توییتر گریه ناپاک بیش از Fox Sports' کامپیوتر تولید شده داجرز طرفداران

Fox Sports تا به حال کامپیوتر تولید شده طرفداران فراموش موج در طول Giants-داجرز بازی در روز شنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 مرداد 1399

بیس بال است و قضاوت بر اساس رتبه بندی طرفداران خوشحال هستند حتی اگر فصل شروع در وسط تابستان.

اما این دقیقا همان طرفداران بیس بال می دانید و عشق است.

در سن COVID-19 ورزشگاه عمدتا خالی از طرفداران نه مجاز برای حضور در بازی در یک پیشنهاد به سرعت گسترش coronavirus. Cutouts گرفت از طرفداران و در حالی که آنها نگاه کمی وحشت زده, شما به زودی به آنها استفاده می شود. طرفداران غول سان فرانسیسکو و اوکلند را حتی می توانید با خرید یک برش شباهت خواهد شد که قرار داده شده در می ایستد. اگر خود را قطع جریان می شود آمار ناپاک توپ در یک بازی این تیم را از طریق ایمیل به شما توپ با توجه به این وقایع.

اما مرده cutouts حرکت نمی کند بنابراین در عصر CGI, Fox Sports تصمیم گرفت که همه چیز را یک قدم بیشتر با کامپیوتر تولید شده طرفداران در می ایستد و واکنش های خیلی دور نیست مثبت بوده است.

شکایت توییتر از محدوده "آن را فقط به نظر می رسد بد" بودن "منحرف" عمدتا به دلیل Fox Sports' اجرای ضعیف مانند یک '80s, sci-fi دانلود فیلم با بد جلوه های ویژه (هی Fox, شاید ILM درگیر) یا پلی استیشن یا ایکس باکس بازی بیس بال.

و اگر شما از آنها بدم میاید این موج در بیس بال بازی ها, سپس شما واقعا رفتن به نفرت کامپیوتر-تولید موج در یک بازی بیس بال.

در حالی که آن را سرد به تام هنکس صدای یک فروشنده در فن کمتر بازی این احتمالا یک ایده خوب به یک CGI تام هنکس دیده هاوکینگ سگ داغ در یک بازی.

متی تام یک صفحه ویرایشگر در SFGATE. ایمیل: mtom@sfgate.com.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب