مغلوب ساختن پیشی جستن شخص خواهان رد ایده تاخیر در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه مطرح شده ایده به تأخیر انداختن Nov. 3 انتخابات در ایا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه مطرح شده ایده به تأخیر انداختن Nov. 3 انتخابات در ایالات متحده یک ایده بلافاصله رد هر دو حزب دموکرات و شخص اوباما در کنگره - تنها شاخه ای از دولت با اقتدار به ایجاد یک تغییر.

تبلیغات

منتقدان و حتی تهمت متحدان رد این تصور به عنوان یک unserious تلاش برای منحرف کردن اذهان از ویرانگر اخبار اقتصادی, اما برخی از کارشناسان حقوقی هشدار داد که حملات مکرر می تواند به تضعیف حامیان او " ایمان در روند انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن بیانیه ای در توییتر می آید به عنوان ایالات متحده است پایدار بزرگترین بحران از یک نسل: یک بیماری همه گیر کوروناویروس که ادعا کرده بیش از 150 ، 000 زندگی فلج رکود اقتصادی برانگیخته توسط شیوع و در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی. صبح روز پنجشنبه دولت گزارش بدترین ایالات متحده انقباض اقتصادی پس از رکود بزرگ: 32.9 درصد در سه ماهه دوم.

مغلوب ساختن پیشی جستن که نظر سنجی ها نشان می دهد انتهایی دموکراتیک رقیب و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن گفت: اعتماد به نتایج انتخابات است که شامل گسترده پست الکترونیکی رای گیری - اندازه گیری است که بسیاری از ناظران را به عنوان بحرانی با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. بدون شواهد او ادعا کرد که پست الکترونیکی رای گیری خواهد بود مملو از تقلب.

"با جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری (نه رای گیری غایب است خوب) 2020 خواهد بود که نادرست و جعلی انتخابات در تاریخ است. از آن خواهد شد یک خجالت بزرگ برای ایالات متحده آمریکا و" مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت. "تاخیر انتخابات تا زمانی که مردم می توانند به درستی امن و با خیال راحت رای???"

ایالات متحده برگزار می شود انتخابات برای بیش از 200 سال از جمله در طول جنگ داخلی, رکود بزرگ و دو جنگ جهانی. ماده دوم از قانون اساسی ایالات متحده به کنگره این قدرت را به تنظیم زمان انتخابات و 20 متمم به پایان می رسد رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور را به همکاری در Jan. 20 پس از انتخابات عمومی ،

چندین کنگره جمهوری خواهان - از جمله رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل و مجلس نمایندگان جمهوری خواه کوین مک کارتی - رد این ایده است.

"هرگز در تاریخ انتخابات فدرال را که ما تا کنون برگزار نشده انتخابات است و ما باید به جلو بروید با ما انتخابات گفت:" مک کارتی.

دموکرات ایالات متحده نماینده Zoe Lofgren که صندلی خانه کمیته نظارت بر تامین امنیت انتخابات را رد کرد و هر گونه تاخیر.

"تحت هیچ شرایطی از نظر ما انجام این کار به جای رئیس جمهور را بی منطق و اتفاقی در پاسخ به کروناویروس همه گیر و یا دادن اعتبار به دروغ و اطلاعات غلط او اسپرد" Lofgren گفت: در ایمیلی به رویترز.

مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت بعد در روز پنج شنبه که آمریکایی ها نیاز به دانستن نتایج انتخابات در شب انتخابات نه روز یا چند ماه بعد. پست الکترونیکی-در برگه های رای می تواند گاهی اوقات دیگر را به دفعات مشاهده شده است.

"خوشحالم که من قادر به دریافت بسیار نادرست LameStream رسانه ها در نهایت شروع به صحبت کردن در مورد خطرات به دموکراسی ما از خطرناک جهانی پست الکترونیکی-در-رای گیری" او هنوز توییتی.

میخواهد'

مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها خواهد تعمیق دموکرات' ترس است که او را به تلاش برای دخالت در انتخابات و یا حاضر به قبول آن نتیجه باید او را از دست بدهند. بایدن نامیده می شود که خود بزرگترین ترس و رفته است که تا کنون به عنوان نشان می دهد ارسال در ارتش به نیروی مغلوب ساختن پیشی جستن اگر او حاضر به ترک.

دموکرات ها در حال آماده سازی برای مبارزه با بیش غیابی بالقوه رای گیری بازگو و احتمال این که مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان جمهوری خواه به دنبال ارعاب رای دهندگان در پای صندوقهای رای است.

واقعا خطرناک بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن توییت در روز پنج شنبه بود و نه پیشنهاد او به تاخیر انداختن انتخابات – که یک "فانتزی" – اما آخرین ادعا می کنند که رای گیری از طریق پست مملو از تقلب با توجه به جاستین لویت یک استاد در Loyola Marymount University و یک قانون اساسی ،

"این نمونه دیگری از رئیس جمهور به دنبال سلب مشروعیت روند انتخابات قبل از آن اتفاق می افتد" لویت گفت. "که عمیقا بی ثبات کننده."

"فقط نمی تواند کمک کند خود را'

مغلوب ساختن پیشی جستن جیر تعجب برخی از کارکنان کاخ سفید. کاخ سفید با اشاره سوال در مورد صدای جیر جیر به ناروا مجدد انتخابات.

"رئیس جمهور این است که فقط بالا بردن سوال در مورد هرج و مرج دموکرات ها ایجاد کرده اند با اصرار خود در تمامی پست الکترونیکی-در رای گیری گفت:" هوگان Gidley کمپین مطبوعات ، "جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری دعوت هرج و مرج شدید و تاخیر در نتایج است."

یک جمهوری خواه به کاخ سفید مبهوت در توییت کرد که در آن به دنبال یک دوره ثبات است که در آن تهمت مانده است در پیام در پاسخ به مشاوره های از جدید مدیر کمپین لایحه Stepien ارشد و مدیر کمپین جیسون میلر.

"بدیهی است که او فقط نمی تواند کمک به خود است. این است که شروع به نگاه مانند یک واقعی مبارزات انتخاباتی و پس از آن او می کند این" جمهوری خواه منبع گفت. "این افتضاح است. آن شروع به نگاه مانند او حتی نمی خواهید را به نفع خود."

Ari فلایشر که دبیر مطبوعاتی کاخ سفید تحت جمهوریخواه جورج دبلیو بوش رئیس جمهور گفت: تهمت باید حذف صدای جیر جیر. به جای تهمت دوخته بود آن را به بالای لیست خود را از توییتهایی.

"این یک ایده هر کسی به خصوص POTUS باید شناور. ما در دموکراسی مبتنی بر انتخابات است که در آن هر کس می داند که قوانین و اعمال آنها را به همه" Fleischer گفت. "آقای رئیس جمهور لطفا حتی تظاهر به ظروف سرباز یا مسافر با این. آن را به عنوان یک ایده است."

'اجازه ندهید این اتفاق می افتد'

نظرسنجی ها نشان داده اند که ایالات متحده ثبت نام رای دهندگان مخالفت با انتخابات به تاخیر بیاندازد. زمانی که رویترز/ایپسوس در ماه آوریل از رای دهندگان خواسته شد اگر آنها فکر می کردند که انتخابات باید موکول به دلیل coronavirus 59 درصد مخالف این ایده از جمله اکثریت در هر حزب.

یک بایدن کمپین رسمی به نام مغلوب ساختن پیشی جستن جیر آشکار توطئه برای منحرف کردن اذهان از افتضاح تولید ناخالص داخلی شماره.

"ما قصد داریم به نگه داشتن چشم بر روی توپ ،" بایدن کمپین رسمی گفت.

"یک رئیس جمهور نشسته است نا مشخص نهفته است و نشان می دهد به تأخیر انداختن انتخابات برای حفظ خود در قدرت" حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا نماینده دن Kildee در توییتر نوشت. "اجازه ندهید این اتفاق می افتد. هر آمریکایی — جمهوری خواه مستقل و دموکرات — باید صحبت کردن در برابر این رئیس جمهور بی قانونی و بی توجهی کامل قانون اساسی است."

دیل هو مدیر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا رای گیری حقوق پروژه نیز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن فاقد قدرت برای برنامه ریزی مجدد انتخابات.

"این است که امریکا" هو گفت. "ما یک دموکراسی نه یک دیکتاتوری. قانون اساسی مجموعه تاریخ برای انتخابات در ماه نوامبر. هیچ چیز جمهور تهمت می گوید: کند و یا توییتهایی می توانید تغییر دهید که واقعیت است."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن