال مندرج در قانون فدرال است. ایالات متحده قانون اساسی باعث می شود هیچ مقررات برای تاخیر به مراسم تحلیف ریاست جمهوری به دلیل در ژانویه 20, 2021.

هنوز هم صرف پیشنهاد شد که تاخیر فوق العاده ای در یک کشور که برگزار کرده است خود را به عنوان یک فانوس دریایی برای جهان برای تاریخ خود از انتقال مسالمت آمیز قدرت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی پنج شنبه: "با جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری (نه رای گیری غایب است خوب) 2020 خواهد بود که نادرست و جعلی انتخابات در تاریخ است. از آن خواهد شد یک خجالت بزرگ برای ایالات متحده آمریکا. تاخیر انتخابات تا زمانی که مردم می توانند به درستی امن و با خیال راحت رای???"

مغلوب ساختن پیشی جستن جیر آمد در یک روز بد اقتصادی و در میان تیره های سیاسی پچ برای انتخاب مجدد تلاش کنید.

دولت گزارش روز شنبه که ما رشد اقتصادی در یک گیج کننده 32.9 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم تا کنون بدترین سه ماهه شیرجه رفتن تا کنون به عنوان coronavirus شیوع تعطیل کردن کسب و کار, انداخت, دهها میلیون نفر از کار و فرستاده بیکاری فزاینده به 14.7 درصد است.

و تهمت مسیرهای پیاده روی در پای صندوق های رای در سراسر کشور و در سراسر میدان نبرد متحده با برخی از نظرسنجی ها حتی نشان می دهد به طور سنتی حزب جمهوری خواه متمایل متحده می تواند در بازی. در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب آمده است قبل پس از فرار به طور مداوم در پای صندوق های رای در سراسر سال 2016 آن را مطرح کرده است احتمال این که او می تواند در صورت لغزش از دست دادن اگر او نمی خواهد به نوبه خود چیزهایی در اطراف.

هیچ شواهدی از گسترده رای دهندگان تقلب از طریق پست الکترونیکی-در رای گیری حتی در کشورهای با همه ایمیل های رای. پنج متحده در حال حاضر تکیه انحصاری بر روی پست الکترونیکی-در آراء و آنها می گویند که تدابیر لازم در محل برای اطمینان حاصل شود که یک دشمن خارجی بازیگر را مختل خواهد شد. انتخابات کارشناسان امنیتی می گویند که همه اشکال از رای دهندگان تقلب نادر از جمله غایب انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور فزاینده ای به دنبال تردید در ماه نوامبر انتخابات و افزایش انتظار می رود در پست الکترونیکی-در و رای گیری غایب به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. و مغلوب ساختن پیشی جستن به نام از راه دور رای گیری گزینه "بزرگترین خطر" برای انتخاب مجدد او. مبارزات انتخاباتی اش از حزب جمهوری خواه باید شکایت کرد برای مبارزه با این عمل که یک بار یک مزیت قابل توجه برای ایران.

مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر در یک مصاحبه فقط هفته پیش با فاکس نیوز را متعهد به پذیرش نتایج آینده کاخ سفید, انتخابات, یادآوری مشابه تهدید او هفته قبل از سال 2016 رای دادن.

"من باید برای دیدن. نگاه کنید ... من باید برای دیدن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفته مدیر Chris Wallace طول گسترده مصاحبه با "فاکس نیوز یکشنبه". "من قصد ندارم به فقط می گویند:" بله." من قصد دارم برای گفتن " نه " و من نیست آخرین بار هم نیست."

مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از اعضای دولت او قبلا availed خود را از رای گیری غایب اما مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال افتراق است که از یک رشد فشار توسط دولت به ایمیل همه رای دهندگان ثبت نام یا برگه و یا غایب فرم های درخواست.

رای دهندگان و مقامات بهداشت عمومی ابراز نگرانی در مورد خطرات بالقوه برای گسترش این ویروس در فرد رای متحده گزارش داده اند که مشکل پر کردن نظرسنجی کارگر موقعیت با توجه به همه گیر.

ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: حامیان در آریزونا "این خواهد بود که به نظر من فاسد ترین انتخابات در تاریخ کشور ما است."

به نظر می رسد بعد به هیچ اشتها در کنگره برای تغییر به تاریخ 3 نوامبر انتخابات. دموکرات ها را تحت فشار قرار دادند که شامل میلیاردها دلار در آینده coronavirus امداد لایحه به صندوق تامین امنیت انتخابات و در دسترس برای بهبود این سال را به, رای, اما تهمت و جمهوری خواهان تا کنون در برابر کسانی که تلاش.

تنها چند ماه پیش در آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نگذاشته چشم انداز تلاش برای تغییر انتخابات است. "من هرگز حتی فکر تغییر تاریخ انتخابات," او گفت:. "چرا باید این کارو کنم ؟ نوامبر 3rd. این تعداد. من نگاه به جلو به آن انتخابات است."

"من فکر کردن در مورد آن در همه," او اضافه شده است. "نه در همه."

دادستان کل ویلیام بر زبان به یک کمیته مجلس در اوایل این هفته ادعا وجود دارد "خطر بالا" که پست الکترونیکی-در رای گیری که منجر به "عظیم" تقلب. او گفت که او تا به حال هیچ "دلیلی برای فکر می کنم" انتخابات آینده خواهد بود نپذیرفت. اما او گفت که به اعتقاد او "اگر شما عمده فروشی پست الکترونیکی-در رای گیری آن قابل ملاحظه ای افزایش می دهد خطر تقلب".

کنگره Cedric ریچموند یک دموکرات به نمایندگی از منطقه خود در لوئیزیانا خواسته Barr در این جلسه که آیا یک رئیس جمهور می تواند حرکت تاریخ انتخابات. بر پاسخ داد: "در واقع من را نگاه نمی به این سوال در قانون اساسی."

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب