دو کانکتیکات مردان تفنگ اتهامات پس از سرقت مسلحانه در جامایکا پلاین یکی پس از او گفته به ایستگاه پلیس رفت بپرسم برای اسلحه کشف و ضبط از دیگر

بوستون گزارش پلیس دستگیری دو مرد از Bridgeport, CT بر روی انواع اتهامات ناشی از یک سرقت مسلحانه در Lamartine و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری دو مرد از Bridgeport, CT بر روی انواع اتهامات ناشی از یک سرقت مسلحانه در Lamartine و موتزارت خیابان در جامایکا پلاین در اوایل صبح.

پلیس می گویند کریستوفر Jamison, 35, با استفاده از یک تفنگ به یک مرد محلی بیش موتورگازی مدت کوتاهی قبل از 2 صبح پس از مدت ماموران گشت زنی این منطقه به دنبال موتورگازی در بر داشت آن را چند بلوک دور در Egleston مربع Mobil ایستگاه با یک مرد ایستاده در کنار آن پلیس می گویند.

ماموران با نزدیک شدن به مرد در ایستگاه گاز و داخل روروک مخصوص بچه ها صندلی افسران واقع یک Smith & Wesson MP سپر 9mm اسلحه گرم حاوی هفت مهمات. مرد بلافاصله به زندان برده شد. این اسلحه مشخص شد به گزارش سرقت از استراتفورد, Connecticut.

کریستوفر Jamison و 35 متهم شد با غیر قانونی possesison از یک اسلحه گرم پس از آن جرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات دریافت اموال به سرقت رفته و برای دو اکستازی قرص های پلیس می گویند افسر در بر داشت او را در اختیار کلاس, مواد مخدر, پلیس می گویند.

به عنوان Jamison بود که رزرو در منطقه E-13 ایستگاه در سبز و خیابان های واشنگتن می گویند پلیس رادنی Looney, 52, راه می رفت به ایستگاه و خواسته ماموران به او اسلحه که او گفت که او بود و او misaplaced آن را در یک مهمانی در خانه در Mattapan.

در تعجب آور به نوبه خود از وقایع مرد ندارند فعال مجوز برای حمل و متعاقبا به زندان برده شد.

Lowney شد و سپس رزرو خود را به اتهام در اختیار داشتن غیرقانونی لود اسلحه گرم و در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن