تونس رئیس جمهور میدارد وزیر کشور به رهبری دولت جدید

صادر شده در: 25/07/2020 - 23:05اصلاح: 25/07/2020 - 23:15 رئیس جمهوری تونس Kais Saied در روز شنبه تعیین شده و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 مرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

رئیس جمهوری تونس Kais Saied در روز شنبه تعیین شده و وزیر کشور Hichem Mechichi به عنوان نخست وزیر جدید برای موفقیت Elyes Fakhfakh که استعفا بیش از اتهامات تضاد منافع خبرگزاری دولت گفت.

تبلیغات

Mechichi مستقل است که اکنون یک ماه به تشکیل یک دولت قادر به برنده شدن در یک رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی با اکثریت و یا رئیس جمهور خواهد شد انحلال پارلمان تماس گرفته و برای یکی دیگر از انتخابات با فوری تصمیم گیری های اقتصادی حلق آویز بیش از تونس.

Fakhfakh دولت سقوط کمتر از پنج ماه پس از آن تشکیل شد ياوه شمال آفریقا دموکراسی به یک بحران سیاسی آن را به عنوان پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی و اجتماعی اصطکاک بدتر جهانی همه گیر.

یک نتیجه انتخابات اکتبر گذشته منجر به شدت تکه تکه مجلس است که در آن بزرگترین حزب وزش اسلامگرای النهضه موفق به کسب تنها یک چهارم از کرسی.

از آن زمان تا ماه فوریه با چند غلط شروع می شود به شکل یک دولت است که می تواند فرمان های باریک اکثریت در مجلس است. آن را riven عمیق ایدئولوژیک شکاف به خصوص در طول فوری مشکل امور مالی و بدهی.

این آمد به باز زمانی که شرکت های که در آن نخست وزیر Elyes Fakhfakh برگزار سهام گزارش شد که بهره مند از دولت قرارداد. پس از نهضت خواستار استعفای رئیس جمهور Saied همچنین از او خواسته است.

به عنوان یک اضافی عارضه مجلس خود را در سردرگمی با بلندگو نهضت به رهبری راشد Ghannouchi رو خود رای اعتماد گرفت.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که تنها راه خواهد بود جدید انتخاباتی و شانس بیشتر منسجم مجلس است که می تواند توافق بر سر یک دولت با ثبات قادر به فشار از طریق قانون.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب